virtsatietulehdus ihan raskauden alussa?

minulla oli 2 peräkkäistä virtstatietulehdusta kun odotin kuopusta. en ollut vielä voinut tehdä raskaustestiä, kun tulehdus iski ja muistan maininneeni terv.keskukseen, että saatan olla raskaana ja niinhän sitten olinkin :)
Nyt 3 vuotta myöhemmin iski yöllä virtsatietulehduksen oireet ja nyt sain siihen lääkkeet. Olisinkohan nyt raskaana? Ovulaatiosta on kylläkin varmaan vasta muutama päivä, että voisko raskaus olla jo nyt altistanut tulehdukselle. Yhtään virtsatietulehdusta ei ole ollut tässä välissä. Tk:ssa hoitaja sanoi, että voihan se olla että olen raskaana ja se mulla aina altistaa... Onko kokemuksia??
 
kiva kun vastasit :)
mulla ollut kyllä kierto 23-28 välillä, että voishan se olla että ovis on ollut jo aiemmin.... nyt vaan laskin sen 28 kierron mukaan... meillä vaan kumpikin lapsi tärpännyt ekasta yrityskierrosta ja nyt ois eka yrityskuukausi menossa. jotenkin uskon, että taitaa olla vauva tulossa :) tosiaan kun ei mulla oo vti:tä ollut muulloin kuin raskauden alussa.
mitenhän sitä malttaa oottaa ennen kun tekee testin :ashamed:
 
ai jaa :D no meillä just oli vilkasta heti menkkojen jälkeen ja nyt sitten luullun oviksen aikaan. jospa ois kuten sulla oli eli ovis heti menkkojen jälkeen :)
on se kumma kun tervejärkinen ihminen menee ihan sekasin ja ajatukset pyörii vain yhden asian ympärillä B)
 
Meillä ovis sattui juhannussunnuntaille. Seuraavana lauantaina virtsis iski päälle täysin tyhjästä ja seuraavana perjantaina testasin plussan =) =)

Eli voi tosiaan olla ennakko-oire mahdollisesta plussasta..tsemppiä :D

IntoOlivia 8+4
 
Juu mullakin virtsiksiä ollut vaan ja ainoastaan r.aikana. Selvä merkki olisi ainakin omalla kohdalla vaikka se helvetillinen vaiva onkin. Tässä raskaudessa neljä virtsistä, nyt rv 32 menossa, ja karpalomehukuurilla, sussiunatkoon jo vielä tulee en kestä! :D
 
Nyt on pakko kommentoida ku osu niin lähelle omaa tilannetta. Mulla virtsatientulehdus viime raskauden alkumetreillä (raskaus tosin meni kesken viikolla 6+1), ja nyt eilen alkoi samanlaiset oireet... yritys on ollut päällä eikä mulla ole koskaan muulloin ollut virtsatulehdusta kuin kyseisen raskauden alkumetreillä. Tässähän alkaa jännittämään! =)
 

Yhteistyössä