vk 37 kilopino!!!

:heart: sydämmellisesti tervetuloa taas uudelle viikolle.nyt alkaa pikku hiljaa syysväsymys ja apaattisuus kömpiä taas koloistaan ja hyökkäävät salakavalasti täysin varoittamatta, väsäymys on jo vallannut olotilaa ei millään meinaa päästä ylös sängystä kun on niin hämärää...
nyt rutkasti vinkkejä ilmaan jottein vaan laihdutus lopu pieniin vastoinkäymisiin eli niinku syksyyn. =)
ja toisekseen mä inhoon hirvikärpäsii... kun lähet koirien kanssa lenkille niin saa nyppiä niitä jo matkan aikana pois saatikka sitten ne loput jotka piiloutuu hiusten sekaan :eek: argh...
no mutta ilosempaa aiheeseen...mun räkätauti alkaa pikkuhiljaa hellittämään. ja toiseeksi on paino puolkiloo tippunu viimeviikosta...eli nyt oli 74kg.
hiljaa hyvä tulee..tuhottomasti tsemppii kaikille ja tervetuloa kaikki mukaaan kilopinoon...ei muuta ku peukut pystyy.. ajatellaan ens kesää... ;)
 
Anne-74
Nirzu, onnittelen sen flunssan poismenon johdosta!!!Mulle se sitten tupsahti eilen ja päätä on pakottanut niin, että en tiedä mihin sen kallistaisin, no onneksi muu porukka on paremmissa voimissa. Olen ollut kevyen elämän puolella nyt kuusi viikkoa, seitsemäs alkoi tänään ja yhteensä painoa on pudonnut 5,5kg. Viimeviikkoisesta tosin tuli lisää pari sataa grammaa, tosin marjastusviikko alkoi tänään joten kaipa se senkin takia saattoi nousta. Mulla on tosi hyvä fiilis vaikka kiloja on vielä hieman alle 90...ihan vaan sen takia, että olen näin kauan saanut pidettyä itseni ojennuksessa, toki herkkuhetkiäkin on ollut mukana, mutta seuraavana päivänä olen taas vetänyt niskaotteen tiukalle ja jatkanut diettiä. Toivottavasti muillakin onnistuu!
 
Hei vaan kaikille ja pirteää syksyä! Mikä nyt syksyssä masentaa?? Ulkonahan on ihanan kirpeitä ja aurinkoisia syyspäiviä vielä edessä. No ainut miinus on täälläkin nuo HIRRRVEÄT hirvikärpäset, yök! Elkäähän masentuko!!! :eek: :D

Täällä pudotus jatkuu, tämän aamun puntarilukema 65,0 =) eli -400 g edellisestä maanantaista. Vilkuilin tuossa vähän kalenteria ja huomasin että huhtikuun 19. päivä kun ensimmäisen puntarilukeman olin kirjannu ylös niin se oli 72,0 eli 7 kiloa on jo kevennytty. Vielä ne kolme ois eessä ja sitten on kymppi täynnä ja aletaan pitelemään sitä painoa paikallaan.

Tsemppiä kaikille!
 
Heissan kaikille,

minulla tulos -400g. hitaasti tippuu, mutta tippuu sentään. olen vain niin malttamaton.

ei syksystä vielä kannata masentua. lämpöä riittää paremmin kuin monesti kesällä ja illat pimenevät jo niin aikaisin, että on kiva sytytellä kynttilöitä ja tunnelmoida.

keiju
 
Syksy tekee tosiaan tuloaan, toisaalta ihan mukava asia!

Viime viikko meni taas vähän niinkuin miten sattuu, liikuttua tuli luvattoman vähän, oikeasstaan vain yksi pidempi kävely ja pöyräilylenkki...

