vituttaa ihan älyttömästi

että mulla on yläkerrassa sellainen muija naapurina, joka antaa poikansa pelata sählyä sisällä. meteli on ihan järkyttävä.
ja kyllä, olen käynyt yhtenä iltana kasin jälkeen asiasta sanomassa, kun olin kuunnellut toista tuntia sitä pauketta. ja vastaus oli, "kun mä en saa tolle pojalle mitään." poika on ala-asteella, käsitääkseni kakkosluokalla!!!
näin päiväuniaikaan ja illalla se vituttaa eniten. ja koko syksyn sai kuunnella harva se päivä, kun satoi, eikä vonut ilmeisesti ulkoilla, ettei kastu. ja nyt ei voi ilmeisesti ulkoilla, ettei jäädy. vittu mitä nössöjä tässäkin maailmassa on!
ei auta, sähköpostia isännöitsijälle.
kaikkein vittumaisinta on se, että meteli on niin kova, että 3v pelkää, pelkäsi eilenkin.
muija välttelee, eikä enää tervehdi pihassa. ihan oikeasti, miltä se kämppä näyttää sisält, seinät ja lattiat, kun remuaminen jatkuu monta tuntia ja pauke on oikeesti tosi kovaa. sivusuunnas täs talos ei kuulu mitään, mutta pystysuunnassa kaikki, puhekin, kuuluu läpi.
eikö nyt yleinen maalaisjärki ja sen jälkeen jo järjestyssäännöt sano sisällä pelaamisesta jotain? vtu.
 
dsfggf
Soittaisin poliisille ja sossulle, sanoisin että kuulostaa että lasta pahoinpidellään. varmaan hyvä jos tulee vähän sossut väliin, ei kuulosta normaalilta meiningiltä muutenkaan. JA varmasti ainakin säikähtäisi ja lopettaisi.
 
no mielestäni ei ole poliisin, eikä sossunkaan asia. muija perusteli, että kyllä me ollaan sitten hiljaisuuden aikana hiljaa, mikä ei kyllä ihan ole totta. viime viikolla pallon lätkintä alkoi yllättäen klo 23, kun olin menossa nukkumaan ja pojan huone on onneks mun yläpuolella, eikä mun lapseni huoneen yläpuolella. silloin tuli mieleen, et onkohan niillä oikeesti kaikki kunnossa. se poika on ihan normipojan oloinen pihassa, mutta ei tervehdi sekään ja on aran oloinen, hiljainen. mikä ei sinänsä nyt viittaa yhtään mihinkään.
se, mitä en tässä tilanteessa oikein jaksa, on kostomentaliteetti, eli sinä iltana esimerkiksi, kun kävin asiasta sanomassa, niin meno yltyi huippuunsa ja jatkui sinne vähän yli klo 22, eli tuntuu, että äiti oikein yllytti poikaansa, vaikka sanoin, että yritän nukuttaa nuhaista pikkujätkää tossa alakerrassa. tiedä sitten.
on hyvin tietoinen, että pienempi poika asuu alakerrassa, joka vielä on päikkäri-iässä ja menee petiin ennen klo 21. jos mulle tultaisiin sanomaan tollaisesta, se loppuisi heti. mutta en annakaan 3veen potkia palloa sisällä tai hakata pattereihin, vaikka kuinka haluaisi. hirveän vaikea ymmärtää, mitä tollasen äidin päässä liikkuu. ja meteli vaan jatkuu.
 
jep, laitan sähköpostia. ja jään odottamaan kostoiskua. ei siinä muuta, mutta jos 3v pelkää nyt sitä meteliä ja muija onkin joku sekopää, niin mitäpä se sitten seuraavaks keksii. enkä mä itsekään vuoroduunarina nauti yömetelistä, enkä päiväaikaankaan metelöinnistä, jos siinä ei ole mitään järjellistä syytä! kakarat ulos leikkimään mailapelejä tai halliin sählykentälle. elämästä tulee ja saakin tulle meteliä, mutta kuka oikeesti antaa hakata mailalla seiniä ja lattioita omassa himassaan.
 
"nuuh"
Joo nää on ihania. Meillä yläkerrassa sama meno mutta kersoja on 3 ja kaksi tulee lisää kun on isäpuoliviikonloppu. Trampat ja skootit sisällä ja saatananmoinen rullaus aamusta iltaan ja uloshan ei voi mennä kun pitää nähdä vaivaa pukemisessa, tai jotain...en tajuu.
 

Yhteistyössä