vko 41 kilopino

Huomenta arvon rouvat/neidit!

Miltäs se aamu on näyttänyt muualla suomessa? Täältä kuuluu ainakin pelkkää hyvää, vaakakin oli suosiollinen tänä aamuna. viime viikolla tais olla 81.1 ja tänä aamuna 79.6 eli pudotusta kokonaiset 1.5 kiloa =) . Vihdoinkin meni se maaginen raja rikki... ;) .

Varsinaisesti en ole laihduttanut, vähän vaan seurannut syömisiä ja liikkunut paljon. Nii ja pituuttahan miulla on se 169.5 (se tärkeä puolikas ;) ), joten painoa pitäis tiputtaa vielä n.7-8 kiloa. Suunta on ainakin erinomainen :D .

Tsemppiä kaikille muillekin pinoilijoille. :flower: :heart: :flower: :heart:
 
Huomenia rouvalta pohjoisestakin!
Syksyn synkkähän tuo ilma on B) , nuita laseja ei aikoihin ole tarvinut. En ilosta itke enkä suruunkaan vaivu sillä huimat -400g on paino pudonnu. Odotin kyllä suurempaa pudotusta niin paljon on tullu liikuttua eikä pisteetkään yli ole menny :( , mutta aina ei voi voittaa ei edes joka kerta. Jospa se vielä siitä kiihtyis tai edes puoli kiloa viikossa pois niin hyvä olis. Vaakanki kyllä vois uuden hommata kun tuntuu että sekin tuurilla seilaa ja antaa lukemaksi minkä tykkää hiukan sais tarkempi olla :) . Mutta ei kait siinä hyvät päivän jatkot kaikille kokoon katsomatta....
 
Oih ja Voih!!!! Mä taidan olla ainut joka pystyy nostamaan painoa NÄIN paljon viikossa! Viime viikolla se kävi taas 69,6 ja nyt eilen se oli jo 72... Tänään en sitte vaivautunu ees puntaroimaan vaikka koko illan ja yön ravasin vessassa...

Olen huomannu että nyt kun en ole mukamas "ehtiny" merkata kaikkia syömisiä niin pisteet lävähtää kyllä kerta laakista yli ja kovaa!
Nyt on syys masennus iskeny ja vaikka motivaatiota riittää niin itsekuri on tipotiessään! Ei vaan kykene hillitsemään..
Kai se johtuu siitä että ekat pari kuukautta olin niin tiukasti pisteillä enkä lipsunu yhtään.. Nyt se sitten kostautuu..

AUTTAKAA HYVÄT SISKOT!!! t:rouva melkein etelästä
 
Anne-74
Hyvä me!!!Se joka pääsee kahden viikon kiusauksen yli on onnittelemisen arvoinen...hairahduksia tulee kaikille ja kuka sitä jaksaisi mitään nipodiettiä pitääkään. Päätarkoitus varmaan kaikilla on oppia ymmärtämään se oma energian ja liikunnan tarpeensa ja pyrkiä elämään sen mukaan...niin ja myös oppia nauttimaan siitä herkkupäivineen ja saavutetun painon tuomin hyvänolon tuntein.
Mä aloitin 11vk sitten ja silloin painoa oli 95kg, tänään on taas -600gr vähemmän kuin viime maanantaina, paino 87,4. Välillä mullakin on paino jurrannut paikoillaan ja ollut tuskainen olo...ja välillä olen langennut herkun puolelle pariksi päiväksi, mutta alasti peilin edessä seisominen on taas saanut mut ruotuun ja kilopino teine ihanine ystävineni on antanut mulle paljon tsemppiä.

Seuraava tavoitteenihan on se lokakuun lopussa 85 kg ja uskon pystyväni siihen. Onnistumisen iloa teille muillekin ja kiitos tuesta!
 
Viikko meni yllättävän hyvin VAIKKA mässäilin koko viikonlopun :whistle: Painoa oli tippunu 1,5kg.Olen taas erittäin tyytyväinen.Nyt oon tiputtanu sen 10% painosta :) Mutta tarkotus ois vielä vähän tiputtaa........
 
kyllä tämä on mukavaa =) tänä aamuna vaaka näytti 61,5kg, 900g vähemmän kuin viikko sitten. minähän en varsinaisesti laihduta kun imetän, mut katselen vähän mitä suuhuni pistän. kovasti kiloja olis vielä työn alla, että mahtuisin noihin vaatteisiin mitkä kaapissa odottaa.. suunta on kuitenkin ollut kokoajan alaspäin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2004 klo 10:46 SuSu79 kirjoitti:
Oih ja Voih!!!! Mä taidan olla ainut joka pystyy nostamaan painoa NÄIN paljon viikossa! Viime viikolla se kävi taas 69,6 ja nyt eilen se oli jo 72... Tänään en sitte vaivautunu ees puntaroimaan vaikka koko illan ja yön ravasin vessassa...

Olen huomannu että nyt kun en ole mukamas "ehtiny" merkata kaikkia syömisiä niin pisteet lävähtää kyllä kerta laakista yli ja kovaa!
Nyt on syys masennus iskeny ja vaikka motivaatiota riittää niin itsekuri on tipotiessään! Ei vaan kykene hillitsemään..
Kai se johtuu siitä että ekat pari kuukautta olin niin tiukasti pisteillä enkä lipsunu yhtään.. Nyt se sitten kostautuu..

AUTTAKAA HYVÄT SISKOT!!! t:rouva melkein etelästä
Auttaskohan siullekin se, että yrittäisit unohtaa olevas dietillä. Mie huomasin sen ainakin itelleni hyväksi. Kun liikaa mietin laihduttamista, koko ajan teki mieli syödä jotain ja tuntu että oli jatkuvasti nälkä :p . Nyt syön (yritän ainakin :D ) useasti päivässä pieniä annoksia ja väliajalle keksin muuta tekemistä (ulkoilen, touhuan tytön ja koiran kanssa), niin unohan sen laihduttamisen. Kun laitan tytölle ruuan, samalla syön ite. Näin saan tietyn säännöllisen rytmin päivään ja syömiseen. Lisäksi oon lisänny liikuntaa aivan hurjasti ja se on kyl näkyny, niin vaa'assa kuin peilissäkin.

Näin katottuna näyttää hirmu hienolta B) , mut todellisuudessa ei mee ihan noin hyvin :D . Välillä sorrun minäkin, mut seuraavana päivänä vaan pitää ottaa taas itteänsä niskasta kiinni ja jatkaa sitä säännöllistä elämää. Viikonloppuna tuli taas herkuteltua oikein olan takaa.

Miulla on myös se paha tapa, että jos oon telkkarin tai tietokoneen ääressä, niin sillon pitäis olla jotain naposteltavaa. Oon yrittänyt korvata karkit ja muut herkut hedelmillä.

Tsemppiä vaan siulle, yritä taltuttaa se syysmasennus jollain kevyellä hyvällä (esim. rasvatonta vaniljajogurttia ja paljon marjoja) ja paljon kynttilöitä lämmittämään ja antamaan valoa. Niillä saat sulatettua sen masennusmörön pois :heart:

Terveisin rouva kaakkoissuomesta :wave:
 
Hyvää alkanutta viikkoa vain kaikille.
Olihan tuo paino tippunut peräti 900g eli näytti tänä aamuna 104.1kg; kokonaispudotus nyt 4,5 kg/4 vkoa. Tyttärellä (18v.) oli taas paino noussut mutta yhdessä yritettään tsempata toisiamme eteenpäin.
Meillä kiusausta aiheutti eilen vietetyt kuopukseni kastajaiset, jota varten olin leiponut sen seutsentä sorttia. Pitää laittaa loput pakkaseen äkkiä ettei himo iske.
Pakko kertoa viime viikosta. Kävin torstaina terkkarilla tarkastuksessa et kuis olen synnytyksestä pakautunut. Kyllä oli terkkarin jälkeen niin ihana olo, kun koin olevani elämäni kunnossa. Hemppari oli peräti 167, verenpaine 100/67 eikä sokereista ole ollut ongelmaa vaikka suvussani siihen onkin ISO rasitus. 36 vuotiaaksi koin olevani hyvä kuntoinen, kun ei tästä huomattavasta ylipainosta ole vielä tullut suuria fyysisiä ongelmia. Nyt kun vielä saisi painon hallintaan eli laskemaan johonkin 70 kilon paikkeille niin hyvä. Kyllähän tuohon vielä matkaa on mutta kun nyt vaan jaksas.
 
-hymy-
Heipä hei kaikille!!
Vaaka näytti aamulla 80,6 eli kahdessa viikossa -1,4kg... Ihan terveellinen vauhti laihtua vaikka toki sitä itse haluis et kaiiki ylimääräinen pois HETI. :)
Mietin tuossa eilen josko liittyisi Painonvartijoihin ku sitten olis joku kuka oikeesti vahtis painoa ni olis pakko laihduttaa... Nyt lipsuu ihan liikaa. :ashamed: On meinaan taas viikonloppuna mässäilty. GRRRR! Murisee itselleen vihaisena. :/
 
heipä hei kaikille,

itse jo ajattelin luopua leikistä kun ei tästä taida tulosta syntyä, mutta luettuani teidän viestejä koitan vielä jaksaa.

moni sanoo, ettei oikeasti laihduta mutta katsoo mitä suuhunsa laittaa. minullakaan ei olisi montaa kiloa pudotettavana, inhottaa vaan kun housut tuntuu puristavan vatsan makkaroille ja uusia isompia housuja en meinaa ostaa.

olisin tyytyväinen jos saisin 5 kg pois, sekin tuntuu olevan tiukkaa kun on viimeisistä kyse.

keiju
 
Näköjään oon mässäilly liikaa. Eli paino noussu 400 g viime maanantaista. Vaaka tänään 64,8 kg. Perjantaina oli jo kiloa alempana, mutta varmaan oli nestehukkaa torstain pitkästä lenkistä.