Toisaalta nyt on taas uusi viikko ja uudet kujeet. :)

Paino oli tänä aamuna 87,4 kg enkä nyt jaksa muistaa tähän hätään että mitä on tullut, miinusta vai plussaa :ashamed:
Kilot on vihosssa ylhäällä, mutta en muista mihin tuon vihon olen taas kerran laittanut. :headwall:
 
Viidenäiti
Puolikiloa tippui mulla paino viimeviikosta...Ihan kivasti meni taas viime viikko. Tuntuu että yhtenään on maanantai??? Minne tuolla ajalla on tuollainen hoppu??!! Mulla kans on hirveät kalenteri/vihko jutut aina hakemisessa. Mie oon nyt pudottanut 8 kiloa (aloitin toukokuun 20.päivä). Kesäkuu kyllä meni tasapainoilessa satasessa...mutta kylläpä näitä kiloja riittää vielä pudotettavaksi vielä useammalle kuukaudelle...sitten vieläkö pystyis pitämään painon kohtuudessa...
No nyt juniori hermostuu totaalisesti.....

Hienot syksyn jatkot, keveämmille naisille!!!
 
Todella kiva lukea,että jotkut ovat onnistuneet tiputtamaan
enemmän kuin muutaman kilon :D
Itse edelleen seilaan lähellä 71,mikä oli se lähtöpaino reilu 2kuukautta sitten


Jos jotain positiivista pitäisi löytää niin ainakin se ettei paino ole noussut.


Perjantaina vaaka näytti vielä 70.1,mutta.........
tänään 70.6 eli 200 grammaa oli tullut lisää


Toivottavasti nyt vielä ei syysmasennus iske,vaikken itse ole ikinä kokenut masennusta syksyllä vaan keväällä,ennen kuin päivät rupeaa olemaan valoisempia.

Nyt täytyy lopettaa satuilu ja tsemppiä muille!!!!!!!!!
 
Mä aloitin viikko sitten laihduttamaan pisteitä laskemalla,ja melkein joka päivä tuli syötyä muutama piste liikaa..mutta siitä huolimatta mulla on paino pudonnut 2kg =) Ainakin hyvin on alkanut,saa sitten nähdä miten tulee jatkumaan.
 
Mustikka nyt harmaan
Heissan!
Aloin kysymään että onkos teitä paljon teän laihdutusryhmässä?Mahtuuko vielä mukaan..mie voisin nimittäin alkaa nyt heti kans laihikselle ja seura ei ois pahitteeksi :flower:
 
tutteri harmaana
Niin joo eilen en muistanu puntaroida läskejä ja tänä aamuna lukemat oli 58,1kg ja +300g viime viikkoon.... Tosin vaivaa nämä naistenvaivat joka aina turvottaa vähintään puolikiloa :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 21:37 Mustikka nyt harmaan kirjoitti:
Heissan!
Aloin kysymään että onkos teitä paljon teän laihdutusryhmässä?Mahtuuko vielä mukaan..mie voisin nimittäin alkaa nyt heti kans laihikselle ja seura ei ois pahitteeksi :flower:
paljon on, mutta mukaan mahtuu aina, joten ei muuta kun mukaan vaan tsemppaamaan ja saamaan tsemppiä ;) !!tervetuloa!!
 
:D tervetuloa vaan kaikki uudet ja vanhat "jäsenet".. juu ei se syksy sinänsä masenna mutta minua alkaa vaan noi aamut aina vaan jäykemmin kun ei millään meinaa päästä sen ihanan peiton alta pois kun ei edes aurinko kirkkaasti möllötä makkarin ikkunasta sisään...
juu syys aamuina on aivan ihana kävellä aamuisin ulkona hiukka kirpeyttä ilmassa ja hiljaista... nautinto...
tsempataan taas ens maanantaihin.. katotaan joskos ollis enempi miinusta kaikenkaikkiaan...
tsempit kaikille ja kyllä kultahippuset voi vallan mainioisti vielä ilmoitella painoaan...meitä muita motivoi kun jollain menee vaan ylöspäin :D :D ;)
huumorii myös näin syksyisin pitää löytyy..
hauskaa viikkoa... no kaikki nyt jo ilmottelemaan ja pinoutumaan...
terveisin nirzu
 
