Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

naichouuuu
HAHAHA "jotenkin sellanen naisellinen tyyli kirjoittaa" no nyt ymmärrän kaiken :D ainakin HG ja tuo birdie mikälie, kirjoittavat niin vajukin oloisesti.
Tekstit täynnä kirjoitusvirheitä ja ajatuksen kulku jotenkin epäloogista. Ja vaikuttavat yksinkertaisilta, just tollasta hymiöiden viljelyä ja :O :O siis omg miten te voitte haukkuu mua, älkää tehkö mulle mitään pahaa pus nam <3 ;) ;) ;)
Tosi naisellista joo. Sanotaanko, että TYTTÖmäistä. Ja jos sä "mies" oot joku 40v tai jopa siitä yli, niin tuohan on vain vähintään sairasta!
 
HAHAHA "jotenkin sellanen naisellinen tyyli kirjoittaa" no nyt ymmärrän kaiken :D ainakin HG ja tuo birdie mikälie, kirjoittavat niin vajukin oloisesti.
Tekstit täynnä kirjoitusvirheitä ja ajatuksen kulku jotenkin epäloogista. Ja vaikuttavat yksinkertaisilta, just tollasta hymiöiden viljelyä ja :O :O siis omg miten te voitte haukkuu mua, älkää tehkö mulle mitään pahaa pus nam <3 ;) ;) ;)
Tosi naisellista joo. Sanotaanko, että TYTTÖmäistä. Ja jos sä "mies" oot joku 40v tai jopa siitä yli, niin tuohan on vain vähintään sairasta!
Muistaakseni jostain luin, että esimerkiksi facebookin keskusteluissa naiset käyttävät hymiöitä enemmän kuin miehet? Ja muistaakseni siinä luki ettei miehet keskenään yleensä käytä hymiöitä, mutta käyttävät niitä lähestulkoon aina keskustellessaan naisen kanssa? Voisko tämmönen pitää paikkaansa? :D
 
"mies"
HAHAHA "jotenkin sellanen naisellinen tyyli kirjoittaa" no nyt ymmärrän kaiken :D ainakin HG ja tuo birdie mikälie, kirjoittavat niin vajukin oloisesti.
Tekstit täynnä kirjoitusvirheitä ja ajatuksen kulku jotenkin epäloogista. Ja vaikuttavat yksinkertaisilta, just tollasta hymiöiden viljelyä ja :O :O siis omg miten te voitte haukkuu mua, älkää tehkö mulle mitään pahaa pus nam <3 ;) ;) ;)
Tosi naisellista joo. Sanotaanko, että TYTTÖmäistä. Ja jos sä "mies" oot joku 40v tai jopa siitä yli, niin tuohan on vain vähintään sairasta!
Esitätkö, että aikuinen nainen kirjoittaa huonokäytöksisen/synkän miehen tapaan, eikä ole tippaakaan tyttömäinen? Vaikea uskoa sellaisen näkemyksen vallitsevan miesten keskuudessa yleisesti naistoiveissa. Minua siinä tökkii se, että ensin tulee mieleen mies eikä nainen.
 
Peyote
[QUOTE="mies";29568501]Esitätkö, että aikuinen nainen kirjoittaa huonokäytöksisen/synkän miehen tapaan, eikä ole tippaakaan tyttömäinen? Vaikea uskoa sellaisen näkemyksen vallitsevan miesten keskuudessa yleisesti naistoiveissa. Minua siinä tökkii se, että ensin tulee mieleen mies eikä nainen.[/QUOTE]

Johtunee siitä, että sulta puuttuu pallit.

Eli sulla on kompleksi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Peyote
[QUOTE="mies";29568518]Noo, _riippuu_ kenen mieheen verrataan... ;)[/QUOTE]

Ihan keneen vaan kun vertaa. Harmi että sun täytyy käydä nyt sitten täällä purkamassa pahaa oloas ja maskuliinisuuden puutettas.


