~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

Oho, mä vasta nyt tajusin että meitähän ei ole tässä pinossa kuin muutama enää jäljellä... :eek: Päästäisköhän me jo kaikki tuonne odottajien puolelle tästä kierrosta...

Täällä ei mitään ihmeellistä, testit polttelee taas vessan laatikossa ja koitan hokea itelleni ettei vielä kannata testailla...kuitenkin onnistumatta tässä mantrassa, eli olen sortunut jo tänä aamuna tekemään yhden nega testin. :kieh: Ei kyllä todella ole meikäläistä pilattu kärsivällisyydellä. Ja mä kun kuvittelin että tän kierron otan rennosti, en ole edes greippimehua tms koittanut juoda. Ei näköjään auta rennosti ottamiset enää tässä vaiheessa. Ei kyllä ole yhtään tärppi olo vaan pikemminkin on vähän sellainen fiilis että olen täällä kuumeilijoiden puolella vielä pitkään.

Joulu meni vielä kun jaksaisin kerätä joulukoristeet pois ennen kuin mun työt jatkuu muuten ne on pian juhannuksenakin meillä. Muksu sai kauhean määrän lahjoja... Koirat meinasi olla vähän kateellisia likan pakettivuoresta.. Mun äiti kävi eilen meillä ja antoi koirille yhteisen paketin niin toinen koirista omi sen äkkä itselleen ja kiikutti piiloon, että näköjään elukatkin ymmärtää lahjojen päälle...jopa enemmän kuin tuommoinen yksi vuotias. Lemppari lahja lapselle taisi olla pulkka, koska siinä tyttö istui kunnes mä vein sen pulkan pihalle. Kaikin puolin oikein rauhallinen joulu.

Tuntuu että meillä on niin hiljaista että mä nukahda kohta. Tyttö on päiväunilla ja mies iltavuorossa töissä, koiratkin on aika rauhallisia kun oltiin reilu tunti ulkona koko perheen voimin. Heiteltiin koirille frisbeetä ja likka touhusi lumihangessa. Reppana erehtyi ottamaan koirien frisbeen käteen niin meidän pari vuotias vöyhkääjä taklasi tytön hankeen niin että tuli vertakin huulesta. En tiedä kumpi säikähti enemmän tyttö vai koira (vai vanhemmat). Pitää päiväunien jälkeen tarkastella tuliko siinä rytäkässä mustelmia kun tuota koko eroa kuitenkin on koiran ja tytön välillä ihan riittävästi. Olen koittanut itselleni hokea että kun on koira ja lapsia saman katon alla niin joskus sattuu vahinkoja, mutta ikävältä nuo vahingot silti tuntuu. Tyttö ei vielä ymmärrä miten koira toimii tietyissä tilanteissa, onneksi koirat normaalisti varoo tyttöä ja antaa tytön joskus taputtaa vähän kovakouraisemminkin jos ei ehditä hätiin, mutta vielä on oppimista niin koirilla kuin tytölläkin. Että tällaista arkea ja ajantappoa meillä, arki rullaa lähes omalla painollaan eteen päin. Ainut että mä olen vähän muissa maailmoissa kun odottelen tädin tuloa ja haaveilen että josko sittenkin olisi onnistunut tärppäämään.
 
ei meitä montaa jäljel oo,parhaat viimisinä :D no toivottavasti kaikki sais ++++ ni vois tänki pinon haudata

mulla ollu tissit arat parina päivänä ja lämmöt vielä 37,mut onpa noil ny aikaa viel laskeakii.

Marleena toivottavasti tyttö selvisi pienellä säikähdyksellä ettei suurempia mustelmia tullu,isot koirat ja pienet lapset varsinki leikkimässä on tosi hyvä yhdistelmä,ku saa ne pienemmätkin noi muksut nurin :ashamed:
 
joo,ja tääl kans yks malttamaton testaaja vaikkavannoin että en testaile turhia tässä kuussa :headwall: :headwall: :headwall:
aamulla ennen töihin lähtöä kusasin vaikka päiviä kasassa vasta 26 :eek:
laitan kuvan kanssa kun aamulla siihen ilmestyi mielestäni heti testiajan sisällä hento,hailakka,juuri ja juuri erottuva viiva....
tai sit kuvittelin kaiken taas jälleen kerran :snotty:
en muista joko tässä pinossa nauroin näitä mun testejä kun ovat jotain kiinalaisia :LOL: :LOL:

 
Voi että, huomasin tuon millukan testin jo tuolta toisesta ketjusta ja kyllähän se ainakin haamulta näyttää...ihan ilman vääntelyitä ja kääntelyitä tai läpivalaisua... ;) Varovaiset onnittelut, pidän peukut pystyssä että viiva tuosta vahvistuu ja kaikki menee toivotulla tavalla. Todella vaikuttaa siltä että väku vähenee tästä pinosta... Nyt kyllä plussataan tästä kierrosta koko poppoo että saa tämä pino painua unholaan.

Alkopas nyt taas noi testit polttelemaan tuolla laatikossa kun lukee täältä että toisetkin on testanneet ja saaneet siihen testiin viivan... Millähän mä pysyisin erossa noista testeistä edes huomiseen saakka, en varmaan millään...
 




SU 4.1



kaz...............kp 31/28........yk.6.....haaveissa 1.


HAAMUILIJAT:






UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84
-------------------------
vkolta 49:

Millukka
kaz
kujakatit
marleena-84
kellopeliappelsiini
-------------------------
vkolta 1:

marleena-84
kujakatit




TESTIPÄIVÄT:



PLUSSANNEET:

vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva
----------------------------
vkolta 49:

Irmeli09
maaliskuu
unelma3
---------------------------
vkolta 1:

Millukka








 
kyllä mä uskaltaudun jo haamulijoihin sillä viiva oli aamulla aivan hentin tummempi,ei paljo mutta kuitenkin aivan silmin nähtävä,vielä on hailakampi ku kontrolli paljonkin mutta toivottavasti vahvistuu :xmas:



ei kyl mitään oireita vielkään :|
 
millukka onhan ne viivat vähän haaleita, mutta selvästi silmällä erotettavissa. Menee vain jonkin aikaa että hcg:n määrä nousee niihin lukemiin että vahvistuvat.

Täällä oli eilen aamulla puhdas nega, piti taas testata kun meille tuli illalla porukkaa istumaan iltaa ja ajattelin ottaa lasin tai pari viiniä. Joka kummasti karkasi kyllä mulla käsistä ja nyt on pää kipiä. Sellaista se on kun ei pariin vuoteen juo juuri lainkaan ja sitten ajattelee että ihan sivistyneesti otan... Miehelle vielä sanoin ettei meillä sitten tarvitse kenenkään olla kaameassa kunnossa kun muksu on kuitenkin kotona. Loppujen lopuksi olin itse varmaan pahin ja mies urhoollisesti oli ottamatta edes saunakaljaa ja kuunteli meidän muiden höpinöitä. Nyt on sitten morkkiskin päänsäryn lisäksi kun sillä tavalla innostuin... :(
 
Irmeli09
marleena-84 ja kujakatit: Voi harmin harmin harmin paikka :'( . Minä lähettelen teillä hurjasti plussatuulia uuteen kiertoon. Kyllä te sieltä vielä tulette meidän seuraamme odotuspuolle, uskokaa pois!!!!!! :wave:
 

Yhteistyössä