Vitsi kun tietäis mitä PartyLiten tuoksua mä oon vailla niin ostaisin sen huutiksesta!

  • Viestiketjun aloittaja wanttohave
  • Ensimmäinen viesti
wanttohave
Kun täällä päin kukaan ei pidä PL kutsuja, enkä halua itsekään pitää, mutta haluaisin yhtä tiettyä tuoksua silti. En vain tiedä mikä se on =D

Sellanen raikas, mutta aika voimakas. Tarttuu vaatteisiin, mutta ei yhtään ahdista tai tee päänsärkyä. Mikä se vois olla? Mikä tuoksu ja missä muodossa?
 
ap
Mä en tiedä edes väriä! Olen käynyt kahdessa talossa jossa on ollut PartyLiten tavaraa esillä ja kummassakin talossa oli tosi hyvä tuoksu mikä seurasi mukana kotiin =) Ajattelin, että varmasti yhdistävä tekijä noilla tuoksuilla on PL! En kehdannut kysyä kun olin työasioissa liikkeellä...

Voiko kynttilän polttamisestta tulla noin vahva tuoksu vai olisko se joku muu tuoksujuttu?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa-06:
Missä päin asut ;) Täällä konsultti.
Ja kyllä kynttilöistä voi lähteä vahva tuoksu,riippuu hieman mikä tuoksu,ja kuinka paljon kynttilöitä palamassa.
Pikkunen kunta keski-pohjanmaalla.

Siel ei ollu kummassakaan paikassa kynttilöitä palamassa. Kaikennäköstä lyhtyhärpäkettä ja kynttiläkoristetta kyllä vaikka kuinka paljon.
 

Yhteistyössä