Elina83
oho.. meinasi unohtua painon ilmottelu.. hyi mua!
mulla on vähän hiipunut laihdutus vimma, mut paino on hiukka laskenut.. nyt oon hmm.. n 7-8 viikossa puottanut n.7 kg, eli ihan tyytyväinen pitäs olla..
illalla pitäs lähteä ajelemaan pohjosta kohti, ku mulla ois työkomennus ivalossa 1½viikko. meinasin ottaa siitä ajasta kaiken laihdutuksen irti ja alottaa huomen aamulla vissydietin... saa ihan rauhassa syyä dietin hyväksymiä ruokia ku ei tarvi isännälle tehä oikeaa ruokaa...
mut mäpäs ilmottelen sitten ku kotiudun reissusta, että mites neitin kävi. toivon mukaan moonta kiloa jää pohjoseen :D
mutta sittenhän kaikki kiusaa, että oon ollut niin ikävissäni, etten oo muistanut syyä ollenkaan.. :D
mut saapas nähä!
hauskoja laihdutusviikkoja kaikille!
 
Magdalena77
Moi vaan! Unohtuipa sit viime viikkonen painon ilmoittelu ja meinas unohtua taas. On mukamas niin kiire ku on lasten kerhot ja harrastukset alkanu niin on niin paljon hässäkkää. Mut itse asiaan, nyt kahessa viikossa paino tippunu -1.8kg. Yhteensä kuuden viikon aikana lähteny 4.8kg eli ihan tyytyväinen kait pitäis olla. ei onneks oo ollut yhtään plussa viikkoa vielä, se aina motivoi lisää ku ei tuu niitä plussia kovin paljon. Hienoja pudotuksia täällä muillakin, tsempatkaa jatkossakin!!! ;)
 
Heips..Itel painoa oli 92 kg kun lähdin synnärilt ja nyt 8kk myöhemmin painan tasan 60 =)
Sairaalaan jäi heti 12kg.Nyt on kyl niin kevyt ja ihana olo kun vaatteet mahtuu taas päälle ja on uusiakin tullut ostettua.
Tsemppiä kaikille laihduttajille..Pitää vaan muistaa liikkua ja syödä terveellisesti niin kyllä se paino lähtee.. :D
 
Limppari-Amppari
Terve.
Paino siis 75,4 kg ja painareiden avulla laihutan toistamiseen,ekalla kerralla tiputin 20 kg joista vuosi sitten tuli 15 kg takas ku masennuin,nyt tuo 15 kg pitäs saada pois,tai ehkä jopa 20 kg :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2004 klo 11:24 nirzu kirjoitti:
kyllä kultahippuset voi vallan mainioisti vielä ilmoitella painoaan...meitä muita motivoi kun jollain menee vaan ylöspäin :D :D ;)
Justiinsa juu :D ..mä käyn teitä muuten vaan täällä kattomass, mutta jätetään se paino kumminkin pois, vaikka uskonkin, että se tsemppais teitä muita hirmuisesti ;)!
Tosin mulla ei oo kummassakaan edellisessä raskaudessa paino noussut, joten voipi olla, että ei paljon ilmoiteltavaa olis :) !

Hurjasti tsemppiä kaikille!
 
sofia04
No niin... Ensimmäinen viikko painonvartioissa takana (eilen oli punnitus) ja paino oli tippunut 2,8kg !!!!!!!!!!! :) :) :) Kyllä on aivan mahtava olo!!!!!!!!!!!! :wave: :wave: Iloisin mielin jatkan pojojen laskemista :heart:
 
No niin, nyt vasta muistin tulla tänne ilmoittelemaan maanantain punnitustuloksia. Niissä tosin ei ole kovin kummoista kerrottavaa, sillä paino tippui jälleen vaan 300g. En tiedä mistä tämä jumiutuminen johtuu (pidemmän aikaa vain muutamia satoja grammoja tippunut per viikko), mutta jospa se lähtis parempaan vauhtiin. Pisteet olen laskenut tod. tunnollisesti.
 
