Virallinen Twilight-pino vol.4

Mun on pakko sanoa, että molen hyvin, hyvin pettynyt. Yritin kirjakaupasta kysyä Breen tarinaa englanniksi, niin myyjä tokaisi että ei kai se tullut meille ku suomennettuna, eikä sitä oo mitään järkeä alkaa englanniksi tilaamaan kun suomessa asutaan.

Öhh, okei :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mun on pakko sanoa, että molen hyvin, hyvin pettynyt. Yritin kirjakaupasta kysyä Breen tarinaa englanniksi, niin myyjä tokaisi että ei kai se tullut meille ku suomennettuna, eikä sitä oo mitään järkeä alkaa englanniksi tilaamaan kun suomessa asutaan.

Öhh, okei :snotty:
Minä tilasin playsta, tuli kahdeksalla eurolla kotiin asti. :whistle:

http://www.play.com/Books/Books/4-/14371329/The-Short-Second-Life-of-Bree-Tanner-An-Eclipse-Novella/Product.html
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Kävin katsomassa leffan. Oli hyvä, noin yksittäisenä leffana. Jotenkin siitä vain puuttui se kirjan henki.
Eli jos ei vertaa leffaa ja kirjaa keskenään niin elokuva oli hyvä. :)
En pettynyt vaikka pelkäsin niin käyvän.

Aina ollu vähän sama tunnelma noista leffoista. Mutta, kun pariin kertaan kattoo niin tuntuu, että nekin jotenkin "syvenee"
 
Mie tykkäsin kyllä leffasta ja lujaa. Aiemmille en ole niin lämmennyt. Tykännyt kyllä, mutta en fanittanut niin kovaa kuin kirjoja. Mutta epäilys oli pari yksityiskohtaa lukuunottamatta ihana.


Puvustuksesta tykkäsin kovasti. JOs leffateatteri olisi yhtään lähempänä tahtoisin kyllä uudestaan katsomaan.


Onko kellään mitään aavistustakaan milloin tulisi dvd:lle? Ja tännekkin saa yv:tä laitta.... ;)
 
Esme harmaana
MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ OOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNN NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN LOVENA!!!!! :)

Siis leffa oli ihan tajuton. Kannatti lukee toi Breen tarina kahteen otteeseen ennen leffaa, niin tajus vähän paremmin ton Riley-kuvionkin. Mä rakastuin tähän leffaan ja tykkäsin kyllä ehdottomasti kaikista eniten. Tässä ei oltu keskitytty liikaa Bellaan, vaan kaikilla oli oma hieno osansa ja paikkansa leffassa. Rosalie oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kaunis. Peruukit mua hiukan häiritsi. Bellassa ne alkuun näky ihan liian selvänä peruukkina. Jasper oli totta edukseen, mut aaaahhhhhh niin oli EETUKIN. Mä jo ajattelin, etten enää saa sitä samaa säväriä siitä kuin sain houkutuksessa. Eetu jää niin lössöksi uudessakuussa,m utta tää oli niin ihana EETU tässä epäilyksessä. Nam. slurps...mulle kiitos! ;) Ei Jake kyllä pahasti kakkoseksi jääny.

Leffa myötäili hienosti kirjaa ja muutenkin tehosteet juoksu/taistelukohtaukset oli hienoja ja aika meni aivan liian äkkiä. Ahdisti, kun niittykohtauksessa alkoi tietämään, ett kääk, nyt se loppuu! Menen aika varmana katsomaan uudestaan leffaan ton elkan, niin hyvä oli. Kikattavat teinit vaan pilas osan mun leffanautinnosta! :(

Epäilys tulee varmaan tossa loka- marraskuun vaihteessa kauppoihin, jos entiset ilmestymisajat eli noin 4kk paikkansa pitää!

TAHTOO NÄHÄ Leffan...

Ja mulle epäilys kirjana on ollut aina se heikoin, mutta kyllä nyt sitä taas lukee eri silmällä, kun on mielikuvia leffasta.

Mitähän mahtaa aamunkoista tulla? Se voi kyllä leffana olla aika järkyttäväkin paikkapaikoin, mutta nyt huumaan ensin tätä epäilystä jonkin aikaa, koska tohon seuraavaan leffaan on aivan liian pitkä aika,kääk. :(
 
vieras
Elokuva on nyt nähty ja valitettavasti pakko sanoa, että ohjaaja ei ollut onnistunut kirjan henkeä elokuvaan puhaltamaan. Noista kolmesta leffasta houkutus on ylivoimaisesti paras!
 
mie
Näin, näin, näin. Pidin kovasti. Robert oli uskottavampi kuin edellisessä elokuvassa, Lautnerkin osaa ihan oikeasti näytellä. Pitäisi nähdä pariin kertaan jotta saisi kaiken irti. Floridassa olo oli hieman irrallinen ja jotain juttuja jäin kaipaamaan mutta jos New Moonissa joissan kohtauksissa tunsin myötähäpeää, tässä elokuvassa ei sellaista ollut.
 
Kävin eilen kahtomassa elokuvan ja se oli ihan TÄYDELLINEN! Odotin koko ajan että millon tulee se iso pettymys, mutta kaikki muutokset oli tehty niin hyvin ja niin sujuvasti siis oikeasti taidolla, että ne ei häirinny yhtään! Bellakaa ei häirinny niinku häirihti uudessakuussa.. se ylinäytelty huohotus ja muu.. Varmaan hoksaan jotain ärsyttävää ku katon sen useammin, mutta aivan ihana elokuva :heart: :heart: :heart: :heart:

Niin ja Jakob oli aivan mahtava toisin ku aiemmissa elokuvissa!
 
kaksosmamma
Mäkin olin eilen katsomassa elokuvan ja tykkäsin tosi kovasti. En ihan niin paljon kuin ekasta leffasta mutta paaaljon enemmän kuin New Moonista. Tykkäsin erityisesti siitä, että leffassa oli paljon dialogia ihmisten kesken ja että niitä keskusteluja oli kuvattu tosi läheltä. Action kohtauksetkin istui hyvin sinne sekaan. Ja Edward oli NIIN paljon parempi kuin New Moonissa!!!!

Pari juttua jäi häiritsemään. Ensinnäkin, Bellan olisi pitänyt olla jotenkin enemmän järkyttynyt ja pahoillaan kun suuteli Jacobia siinä ennen Victorian tuloa. Kirjassa kuitenkin pyysi Edwardia olemaan hänelle todella vihainen jne. Ja Breen olisi pitänyt olla verenhimoisempi Bellan nähdessään. Mutta kokonaisuudessaa upea leffa, hymyilin vaan itsekseni kun kävelin leffateatterista autolle ihan pää pyörällä :)

Nyt vaan odottamaan DVD:n ilmestymistä...Mä luulen kanssa, niin kuin joku sanoi, että syvyyttä leffasta löytyy lisää kun sen näkee uudelleen. Silti on pakko sanoa että mikään ei voita ekan Twilight -leffan tunnelmaa! Nyt jo jännittää mitä Breaking Dawnista saadaan aikaiseksi :)
 

Yhteistyössä