Voi elämä mun äitiä *puhiee*

Ukko alko oksentelee yöllä ja soitin sitte äitille josko sinne saatas siirtää tästä syystä likan sukujuhlat. Äiti sitte alko nurisemaan asiasta, kun ei tuosta ukosta tykkää ollenkaan. Ja vihjaamaan että tää on ihan keksitty juttu.. |O
Suututtaa sen asenne. Vaikka se ei tuosta ukosta tykkää ni vois opetella pitämään mölyt mahassa ja käyttäytymään.
 
Meidän äiti taas haluaisi järjestää meidän tyttöjen juhlat heillä, mutta aiotaan itse järjestää ne meillä...
Äidistä on aina SUURI APU, kun tykkää (ja osaa) leipoa, mutta kyllä me täällä omassa kodissa ne synttärit vietetään... :saint:

Todella ikävää tuo, että äitisi ei ap tykkää miehestäsi! :hug:
 
Munamankeli
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Ukko alko oksentelee yöllä ja soitin sitte äitille josko sinne saatas siirtää tästä syystä likan sukujuhlat. Äiti sitte alko nurisemaan asiasta, kun ei tuosta ukosta tykkää ollenkaan. Ja vihjaamaan että tää on ihan keksitty juttu.. |O
Suututtaa sen asenne. Vaikka se ei tuosta ukosta tykkää ni vois opetella pitämään mölyt mahassa ja käyttäytymään.

No ei meilläkään tykätty.. Tulehtu niin pahasti välit että ne meni kokonaan poikki. Äitini ei ole alkoholisti mut sitten ku se sitä viinaa ottaa niin se tulee tänne riehumaan ja haukkumaan koko miehen suvun... not nice :|
 
Ei toi ukko ole täydellinen ollut, mutta parantanut tapansa. Mutta, kun äitini saa jotain päähänsä se ei muutu, vaikka todisteet olisivat nokan edessä.
Monesti välit ollu katkolla saman asian kanssa, ku se ei tajuu et sen käytös loukkaa MINUA kaikista eniten. Ukko ei välitä, kun ei tykkää hänkään minun äidistä. Tosin hää sentään koittaa käyttäytyä mun takia.
Tää on niin inhottavaa.
 

Yhteistyössä