Virallinen Twilight-pino vol.4

kaksosmamma
Bree on ainoa uusi vampyyri, joka jää henkiin Cullenien ja ihmissusien taistelussa Victorian vampyyriarmeijaa vastaan Epäilys-kirjassa. Bree antautuu ja kuolee vasta kun Volturit tappavat hänet. Breen tarina on Meyerin uusin kirja, lyhytromaani, joka kertoo mitä Epäilyksen aikana tapahtuu Breen näkökulmasta eli kaikki ne tapahtumat jotka edeltävät taistelua Epäilyksen loppupuolella.

Kirjan voi lukea ilmaiseksi netissä vielä pari viikkoa http://www.breetanner.com/ tai sitten tilata itselle. Toistaiseksi ainakaan ei suomennettu, vasta kesäkuun alussa ilmestyi englanniksi.
 
cothis
Alkuperäinen kirjoittaja kaksosmamma:
Kirjan voi lukea ilmaiseksi netissä vielä pari viikkoa http://www.breetanner.com/ tai sitten tilata itselle. Toistaiseksi ainakaan ei suomennettu, vasta kesäkuun alussa ilmestyi englanniksi.
On kyllä suomennettu, nopeaa toimintaa, pakko sanoa. Cittarissa käydessä viime viikolla osui silmään suomennettu Breen tarina, vaikka en sitä ostanutkaan.

Mieli teki melkein, mutta pysyin lujana :D
 
kaksosmamma
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja kaksosmamma:
Kirjan voi lukea ilmaiseksi netissä vielä pari viikkoa http://www.breetanner.com/ tai sitten tilata itselle. Toistaiseksi ainakaan ei suomennettu, vasta kesäkuun alussa ilmestyi englanniksi.
On kyllä suomennettu, nopeaa toimintaa, pakko sanoa. Cittarissa käydessä viime viikolla osui silmään suomennettu Breen tarina, vaikka en sitä ostanutkaan.

Mieli teki melkein, mutta pysyin lujana :D
Oho, olipa yllätys. En tiennyt että on jo suomennettu. Itse luen sitä netissä. Sori väärän tiedon antamisesta :)
 
Esme harmaana
Kaksosmamma: ostin se jo viime perjantaina meidän kirjakaupasta!!!!!!!! :) Puolet luettu ja ihan ok, tosin olisin toivonut enemmän jotain mitä tähän mennessä, mutta luulen, ett kohta alkaa kirjassa tapahtua! Enää 9 yötä H-hetkeen.... Mä niin en jaksais odottaa!!!!!!!!!!!!

Toivottavasti Meyer tekis houkutuksen Edwardin näkökulmasta loppuun ja sitten haluisin, ett hän vaikka vielä päättäisi tehdä esim. uudenkuun Jacobin näkökulmasta ja aamunkoi olisi ihana saada myös eetun näkökulmasta, koska hän jää kirjassa ainakin mulle hieman vieraaksi. Olisi ollut niin ihana lukea sitä kirjaa eetun silmin...

 
Viikonloppuna tuli luettua Breen tarina loppuun (in english), ja välillä tuli kyllä sellainen olo, että kannatti "pahiksia". Oli hyvä, mutta olen ehkä puolueellinen sanomaan, kun kuitenkin fanitan Twilightia reilusti. :xmas:

Hitsi kun esikoisen synttärit on 29. päivä, muuten olisin kyllä lähtenyt elokuviin katselemaan kolmen elokuvan perättäiset näytökset. :D
 
Solina83
Breen tarina kolahti eilen postiluukusta ja samantienhän se oli luettava.
Ihana!!!!!
Mayer osaa kyllä kirjoittaa aina yhtä hyvin. Wau,ei voi muuta sanoa.



Ihana kirjasyksy luvassa. Verenhimoa dalladissa julkaistaan suomeksi elokuun alussa. Sitten herätetty rakastaja ja syyskuussa tuhkakaupunki.
 
bdbh
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
Alkuperäinen kirjoittaja bdbh:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
luin nuo ikuinen rakastaja ja mikä se toinen oli. tykkäsin!! ootan lisää :D elokuuhun astikko pittää ootella? mitens nuo luukaupunki yms elokuussako saa sitä lisää? ihan pihalla. mutta elokuvaa oottaessa :)
15.8 ilmestyy herätetty rakastaja ja tuhkakaupunki tulee 15.9. Pakko hehkuttaa, että kaikista veljeksistä fanitan Zasistia eniten ja herätetty rakastaja on hänen tarinansa!
bella ja zasist :heart: minkähänlainen tarina heillä on? ykkös osa oli hyvä, toinen vei mukana. kolmas varmaan pitää lukea kahteen kertaan :D nämä kirjat hankittiin ku pyysin.. niitä ei ollu kirjastossa... nyt on, ja tilaavat nyt myös nuo uuet osat B)
Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Entinen veriorja, vampyyrisoturi Zsadist kantaa yhä kärsimyksen ja nöyryytyksen täyttämän menneisyytensä arpia. Karkaisemattomasta raivostaan ja julmista teoistaan tunnettua villiä taistelijaa pelkäävät yhtä lailla niin ihmiset kuin vampyyrit. Viha on Zsadistin ainoa kumppani ja kauheuksien tekeminen tämän ainoa rakkaus - kunnes soturi pelastaa Harvennuskunnan kynsistä kauniin vampyyrinaaraan.

