Virallinen Twilight-pino vol.4

Esme harmaana
Naiset, enää 2 yötä ensi-iltaan... oon katellut noita clipsejä you tubesta ja määääää en jaksaaaaaaa odottaa.... Niin mahtavalta kyllä tää leffa nyt vaikuttaa.

Aloitin tota merkitty kirjaa ja olen lukenut nyt 100 sivua ja se jokin vaan puuttuu. meyerin luoma IHANA tunnelma ja kirjoitustyyli on vertaansa vailla. Mä en tykkää tästä kirjasta yhtään. Ajattelin alkaa lukemaan Breen tarinaa toista kertaa nyt putkeen, koska se oli niin/liian lyhyt. Voi, kun tulis jotain uutta matskua mitä pystyis lukemaan. Tää on aivan kaameeta, kun on näin koukussa. Mut olen itselleni luvannut, etten koske twilight-saagaan ennen syyskuuta... Mulla on jo nyt vieroitusoireet, kääk. :)
 
Mun pitää myöntää, mutta minulle Breen tarina oli pettymys :| Olisin kaivannut kertomusta ajasta ennen vampyyrieloa ja muutenkin liikaa oli epäselvää selostusta vampyyrilössin puuhailuista..jäin kylmäksi.

Toivon mukaan tiedossa olisi muitakin "sivukirjoja" saagan hahmoihin liittyen. Itseäni kiinnostaisi kuulla erityisesti Janen (ja Alecin) tarina, miten heistä tuli vampyyrejä ja Voltureja.

Huomenna olisi tiedossa Houkutus & Uusikuu leffojen putki, lämmitellään keskiviikkoa varten :)
 
Enää kaksi yötä. Tässähän alkaa olla jo pikkasen täpinöissään.


Keskiviikkona ei kyllä passaa tulla edes vilkaisemaan pinoa. Ettei saa mitään vinkkjeä ja kommentteja. Tahdon leffaan täysin avoimin mielin.
 
Kyllä, nyt jaan teidän kanssanne tämän ainutlaatuisen kokemuksen :D

1. Eclipse (All Yours)
- Ei iske, ei yhtään.

2. Neutron Star Collision (Love is Forever)
- Tuttu, tottakai mä rakastan tätä biisiä.

3. Ours
- Ei iske, tarttee kohtauksen johon tämän yhdistää.

4. Heavy In Your Arms
- Jostain syystä heti pakko kuunnella uudestaan, jotain on tässä biisissä mistä tykkään. Mielenkiinnolla näen kohtauksen, johon tätä on käytetty.

5. My Love
- Nätti kipale, voin kuvitella tähän jonku halihali-kohtauksen :D

6. Atlas
- Ei uppoa ensikuulemalta.

7. Chop And Change
- This me like!

8. Rolling In On A Burning Tire
- Erilainen, vähän omituinen, tykkään.

9. Let's Get Lost
- Tämän voin kuvitella leffaan kans, mutta en syty.

10. Jonathan Low
- Ei mun makuun, mutta myös helposti kuviteltavissa leffaan.

11. With You In My Head
- Omalla tavallaan ihanan hämy, vaatinee toisen kuuntelukerran.

12. A Million Miles An Hour
- Me like, omituisesti tällasta "raskaampaa" musaa sarjassa.

13. Life On Earth
- Fiilistelymusaa.

14. What Part of Forever
- Ärsyttävää vislausta. Ehkä sytyn tälle edes vähän kun voin yhdistää kohtauksen siihen.

15. Jacob's Theme
- Kovin surumielinen. Mutta ei kai sitä kovin iloinen jaksa olla, kun tykkäämä tyttö hengailee toisen kanssa. Nätti.



Muilla ajatuksia?
 
Esme harmaana
Mä itse aloin tykätä esim. Uuden kuun soundtrackista PAAAAALLLLJOOOOOON enemmän, kun olin nähnyt leffan. Se tunnelma syntyi just niistä biiseistä, joten luulen, ett sytyttää mut täydellisesti vasta leffan jälkeen. Nythän uuden kuun soundtracki, sekä the score että normaali, ovat mun yhtiä lempparilevyjä.

Pari kaunista biisiä toki oli ja MUSE, niin ihana, mut muuten ei vielä oikein mielipidettä, paitsi Jacobin biisi... Jatkaa samaa surumielistä linjaa ja melodiaa kuin edeltäjänsäkin. mulle noista twilightin the scoreista on tullut kaikista tärkeimpiä. Niissä on ihanat melodiat molemmissa edeltäjissä ja odotan samaa tältä eclipsen scorelta, jonka muuten sain jo varattua itselleni cdon.comista. Niitä suosittelen EHDOTTOMASTI.


Kaksosmamma: Mullekin Breen tarina oli vähän niinkuin pintaraapaisu ja olisin halunnut PALJON enemmän tietää Breestä ennen vampyyria, mutta käsitin, että tää oli ihan tarkoituskin olla tällanen pintaraapaisu Breestä Vampyyrina, koska mun mielestä epäilyksessä on jotain juttua siitä, kuten sen auton kaatamiset ja vampyyrin hyökkäykset. Ne on poimittu Breen tarinasta, josta kyllä pikkasella vaivalla olis saanut loistoteoksen.

Itse todlella odottaisin Meyerin tekevän vaikka tarinat Jacobista kaikkien kirjojen osalta ja Eetusta tietty. Lisäksi Rosalie on minusta todella kiinnostava vampyyri. Ja aivan mieletöntä epäilyksessä on juuri osa Rosalien tarina. Sitä olisin halunnut lisää ja näkökulmaa siihen, ett miksi Eetu ei syttynyt häneen ja mitä kaikkea Rosalie yritti ja miten, kun yritti kiinnittää Eetun huomion ja lisäksi enemmän juuri sitä, ett miten hän näki Bellan? Uhkana??? ja tietty sen Bellan raskausajan Rosalien näkökulmasta.

:)
 
Curie
No olihan se suomennettu, nyt kun tarkemmin ketjua selailin ja vaivauduin googlettamaan :) Tää on kummallista, kun luki Twilight-sarjan niin ei enää huvita lukea muita kirjoja. Uskollisena King-fanina ihmettelen suuresti, miten jouluahjaksi saatu Kingin uutusromaani lojuu vieläkin koskemattomana yöpöydällä. Sormet silti haluais tarttua jälleen kerran Houkutukseen :)
 

Yhteistyössä