Vitun horot! Tekopyhiä olette kaikkia! PRKL!

  • Viestiketjun aloittaja Muutto lilliputtien maahan
  • Ensimmäinen viesti
Muutto lilliputtien maahan
Mitä muuta vikaa minussa on kuin pieni katkarapuni? Puoli vuotta seurusteltiin. Koko seurustelun aikana kaikki on mennyt ihan normaalisti. Ravintolakäynnit ja sun muut kivat jutut olen joka kerta maksanut itse kokonaan, en juo humalaan asti, en polta, on työ, asunto ja kaikki, sekstailussa huomioin toista niin paljon kuin se itse haluaa. Sitten tuli yksi ilta, nainen kertoi, ettei voida enää jatkaa. Syynä oli se seksi. En enempää tässä rupea selittämään sitä syytä mutta ihan oikeasti: kaatuuko teillä kaikki pieni munaiseen?
 
Kutsutko sä munaas pieneksi katkaravuksi? :LOL:

Anteeksi nyt vaan mutta onkohan ollu sun katkarapu ainoa syy sun lemppaamiseen... Asenteesta naisia kohtaan noin yleisesti katsottuna (kirjotuksen perusteella) olisin myös juossut kauas kauas.
 
Kuten aiemmin yhdessä ketjussa kirjoitin:

"" Mulla on eksä, jolla oli erittäin pieni, todellinen prinssinakki. Yritin kuitenkin kaikkeani saada ilon siitä irti ja ajattelin, että ei se koko vaan se käyttö. Homma loppui siihen kun tyyppi kerran totesi suuhoidon aikana, että "ei se siitä kuule kasva vaikka kuinka imisit". ""

Eli jos asenne on vastaava ja lisäksi horottelet naisia, niin ei varmaan onnistu.
 
"näin meillä"
Ei se koko vaan se miten sitä käyttää. Kaikkein paras sängyssä on ollut se kaikkein pienimunaisin... :D Kyllä varmasti löydät itelles hyvän naisen, joka arvostaa sua just tuollasena. :)
 
Eiköhän tässä oo kyse alottajan huonosta asenteesta ja itsetunnosta eikä varsinaisesti pieni munasuudesta.
Jos yhen lopahtaneen suhteen perusteella tulee palstalle itkemään, että "vitun horot" niin kannattaa kyllä katsoa peiliin ennen seuraavan suhteen alotusta.
 
"auts"
Minulla on kokemusta vastaavasta. Mies oli herttaisin, maksoi ravintolassa ja vei leffaan. Aivan mahtavaa jutella hänen kanssa kun hän oli niin fiksukin.
Sitte tuli seksin vuoro... Pariin otteeseen piti yrittää kun oletin että eihän tämä voi olla näin kamalaa kun mies on muuten niin täydellinen. Mutta niin vain oli, ja nykyään ollaan vain hyviä kavereita.

Ikävää tosiasia on se että se seksi on joillekkin vain aika tärkeää... =/
 

Yhteistyössä