Voi että minulla on tyhmä ongelma...

  • Viestiketjun aloittaja "tyhmä"
  • Ensimmäinen viesti
"tyhmä"
Haluaisin käydä huomenna hakemassa kaupasta jouluruuat. En kuitenkaan kehtaa mennä kun pelkään, että kaikki ajattelee minun olevan köyhä ja tekevän ostokset lapsinlisistä.

Käynkö siis kaupassa jo tänään? Onko siellä maidot ym. jouluun asti päiväyksellä vai yli?
 
"ccc"
Ihan oikeasti, kuka jaksaa ajatella tuollaisia. Ja kukahan jaksaa kyttäillä ja pähkiä kaupassa millä rahoilla sitä ostellaan. Mulla on kolme lasta ja mä en edes tiedä milloin lapsilisät tulee, sen verran vain että loppukuusta. Ja minä maksan niillä meidän vastikkeen, olenkohan minä nyt köyhä. No parempi niin kuin lapset ilman asuntoa!
 
ap..
:headwall:

Et koskaan muutenkaan käy lapsilisäpäivänä kaupassa? Ja kuka siellä sua luulis köyhäksi?
En käy. Mulla on kavereina myymäläpäälliköitä ym. ja ne aina nauraa kuinka tuulipukumammat kömpii koloistaan lapsinlisäpäivinä kauppaan. Itsekkin vaatekaupassa työskennelleenä huomasin, että kummasti niitä juurikasvuisia mammoja silloin kaupassa pyöri:(
 
No myö mennään huomenna tekemään ruokaostokset. Ihan siitä syystä että miehellä on lyhyempi päivä, niin ei tarvii neljän jälkeen tunkea enää kaupoille :)

Ja käytetäänpä vielä lapsilisätkin huomenna viimeisiin lahjashoppailuihin yms, mutten siltikään ajattele että luuleeko joku meitä köyhiksi sen takia :D
 
ap..
"vieras"
En käy. Mulla on kavereina myymäläpäälliköitä ym. ja ne aina nauraa kuinka tuulipukumammat kömpii koloistaan lapsinlisäpäivinä kauppaan. Itsekkin vaatekaupassa työskennelleenä huomasin, että kummasti niitä juurikasvuisia mammoja silloin kaupassa pyöri:(
no sä ja sun kaverit olette harvinaisen outoja. