Virtuaalista plastiikkakirurgiaa!

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja reginarento:
no se nyt olis aivan sama jos ajattelisin että miltähän ne musliminaiset näyttävät kaapujen sa alla... mutta mitä järkeä tuossa nyt on kun kaikki ihmisethän ne on kaikki erinäköisiä ihmisiä

No ääh hei mä lähinnä vitsailen. Mun pointti oli enempiki se että en oo varmaa koskaa nähny romaninaista "normaaleissa" vaatteissa. Ois kiva nähdä joku kaunis romaninainen vaik iha vaan espritin trikoopaidassa :p ja joissai muotifarkuissa..

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja reginarento:
no se nyt olis aivan sama jos ajattelisin että miltähän ne musliminaiset näyttävät kaapujen sa alla... mutta mitä järkeä tuossa nyt on kun kaikki ihmisethän ne on kaikki erinäköisiä ihmisiä

No ääh hei mä lähinnä vitsailen. Mun pointti oli enempiki se että en oo varmaa koskaa nähny romaninaista "normaaleissa" vaatteissa. Ois kiva nähdä joku kaunis romaninainen vaik iha vaan espritin trikoopaidassa :p ja joissai muotifarkuissa..

Kuka mies tietää jonkun naisten vaatemerkin, kun minäkään en tiedä mikä on espirit!! Nyt tiedän, kun miesten mies dude(justjoo) alias mamma kukalie, sen kertoi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja reginarento:
no ehkä sä ootkin jo nähnyt mutta et oo tunnistanu kun ei oo ollutkaan romanivaatetusta päällä =)
Nyt ku oot siinä ni kerro mulle tykkäättekö te romaninaiset oikeesti niin paljon kaikista niistä kimalteista ja röyhelöistä? Ja se tyyli yleensä. Ootteko sinut sen tyylin ja kaiken kanssa? Eli onko se osa romaninaisten identiteettiä se sellanen tyyli siinä missä venakoille turkikset? :D


 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja reginarento:
no se nyt olis aivan sama jos ajattelisin että miltähän ne musliminaiset näyttävät kaapujen sa alla... mutta mitä järkeä tuossa nyt on kun kaikki ihmisethän ne on kaikki erinäköisiä ihmisiä

No ääh hei mä lähinnä vitsailen. Mun pointti oli enempiki se että en oo varmaa koskaa nähny romaninaista "normaaleissa" vaatteissa. Ois kiva nähdä joku kaunis romaninainen vaik iha vaan espritin trikoopaidassa :p ja joissai muotifarkuissa..

Kuka mies tietää jonkun naisten vaatemerkin, kun minäkään en tiedä mikä on espirit!! Nyt tiedän, kun miesten mies dude(justjoo) alias mamma kukalie, sen kertoi.
WTF?

:eek: :eek: Mä kuule tiiän paaaaljon muitakin merkkejä enkä pidä itseäni edes erityisen muotitietoisena mutta jos ei espritiä tiiä ni sillon on aukko perussivistyksessä liittyen muotiin. Sitä paitti esprit on myös miesten vaatetta..

Mutta joo oon nainen jos se siitä on merkki. Helvetti sentään. :D


Pitääkö mun lisätä mun profiiliin lista niistä palstamammoista jotka voi todistaa että oon mies??
 

Yhteistyössä