Virallinen twilight-pino vol.3

Mitäpäs faneille kuuluu? En olekkaan kerennyt täällä liki kuukauteen käydä. Fanitus jatkuu silti edellee :D

Pukkikin toi joululahjaksi twilightin spesial edition yeh, sekä mayerin Vieras kirjan. Onko Mayeriltä ilmestynyt suomeksi muita kuin twilight saaga ja vieras? Mitä muuta siitä nainen voi enää toivoa ;)

Milloinkahan Uusi kuu tulee dvd:lle *huoh* haaveilee


Oikein oikein hyvää joulua tänne =)
 
Selleri harmaana
Kiva kun tietokone hajosi mutta onneksi mies sai kaiken pelastettua uuteen siitä pieni hiljaiselo. Taitaa kirjan lähetys siirtyä tuonne reissun jälkeen kun en tässä enää kerkeä millään sitä tekemään. Myöhästyneet joulun toivotukset kaikille:)
 
Esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:
Mitäpäs faneille kuuluu? En olekkaan kerennyt täällä liki kuukauteen käydä. Fanitus jatkuu silti edellee :D

Pukkikin toi joululahjaksi twilightin spesial edition yeh, sekä mayerin Vieras kirjan. Onko Mayeriltä ilmestynyt suomeksi muita kuin twilight saaga ja vieras? Mitä muuta siitä nainen voi enää toivoa ;)

Milloinkahan Uusi kuu tulee dvd:lle *huoh* haaveilee


Oikein oikein hyvää joulua tänne =)
Tietääkseni Meyer ei ole muita kirjoja kirjoittanutkaan... Vieras oli ihan hyvä, mutta ei mitään verrattuna tuohon tewilight saagaan. Houkutuksen jatkoksi lähtee tänään kehiin taas uusi kuu, kuudennen kerran... ;) Tänään aion ostaa varmaankin ton vampyyrit kirjan ja new moonin leffasta tehdyn kirjan, jahka aleihin tästä joskus ehdin...

Ja jos jollain ihanalla ihmisellä toimiva linkki tonne new moon - leffa sivulle, niin kiitän...

 
Mulle pukki toi New Moon-seinäkalenterin, Mayerin Vieraan, New Moon-leffasta kertovan kirjan ja Kadotettujen kuningatar vampyyrileffan. Ihan kiitettävä saldo sanoisin ;)

Sitten pakko vielä mainita ihan tähän ketjuun liittymättömä asia: Sain lahjaksi purkissa olevan sammakon ja kun sinne lisää vettä, siitä kasvaa 70h sisällä prinssi :LOL:
 
Esme harmaana
Tässä lomaillessa oli aikaa selvittää niinkin häiritsevä asia, kuin se, ett miksi aamunkoin kansi on niin erilainen kuin noitten muiden. tossa googlailin ja löysin tällaisen teorian meyerilta, jos jotain nyt kiinnostaa... Kun kannessa on kuvattu shakkinappulat sotilas ja kuningatar. Ne kuvaa Bellaa molemmat. toinen on ajalta siis sotilas, kun Bella oli ihminen ja niin sanotusti heikoin lenkki ja tämä kuningatar on ajalta, kun Bella muuttui vampyyriksi ja oli joukon vahvin lenkki... Hmmmmmm, mielenkiintoista. Olen miettinyt kauan, ett miksi kansi on sellainen. Selvispä sekin...


Tilasin nettikaupasta nyt tuon pimeyden rakastaja kirjan, kun sitä ei ollut siinä kirjakaupassa, jossa eilen kävin... Samalla tilasin sen neew moon lewffasta kerovan kirjan. :)
 
Esme harmaana
Mietinpä tässä aikani kuluksi sitäkin, ett mahtaako toi omena tossa houkutuksen kannessa kuvannollistaa uskonnollisesti sitä, kun eeva otti omenan siitä kielletystä puusta, niinkuin kielletyn hedelmän... täytyy googlettaa sekin jostain........ :) Ihme asioita sitä nyt taas miettii... Noi kirjan kannet vaan jotenkin mietityttänyt viime päivät. Onhan niilläkin se oma sanoma. Toi aamunkoikin sillä tavoin, ett se sotilas on punainen, niinkuin veri kun Bella oli ihminen ja se kuningatar on valkee kuin marmori.... :) Kyl taitaa mulla olla tylsää....
 
