Virallinen Twilight-pino vol.4

Esme harmaana
Lenore: Ota mut mukaan......... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)


Oon nyt lukenut ikuista rakastajaa 100 sivua ja täytyy sanoa, ett on huomattavasti edeltäjäänsä parempi. :) Olin todella positiivisesti yllättynyt!

Ja voih, Luna. Minusta se on juuri <Twilight saagan ydin. Kaikki järkeenkäypä ei aina sitä ole. Jokaisessa unelmassa, haaveessa ja toiveessa juuri näinhän jokaisen rakkaustarinan kuuluu mennä. oli se järkeenkäypää tai ei. Minusta uusikuu kirjana on parhaimpia juuri sen takia, että kaikki se tuska ja ahdistus on osattu pukea niin hienosti sanoiksi. Ei mitään väliä, onko se järkeenmenevää vai ei. Rakkaus on uskomaton juttu ja eihän Alice juuri Jacobin takia pysty näkemään niitä moottoripyörä/hyppytemppuja, koska Alice ei pysty näkemään ihmissusia ja niitä jotka ovat hänen lähellään, mutta se selvinnee sinulle aamunkoissa paremmin, joka on kyllä loistopäätös saagalle. Vaikka kesken mielestäni loppuukin.

 
Huomenia

Tääl on kahdessä päivässä ahmittu pimeyden rakastaja ja ikuinen rakastaja. Kolahti kyllä todella pahasti, Ihania kirjoja aikuiseen makuun.
Kirjastosta ei näköjään löydy enkkuversioita, mut kaupasta saa mitä vaan.
Katsoin et 15.8 oli tulossa herätetty rakastaja, jota odotan mielenkiinnolla. Samoihin aikoihin putäs tulla claren tuhkakaupunki suomekis. Olispa jo elokuu!!!!!

Wardin sivulla kävin lukemaan mitä siel on ja kivoja pätkiä sieltäkin löyty. Aikoo kirjoittaa sarjaa niin kauan kun lukioita riittää. Toisaalta kaiken hyvän on parempi loppu ajoissa, ettei venytetä liikaa ja pilata tarinaa. Katsotaan mietenkäy.

Mulal on ollut oma elämä jäissä muutaman päivän,kun elän vaan kirjojen maailmassa. minustakin ikuinen rakastaja oli parempi kuin eka osa.Kolmas onkin varmaan huippu. tykkään että joka kirjassa oma rakkaus tarinansa ja kuitenkin isompi juoni kulkee läpi kirjojen.

maanantaina kirjakauppaan!

ja eclipsee odotellessa, ei mene enöö kauaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
"Breaking Dawn-kirjan ensimmäinen osa nähdään teattereissa marraskuussa 2011. Elokuvan tuotanto alkaa tänä syksynä."

VASTA?! Piiiiitkä aika..
sitä minäkin luin, tässä sentään uusikuussa ja epäilyksen välissä ollut kuin 7-8kuukautta :'( :'( jaksa sinne saakkaa oottaa, vaikka pakkohan se on :kieh:
 
Mä yritin eilen katsoa Twilightin uudelleen piiitkän tauon jälkeen - enkä pystynyt ekaa viittätoista minuuttia kauempaa seuraamaan sitä, kun en kestänyt niiden näyttelemistä... Kristen on kaunis ja Robert on namu, mutta se jäykkyys ja korni dialogi :headwall: Sen kohtauksen jälkeen, missä Bella tuli bilsanluokkaan ja Edward haistoi sen, oli pakko lopettaa katsominen...

Tiedän, tämä nyt on vähän väärä ketju avautua tästä, anteeksi. Harmittaa vaan kun mun mielestä siinä tarinassa olisi ainekset niin paljon parempaan ja vampyyritarinoita ei voi koskaan olla liikaa B) Aion kyllä kaikesta huolimatta katsoa Eclipsen kun se ilmestyy.
 
Esme harmaana
Amaterasu: Onhan se totta, ett tää ykkösosa on aika korni, minustakin. Ainekset olis ollut parempaankin, mutta ehkä juuri se tekee tästä leffastakin sen oman juttunsa. Uusikuu oli minusta huomattavasti parempi versio ja aika hyvin mukaili kirjaa. Ainoastaan Eetun masentunut näyttelijäsuoritus häiritsee mkinua uudessa kuussa jonkin verran. Ei jotenkin ole hyvin näytelty suoritus... :)

Odotan paljon epäilykseltä, mutta eniten odotan tän saagan päätöstä ja onpa kyllä piiiiitkä aika ennekuin breaking dawn tulee, mutta voi olla, ett siin on niin paljon juttuja ja tekemistä, ett sitä ei ihan hetkessä saa kaikkine tärkeine asioineen valkokangasversioksi. Toivon, ett päätös tulee olemaan yhtä huikea ja ihan kuin kirjassakin!
 