Sullahan ei oo palleja, vaikka vertais kehen vaan naiseenkin.
 
"Entinen Ksantippa S."
Minun mielestäni on vähän epäreilua pitää kirjoitusvirheitä vilisevää tekstiä jotenkin naisellisena tai tyttömäisenä. Naiset ja tytöt kuitenkin ovat kaikilla koulutusasteilla keskimäärin kielellisesti etevämpiä kuin miehet ja pojat.
 
  • Tykkää
Reactions: Freiya
[QUOTE="mies";29568385]MOT tähänkin. Kun lukee tällaista kieltä niin ei musta oikeasti pysty sanomaan, onko kyseessä nainen vai joku harvinaisen huonosti käyttäytyvä mies. Eräänlainen kulttuurishokki. Ja kun nimimerkkinä on kuole ja anna toisten elää... Ei kai mahdu mun maailmaan että kyseessä on luultavasti äiti-ihminen ja viestii noin :)[/QUOTE]

Ai kauhee, mun maailmani romahti nyt kun opin mitä mies (ei siis monikossa) musta ajattelee.... :'( :snotty:
 
"Birdie"
HAHAHA "jotenkin sellanen naisellinen tyyli kirjoittaa" no nyt ymmärrän kaiken :D ainakin HG ja tuo birdie mikälie, kirjoittavat niin vajukin oloisesti.
Tekstit täynnä kirjoitusvirheitä ja ajatuksen kulku jotenkin epäloogista. Ja vaikuttavat yksinkertaisilta, just tollasta hymiöiden viljelyä ja :O :O siis omg miten te voitte haukkuu mua, älkää tehkö mulle mitään pahaa pus nam <3 ;) ;) ;)
Tosi naisellista joo. Sanotaanko, että TYTTÖmäistä. Ja jos sä "mies" oot joku 40v tai jopa siitä yli, niin tuohan on vain vähintään sairasta!
Just just ;) ja mehän ollaan miehen kanssa menossa naimisiin kun satumme nyt liikkumaan samoilla aalloilla tiettyjen juttujen suhteen.
Ja mikäs laki se sellaisen määrittelee että parikymppinen nainen tai varsinkaan 25 vuotias kuten minä, ei saisi olla 40 vuotiaan kanssa? :)
Tai vaikka 70 vuotiaan! ;D
 
"mies"
[QUOTE="Birdie";29568592]Just just ;) ja mehän ollaan miehen kanssa menossa naimisiin kun satumme nyt liikkumaan samoilla aalloilla tiettyjen juttujen suhteen.
Ja mikäs laki se sellaisen määrittelee että parikymppinen nainen tai varsinkaan 25 vuotias kuten minä, ei saisi olla 40 vuotiaan kanssa? :)
Tai vaikka 70 vuotiaan! ;D[/QUOTE]

Ikä on numeroita mut mä en oo vielä noin vanha... ;)

On kiva olla samalla aallolla kanssasi :) Mut nyt pitää varmaan lopetella piakkoin.
 
¤vieras¤
Muistaakseni jostain luin, että esimerkiksi facebookin keskusteluissa naiset käyttävät hymiöitä enemmän kuin miehet? Ja muistaakseni siinä luki ettei miehet keskenään yleensä käytä hymiöitä, mutta käyttävät niitä lähestulkoon aina keskustellessaan naisen kanssa? Voisko tämmönen pitää paikkaansa? :D
Noin se taitaa olla. Jonkun verran olen olan yli seurannut, mitä mies kirjoittelee kavereilleen facessa, eikä siellä hymiöitä vilku, puolin eikä toisin. Samat kaverit silti käyttävät hymiöitä minulle kirjoitellessaan. Itse taas viljelen niitä liikaakin, ikäänkuin antaakseni lauselleni/kirjoitukselleni tunteen. :p
 

Yhteistyössä