Voi auttakaa... mistä mä saan motivaation siivoamiseen?!!?

Koti on aivan kaaoksessa, työsarkaa on vaikka millä mitalla.. ei kestä enää olla täällä!! Tänään on pakko siivota, 2- ja 4-vuotiaiden avustuksella, he onneksi oman huoneensa siivoavat ihan ok mutta miten pirussa mä saan itsestäni irti siivota kaiken muun...
Miten tää on aina tällaista?!?! Aaargh.
 
--
Mulla on vaan kaksio mutta aina vaan on täälläkin vaikeaa alkaa siivota. Olen laiskiainen joo... Helpottaisi huomattavasti jos en tiputtelisi vaatteita lattialle ja tiskaisin aina ruuan jälkeen.
 
e
Jos tiedän, että kohta on joku tulossa kylään, saan supervaihteen päälle ja tulosta syntyy ja nopeasti. Siis kutsu joku kylään! Parhaiten tämä toimii, jos mies sanoo, että anoppi on tulossa!!!!!
 
punkmamma
Hei! Minulla sama ongelma. Siivoomista jarruttaa sekin että parin päivän päästä ei enää näytä siltä et olis siivonnu.
Tuutteko kimppaan? Tsempataan toisiamme? Laitetaan tänne eri siivousvaiheita kun on saatu siivottua...mä aion kohta laittaa pyykkikoneen pyörimään ja petin kiinni. sit kerätä vaatteet, lelut lattialta, sit siivoon keittiön pöydät ja tiskaan astiat. Kun oon kopostellu kaikki, imuroin ja pyyhin lattiat.
Mutta yksi asia kerrallaan ja välillä kahvitauko! :)

Kun ollaan saatu siivottua, istutaan alas ja IHAILLAAN työmme jälkeä. Ei siivota kiireellä niin et imuri osuu joka paikkaan ja jää jumiin johonkin sohvan alle. Hitaasti mutta varmasti.

Siisti ympäristö on tutkittu olevan mielenterveydelle hyväksi. Jaksaa sitten paremmin, o hyvä mieli. Alottaminen vaikeinta!
 
omppu
Siivosin eilen puoleenyöhön, koska kuopus oli saanut kaveriltaan täitartunnan :( Yläkerrasta pesin ja saunotin kaikki tekstiilit, kaikki käyttövaattet (osa odottaa vielä muovipusseissa), imuroin ja pesin lattiat, pyyhin muut pinnat...

Tänään vuorossa alakerta ja lähes sama rumba. Eli oli tosi motivoiva, joskin yököttävä syy :D Toivottavasti muutkin tartunnan saaneet hoitavat täit pois, tiedän olleeni ehkä vähän liiankin hysteerinen ;)
 
vaihtoehtoja
Tuo toimii tosi hyvin että jos on vieraita tulossa =)

Toinen vaihtoehto on laittaa tänne kuvia, saada pari ikävää kommenttia jonka jälkeen onkin pakko siivota =D
 

Yhteistyössä