Virallinen twilight-pino vol.3

Ohdis taustalta
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Täällä Saksassa on New Moonin ikäraja K-12
Kiitos tiedosta :)

Ystävämme Google tiesi kertoa että jenkkilässä on k-13 ja että Joensuussa ainakin tulee leffaliput myyntiin 5.11. joten luulisi sen olevan sama sitten muuallakin...?

Kiroileva Siili ainakin on ollut eilen samassa paikassa kuin minäkin :) hieno keikka kyllä!
 
Olen niiiiin pettynyt itseeni.. Vannoin etten tilaa Aamunkoita koska minulla on englanninkielinen versio. Äsken soitin veljelle, että "Käy osta se mulle NYT!" kun tiesin hänen olevan kaupungilla.. Mies kohta käy sen veljeltä hakemassa :LOL: :headwall: |O :p :whistle: :ashamed:

Itsehän siis olen sairaana niin minusta ei ole mihinkään hakemaan mitään.. är.
 
Nyt se on sitten luettu. Mitä sitä oikein osaisi sanoa.


Ei muuta kuin leffaa odottamaan. Ja ehkä saatan ihan vahingossa lukea tuon ihanuuden uudestaankin. Oli kyllä yhtä mukaansa tempaavat kuin sarjan edelliset kirjat.
 
Olikos teistä moni kattonu sitä True blood-sarjaa? Muistaakseni perustui kirjasarjaan, mutta onko niitä kirjoja suomeksi?
Huomasin tossa, et se alkaa kakkosella keväällä ja ekan tuotantokauden boxi tulee suomeksi tekstitettynä joulukuussa. Mietin vaan että tilaisko vai ei... :whistle:

Mä oon ihan lukossa nyt ton Aamunkoin kanssa. En oo vielä yhtään lukenu sitä tänään, kun en halua että se loppuu ja jotenkin ei millään raaskisi :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muuten toinen hyvä kirja johon kannattaa tutustua ja jota Stephenie fanittaa on Cassandra Claren luukaupunki. Stephenie on sanonut näin: Rakkaat Edward ja Jacob, jumaloin teitä syvästi, mutta aioin viettää viikonloppuni Jacen kanssa...anteeksi...vapaasti suomennettuna. Itse tuon kirjan olen lukenut ja tykkäsin kyllä.
Näitä kirjasuosituksia voisi lisäillä tuonne aloitustekstiin etteivät häviäisi? Sellerikö se aloitti uuden pinon? Joooko? :)
Laitoin nuo kaksi. Muita ei ole osunut silmään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Lueskelen tässä koneen äärellä :D
http://www.people.com/people/article/0,,20314777,00.html
Tossa osoite tuohon pätkään




:heart: tätä katsoessa kyllä meinas unohtua, että hengittääkin pitäis :D
Mä oon oikeasti tosi tyytyväinen siihen miten noi sudet on toteutettu. Sitä epäilin kirjat luettuani ehkä eniten, että tuleekohan niistä ihan naurettavia, mutta vakuutuin jo ekasta trailerista ja aina vain paranee!
 
MissCissy
Linkittämistaidoton on täällä taas hämärine vihjeineen...

Elikkäs nettiin on vuotanut tuo jossain elokuvafestivaaleilla esitetty 20 minsan pätkä New Moonista, ilmeisestikin Edwardin ja Bellan jäähyväiskohtaus! Youtubelta ja muualta poistettu kovaa vauhtia, mutta ainahan ne sieltä uudelleen pulpahtaa, joten...arvatkaa miten raivostuttaa, ettei se Youtube mulla toimi!!! Tai toimii se aina joskus pari päivää.

Anyway, Youtubessa on myös uusi Making of-pätkä New Moonista, joka oli oikein mielenkiintoinen! Itse pääsin sinne tosin vain Imdb:n ja Kristen Stewartin keskustelufoorumin kautta.

 
Sen break-up kohtauksen löytää youtubesta, kun kirjoittaa "new moon" hakuun ja valitsee sieltä uusimmat. Aina välillä joku laittaa sinne sen, mutta aika nopeesti poistetaan... Katoin sellaisen 4min. mittaisen. Oli kyllä aika täydellinen kohtaus... täytyy varata iso kasa nenäliinoja leffateatteriin :'( Se musiikkikin sopii taas niin hyvin siihen kohtaan. :heart: Ei jaksais kyllä millään kuukautta odottaa!!! |O
 

Yhteistyössä