Voi että mä inhoan näitä sanoja! Mä en kestä!!

Ehkä osittain siksi, että mä en voi sietää siideriä ja mulle tulee heti "oksennusreaktio" jos haistankin sitä.
Enkä voi sietää sipsejäkään, joten varmasti tuollakin on tekemistä sanaällötysten kanssa.
 
järkyttävää
Suomen kielen ylivoimaisesti karmein sana on kestovaippayhdistys. Siinä on ällöttävyys ja oksettavuus saatu vielä buustattua ihan eri levelille kuvaamalla se järjestäytyneenä toimintana. Ajatuskin tuo oksennuksen maun suuhun.
 
Nannnna
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttävää;27217987:
Suomen kielen ylivoimaisesti karmein sana on kestovaippayhdistys. Siinä on ällöttävyys ja oksettavuus saatu vielä buustattua ihan eri levelille kuvaamalla se järjestäytyneenä toimintana. Ajatuskin tuo oksennuksen maun suuhun.
voi eikä:D Hirveää!

Sipsukka=yäk. Mua ällöttää muutenkin kaikki "kka" sanat.. "simsakka" näpsäkkä" "söpsäkkä".. ziisus. Opettelisi aikuiset edes puhumaan.

Siiderivalas: Ärysttää siinä mielesttä, missä asiayhteidessä sitä usein käytetään. Eli naisesta, jolla on vyötäröläskiä ja iso maha..ihan kuin kaikki "mahakkaat" joisi koko alkoholia edes.
 
yäk
kultsi, hanipupu, poikkis, raksu, mussu ja kaikki muut vastaavat hellittelynimet ja erityisesti niiden viljely facebookissa on yököttäviä. Saahan niitä keskenään käyttää toki mutta pitäkää ne omina juttuina.
 
lisää vihaa
Itselläni nousee oksennus kurkkuun sanoista salarakas, sinkkuäiti (eihän miehestäkään puhuta sinkkuisänä), vihapuhe ym. typerät uudet termit joita sitten viljellään tiuhasti kun se on, ah, niin trendikästä ja hienoa ja tekee asiasta "viileämmän".

Teinien kielessä ärsyttävät: niinku, siis, vittu

Ja koulusta kysyttäessä punaista saa näkemään termi Elämän koulu tai jos oikein maisteri on niin Elämän kova koulu.

Niin, opiskelevat ihmisethän asuvat suljetussa muovilaatikossa sen opiskelunsa ajan eivätkä tee muuta kuin lue.
 
lisää vihaa
Alkuperäinen kirjoittaja yäk;27218038:
kultsi, hanipupu, poikkis, raksu, mussu ja kaikki muut vastaavat hellittelynimet ja erityisesti niiden viljely facebookissa on yököttäviä. Saahan niitä keskenään käyttää toki mutta pitäkää ne omina juttuina.
raksu...raksu...RaKsU...RAKSUUUUU!!!!

Unohtuipa tuo listastani. Vihaan sitä enemmän kuin ruttoa! Sanaa käyttävän ihmisen soisi muuttavan Beirutiin vuoteen 1982.
 
Pukamakana
Noita inhoja sanojahan riittää, kuten :

- Etupylly
- Poppa
- Kultsipuppeli

Puhumattakaan nimistä, jotka aiheuttavat oksennusrefleksin :

- Nico-Pekka tai Nico-Petteri
- Pyry, Myrsky tai Ukko
- Rianna
- Lyly
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja lisää vihaa;27218040:
...sinkkuäiti (eihän miehestäkään puhuta sinkkuisänä)...
Mua taas ärsyttää eniten yh- nimityksen käyttäminen eronneesta vanhemmasta, vaikka sanojalla ei olisi mitään käsitystä lasten huoltajuudesta. Useimmat eivät ole yksinhuoltajia kuitenkaan.

Sinkkuäiti -, tai -isä on paljon parempi =)
 
Vihainen asiakas
Kaikki lapselliset lyhenteet aikuisten keskinäisissä keskusteluissa. Joku jo mainitsikin raksun, sitten jaksuja ym. Kaikki suja-päätteiset lyhenteet pitäisi lailla kieltää. Sitten on voimahaleja ja muuta inhottavaa ja äitelää.

Pahinta silti on kun aikuinen ihminen vilkuttaa siten että ojentaa kätensä suoraksi eteen ja räpyttää sormiaan auki ja kiinni. Oikeasti, ehkä lapselta tuo suvaitaan mutta se näyttää tosi idioottimaiselta kun kolmekymppinen nainen hyvästelee toisen kolmekymppisen tällaisella eleellä. En tiedä koetaanko se jotenkin hellyttävän lapsekkaana, itselleni se on niin total turn off että paikat putoavat hampaista ja tekee mieli murskata uhanalaisia eläimiä!

Kiitoksia vaan teillekin tästä mahdollisuudesta purkaa suurimmat elämäni epäkohdat ja tragediat näin. Enää tästä puuttuu että astuisi lego-palikan päälle.
 

Yhteistyössä