Heipparallaa kaikille!!!!!!

Nyt oli tosi vaikea viikko :headwall: tuntuu että pisteet loppu joka päivä kesken ja sitten kun pisteet loppu, annoin periks ja mässäsin kaikkea!!!!!
Tosin jos joku syy pitää löytää niin nyt on ollu vähän onkelmia mun epilepsian kanssa ja se on tuottanu masennusta, sit vielä oli ne muutaman pisaran menkat \|O Miten kannattaakaan elimistön kerätä 3kg nestettä muutaman pisaran takia!!!!!

No, se painohan oli viimeviikolla noussu kilon joka ei sitten lähteny pois vaan nyt nous vielä 400g..
Otetaan nyt viralliseksi tulokseksi paino nyt 72,4 ja lähdöksi 80kg..
Toi edellinen vaaka kun valehteli 2kg alaspäin.
No! nyt jos nappaan taas niskasta kiinni ja matkaan :D

Mites meni Nirzu, eka viikko vastuuhenkilönä :flower: :D hih..
 
syysvuokko
Minäkin ilmoittaudun myöhässä.... piti jo eilen ilmoitella, mutta olinkin illalla töissä, ja päälle on iskenyt vielä kauhea flunssakin... pojan kanssa sitä podetaan oikein urakalla!
Minun viikkoni on mennyt ihan hyvin, vaikka en juurikaan liikkunut, ja vaikka vähän herkuttelinkin, niin paino pysyi ihan samassa! Ja se on hvyä, sillä nämä "monsuunit" tekevät minullekin tuota painoa aina lisää....'
Oli kiva lukea teidän toisten onnistumisista ja saada siitä lisää taas itseluottamusta... niin, oma lukema on nyt tasan 77 kiloa. Tavoite on aluksi päästä tuonne 70, sitten ehkä allekin!!!
 
:flower: kaikille tasapuolisesti!!!
kyllä ihan oikeesti olemme kaikki bikini kunnossa ens kesäks ainakin uimapuku kunnossa.. eipä näitten hyllyvien makkaroitten ja ihanien raskausarpien kanssa viitti yleisellä paikalla bikineissä olla =) mutta ehkä ees shortseissa :D ..

=) susu79 heh kiitti sinulle nyt sitten ens maanantaina saat sitten laittaa alotuksen..
niin ja eiks ne monsuunit onneks lopu ajallaan ;) .. joo ja sen jälkeen taas niskasta kiinni.. sanoohän joka eilen leipo pullaa ja sämpylää :ashamed: ja tietty ahmi lämmintä sämpylää voinkanssa ja pullaa kahvin kera :ashamed: ... no taas kuitenki koitti päivä uus ja parempi tsemppi päälle .. maanantai lähenee :saint: ..
 
Annu81
Laitanpas nyt ton painon tännekin...aiemmin jo liityin seuraanne tällä palstalla ja "valehtelin" painoksi 66kiloo. Kävinpäs sitten eilen ostamassa vaa'an ja täydet 70kiloo se näytti :headwall: Jotenkas entistä tiukemmalla tsempillä lähtee tää mamma kaventamaan vyötärönseutuu! Tänään uimaan siis :D Ja hauskaa loppuviikkoa kaikille, mä taidan jättää karkkipäivän väliin :p
 
viidenäiti
Ko jäiski tuo karkkipäivä väliin...kahdesti jo peräkkäin sortunut karkkihyllyn kohdalla tällä viikolla....no tuloksenhan kuulee sitten maanataina. Kääk....yritämpä tässä vähän tiukentaa otetta niskasta...
 

Yhteistyössä