Esme harmaana
Olinpa oikeassa tosta epäilyksen kannesta. Googletin samalla myös uuden kuun kannea historian ja sillä ei meyerilla ollut sormiaan pelissä. Mutta epäilyksen nauha kuvastaa meyerin mukaan sidettä Bellan entiseen elämään, jota hän ei voi niin vaan jättää taakseen...


Tiesittekö muuten, ett koko vampyyritarina on saanut alkunsa meyerin unesta, jossa hän näki unta nuoresta tytöstä ja vampyyrista niityllä. Vampyyri oli kovin houkuttunut tyttöön. Meyer kirjoitti untaan ylös josta tuli aikamoinen pätkä tarinaa ja näin syntyi houkutus kirja.-... Lisäksi sille ei pitänyt tulla jatkoa, mutta meyer jatkoi epilogin kirjoittamista ja lopulta dsiitä tuli monen sadan sivun pituinen ja näin syntyi uusi kuu.... Moni kustannusyhtiö hylkäsi kirjan eikä ottanut sitä julkaistavakseen... Ajatelkaa mistä kaikesta olisimme jääneet paitsi?????

Tämmöisiä vaan höpöttelin tällä kerttaa... :)
 
esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
Olinpa oikeassa tosta epäilyksen kannesta. Googletin samalla myös uuden kuun kannea historian ja sillä ei meyerilla ollut sormiaan pelissä. Mutta epäilyksen nauha kuvastaa meyerin mukaan sidettä Bellan entiseen elämään, jota hän ei voi niin vaan jättää taakseen...


Tiesittekö muuten, ett koko vampyyritarina on saanut alkunsa meyerin unesta, jossa hän näki unta nuoresta tytöstä ja vampyyrista niityllä. Vampyyri oli kovin houkuttunut tyttöön. Meyer kirjoitti untaan ylös josta tuli aikamoinen pätkä tarinaa ja näin syntyi houkutus kirja.-... Lisäksi sille ei pitänyt tulla jatkoa, mutta meyer jatkoi epilogin kirjoittamista ja lopulta dsiitä tuli monen sadan sivun pituinen ja näin syntyi uusi kuu.... Moni kustannusyhtiö hylkäsi kirjan eikä ottanut sitä julkaistavakseen... Ajatelkaa mistä kaikesta olisimme jääneet paitsi?????

Tämmöisiä vaan höpöttelin tällä kerttaa... :)

Ei kun siis houkutuksen kannesta....

 
Esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Lähen aamulla sinne Lontooseen....jos vaikka Rob kävelisi vastaan :whistle:
Palailen viikon päästä ja jatkan kirjan tekemistä B)
Epiä................................................................Robille tietenkin terveisiä, jos törmäät. :) Mä törmäilen välillä, unissani...hmmmmmmmm

 
fanittaja
jännittää tuo eclipse ku oon lukenu sen jo ainaki 10 kertaa nii miltäköhän se elokuva mahtaa näyttää! harmittaa kun on lukenu kirjan ja esim. houkutuskessa siinä oli pari tosi hyvää kohtaa mutta sitten kun katsoin elokuvan ei niitä ollu laitettu siihen :(
 
fanittaja
varmaan epämiellyttävää laittaa aina kuvauksissa peruukki ja piilolinssit ... :D siis tuon eclipsen kuvauksissa. ja sitten piilolinssit jokaisen elokuvan kuvauksissa :D olen itse näyttelijä, olen joutunut pari kertaa käyttämään peruukkia mutta en onneksi piilolinssejä :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fanittaja:
varmaan epämiellyttävää laittaa aina kuvauksissa peruukki ja piilolinssit ... :D siis tuon eclipsen kuvauksissa. ja sitten piilolinssit jokaisen elokuvan kuvauksissa :D olen itse näyttelijä, olen joutunut pari kertaa käyttämään peruukkia mutta en onneksi piilolinssejä :D
Joka leffassahan vampyyreilla on piilolinssit. Kuuluu toimenkuvaan. :)

 

Yhteistyössä