Bellaa alkaa heti kiehtoa Zsadistissa kihisevä voima. Zsadistin tarve kostaa Bellan vangitsijoille ajaa kuitenkin uroksen hulluuden rajoille. Bellan on autettava rakastajaansa parantamaan menneisyyden haavat ja löytämään tulevaisuus naaraansa rinnalla.
 
Olemme kotiutuneet Tukholmasta!

Twilight-tapahtuma oli MAHTAVA, enkä ollut edes vanhin siellä :LOL:

Kristen on mielettömän kaunis luonnossa. Kuvissakin on tietysti, mutta luonnossa jotain niin paljon herkempää, kaunista ja siroa..ja käyttäytyy ihan kuin Bella :)

Ja Taylor :p ....NAMU.
Mussa on ihmissusipöpöjä :heart:
Taylorin kanssa kävimme kiihkeäksi punaisella matolla. Tai sitten se kosketti mun kättäni ihan vahingossa kun kirjoitti korttiini nimmarin. Mutta eka vaihtoehto kuulostaa paremmalta, eikö? :D :xmas:

Paikalla oli soittamassa soundtrackillä olevia esiintyjiä ja näimme 4-5 kohtausta Eclipsestä, otin ne videollekin ja voisin koittaa jos saisin ne nettiin jotenkin tuolta kamerasta :whistle:
 
Kihisevän raivokas naaras
Alkuperäinen kirjoittaja bdbh:
Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Entinen veriorja, vampyyrisoturi Zsadist kantaa yhä kärsimyksen ja nöyryytyksen täyttämän menneisyytensä arpia. Karkaisemattomasta raivostaan ja julmista teoistaan tunnettua villiä taistelijaa pelkäävät yhtä lailla niin ihmiset kuin vampyyrit. Viha on Zsadistin ainoa kumppani ja kauheuksien tekeminen tämän ainoa rakkaus - kunnes soturi pelastaa Harvennuskunnan kynsistä kauniin vampyyrinaaraan.

Bellaa alkaa heti kiehtoa Zsadistissa kihisevä voima. Zsadistin tarve kostaa Bellan vangitsijoille ajaa kuitenkin uroksen hulluuden rajoille. Bellan on autettava rakastajaansa parantamaan menneisyyden haavat ja löytämään tulevaisuus naaraansa rinnalla.
LMAO. Oikeasti. :D Uros, naaras, kihisevä voima, karkaisematon raivo.

Kuka näitä voi tosissaan lukea? Ja kirjoittajalla on joko Harlekiinimenneisyys tai järkyttävän huono mielikuvitus, tai molemmat...
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja Kihisevän raivokas naaras:
Alkuperäinen kirjoittaja bdbh:
Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Entinen veriorja, vampyyrisoturi Zsadist kantaa yhä kärsimyksen ja nöyryytyksen täyttämän menneisyytensä arpia. Karkaisemattomasta raivostaan ja julmista teoistaan tunnettua villiä taistelijaa pelkäävät yhtä lailla niin ihmiset kuin vampyyrit. Viha on Zsadistin ainoa kumppani ja kauheuksien tekeminen tämän ainoa rakkaus - kunnes soturi pelastaa Harvennuskunnan kynsistä kauniin vampyyrinaaraan.

Bellaa alkaa heti kiehtoa Zsadistissa kihisevä voima. Zsadistin tarve kostaa Bellan vangitsijoille ajaa kuitenkin uroksen hulluuden rajoille. Bellan on autettava rakastajaansa parantamaan menneisyyden haavat ja löytämään tulevaisuus naaraansa rinnalla.
LMAO. Oikeasti. :D Uros, naaras, kihisevä voima, karkaisematon raivo.

Kuka näitä voi tosissaan lukea? Ja kirjoittajalla on joko Harlekiinimenneisyys tai järkyttävän huono mielikuvitus, tai molemmat...
Kannattaa lukea itse, mutta todellakaan ei voi Wardia moittia mielikuvituksen puutteesta...
 
Hmph. Breen tarinaa luin viime vkolla about 70 sivua, enkä aio jatkaa. Ihan vaan siksi, etten mä tykkää lukea koneella, mä haluan kirjan.

Ja toiseksi, äkkiä posti, mä haluan Zsadistin tarinan nyt heti tähän, kiitos!! |O
*luki juuri loppuun kirjan nro. 2 ko. sarjasta*
 
Ihania kuvia :) Ja olen kade Lenoren reissusta!! :D

Tietäskö joku tulostettavaa versiota Breen tarinasta? silmät ei kestä lukea tietokoneelta pitkiä aikoja ja Suomeksi ajattelin sitten joskus kirjan ostaa, mutta haluttas enkuksikki lukea.

Mulla ei vielä nappaa nuo muut vampyyritarinat yhtään, mutta sitte kun kyllästyn twilightiin nii ehkä sitte :)
 

Yhteistyössä