Alkaa motivaatiokin hiipua kun on näin lähellä tavoitetta eli sitä 62 kiloa =) :headwall: :headwall:
 
Sumppi21
Iltapäivää! Vihdoin kerkesin tänne pinoilemaan.
Mun eka viikkoni meni ihan hyvin. Olen suorastaan yllättynyt!
Paino tippui -1,1kg, vaikka pe ja la meni syödessä. Pizzaa, suklaata, viiniä, muuta karkkia...Muuten kyllä söinkin sitten kevyesti ja terveellisesti. Niin ja ostin Lidlistä ASKELMITTARIN. (maksoi 5,9e). Se muuten innostaa liikkumaan, kun joka päivä yrittää kävellä enemmän kuin edellisenä päivänä.
Tästä on hyvä jatkaa ja tsemppi on päällä loistavan alun jälkeen! =)
 
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
täällä häpeiliä... vaaka näytti nyt kahden viikon laihiksen jälkeen saman verran kuin viikko sit eli tasan 80... tuli sitte mässäiltyä koko viikko kunnolla mut ei ainakaan tullut painoa lisää vaikka herkkuja hupeni urakka vauhtia.... eli osittain olen onnellinen....

eli lähtö 82
tavoite ens kesänä 72
nyt siis 80
ja pituus 168,5 cm

eli kun sais noin kymmenen kiloa pois tai 10 cm lisää :D :D :D

mutta uudella tarmolla junttaus viikon jälkeen eteenpäin....
 
minzu
Vieläkö mahtuu kyytiin, vaikka massaa on liikaa... Eilen pahoinvoivana Fazerin sinisen kietaistuani päätin että nyt perhana riittää! Pituutta 168cm, ja mukanani kulkee aamun lukeman mukaan tarkalleen 84,9kg. Ikää 30v. ja jaloissa konttailee 6,5kk pikkuneiti. Vappuna ajattelin painaa 75kg, se tässä nyt luvattakoon...
 
:wave: huomenta päivää vaan kaikille.. taas päivän myöhässä..heh tullu jo tapa... olin eilen pääkaupungissa käymässä.. ja siellä tietty meni koko päivä, olin luvannut muksuille sellasista mukavaa huvia kuin metrolla ja ratikalla ajelua, taitaa olla puheenaiheet meillä pitkäksi aikaa :D.. viikonloppu sitten menikin juhlien ensin kylässä lauantai ja sitten muksujen juhlia sunnuntaina eli tulipa taas syötyä hyvää..
no kuiteski tämä kuntoilu on tehny tehtävänsä eli oli 500g tippunu paino jeeee 71.5kg on nyt...
hiljaa hyvä tulee röyh tulipa syötyä kaurakeksejä laatikollinen... no lisää liikuntaa..palataan ens viikolla..
 
Tara-Milana
Noh niin. Pitäis taas aloittaa, kun oli nuo laihdutetut kilot tulleet takaisin, kun masennus paheni ja söin. :ashamed: Elikkäs taas lähdetään tästä 59 alas päin (oli jo 57:ssa, mutta...). En vain tiedä pitäiskö ottaa käyttöön PV:t vai pitäiskö vain lisätä tuota liikuntaa siihen, mitä se oli ennen tätä toista km, joka vei voimat. Liikunta kyllä auttaisi masennukseenkin, joten ehkä se on parempi niin. Ja kun PV:llä syön, niin tulee ajateltua ruokaa koko päivä ja sehän ei käy laatuun nyt ollenkaan. Kromia pitäis ostaa, tulee syötyä karkkia pitkin öitä.
 
Välillä tippuu, välillä ei, mutt eihän me anneta periksi =) jatketaan innolla vaan. Jos viisi kiloakin paino tippuu niin sehän on jo 10 voipakettia ihraa pois mitä nuita ylimääräisiä kiloja kantelemaan luovutetaan ne vain pois. Eli ylös nyt penkiltä ja lenkille!!!!!! Tämä käsky koskee kaikkia kilopinolaisia pelkällä ajattelulla ei rasva sula, vaikka kuin kuumana ajatukset juoksis ja haaveet hoikemmasta minästä :D
 

Yhteistyössä