Esme harmaana
Mä oon niiin sairaan tyytyväinen tähän ikuiseen rakastajaan. Paranee vaan sivu sivulta. Ei voi kyllä verratakaan tohon ykkösosaan...:) suosittelen ja oli kyllä hintansa arvoinen tämä kirja vampyyreista. Ehkä mua tässä just nimenomaan kiehtoo tää vampyyri-ihminen rakkausasetelma ja se pyyteettömyys siinä rakastumisessa. Aika aikuismaista sekstististä tekstiä, mutta kelpaa mulle! :)
 
kaksosmamma
Oletteko nähneet näitä YouTubesta?

http://www.youtube.com/watch?v=E4k0Aylzdyo

Tämä on aivan kamala! Miksi kirjaa muutetaan näin???? Mun mielestä Bella ei ikinä tekisi näin. Kyllähän hän karkaa La Pushiin, mutta ei ikinä lähtisi noin Edwardin nenän edestä. Kirjassa karkasi noin Alicelta mutta ei Edwardilta.
 
kaksosmamma
Ja vielä Voltureja:

http://www.youtube.com/watch?v=0A75oQ8y4K4

Ei malta odottaa Eclipsen näkemistä, mutta toi yksi clip oli NIIN erilainen mitä olin odottanut että toivottavasti leffa muuten myötäilee kirjaa...
 
Solina
Breen tarina tilattu. Pakkohan sekin on saada omaksi. *nopeaa toimitusta toivoen*



Leffailta lähestyy, ja innoissaan sitä odottelen. Se tekee kyllä kaikinpuolin hyvää.



Ei miunkaan mielestä kirjoissa ollut suurempia epäkohtia. Ehkä ne on lukenut niin montakertaa että muistaa jo lähes ulkoa.
Leffoista kyllä jäisi kysymyksiä jos ne vain olisi katsonut.
 
narikka
luin nuo ikuinen rakastaja ja mikä se toinen oli. tykkäsin!! ootan lisää :D elokuuhun astikko pittää ootella? mitens nuo luukaupunki yms elokuussako saa sitä lisää? ihan pihalla. mutta elokuvaa oottaessa :)
 
bdbh
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
luin nuo ikuinen rakastaja ja mikä se toinen oli. tykkäsin!! ootan lisää :D elokuuhun astikko pittää ootella? mitens nuo luukaupunki yms elokuussako saa sitä lisää? ihan pihalla. mutta elokuvaa oottaessa :)
15.8 ilmestyy herätetty rakastaja ja tuhkakaupunki tulee 15.9. Pakko hehkuttaa, että kaikista veljeksistä fanitan Zasistia eniten ja herätetty rakastaja on hänen tarinansa!
 
Esme harmaana
Bree Tannerin kirja käsissä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Jee, tuskin maltan odottaa, ett pääsen lukasemaan. Oli jo ilmestynyt meidän pikkukylän kirjakauppaan, vaikka bookplus ilmoitti, että tuote myöhästyy. Joten peruutin sen ja nyt jo pääsen nauttimaan ihanasta kutkuttavasta lukuelämyksestä.

Mäkin odotan Zsadistin tarinaa paljon. Siinä on aika hyvät ainekset vaikka mihin. Ikuinen rakastaja oli todella hyvä ja antoi odottaa tolta kolmannelta kirjalta PPPPPPPPPPPAAAAAAAAAALLLLLJOOOOON
 
Alkuperäinen kirjoittaja bdbh:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
luin nuo ikuinen rakastaja ja mikä se toinen oli. tykkäsin!! ootan lisää :D elokuuhun astikko pittää ootella? mitens nuo luukaupunki yms elokuussako saa sitä lisää? ihan pihalla. mutta elokuvaa oottaessa :)
15.8 ilmestyy herätetty rakastaja ja tuhkakaupunki tulee 15.9. Pakko hehkuttaa, että kaikista veljeksistä fanitan Zasistia eniten ja herätetty rakastaja on hänen tarinansa!
bella ja zasist :heart: minkähänlainen tarina heillä on? ykkös osa oli hyvä, toinen vei mukana. kolmas varmaan pitää lukea kahteen kertaan :D nämä kirjat hankittiin ku pyysin.. niitä ei ollu kirjastossa... nyt on, ja tilaavat nyt myös nuo uuet osat B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaksosmamma:
Oletteko nähneet näitä YouTubesta?

http://www.youtube.com/watch?v=E4k0Aylzdyo

Tämä on aivan kamala! Miksi kirjaa muutetaan näin???? Mun mielestä Bella ei ikinä tekisi näin. Kyllähän hän karkaa La Pushiin, mutta ei ikinä lähtisi noin Edwardin nenän edestä. Kirjassa karkasi noin Alicelta mutta ei Edwardilta.
Olen ihan samaa mieltä. Suu loksahti auki kun tuon katsoin. Ihan vääristyneen kuvan antaa :headwall:
 

Yhteistyössä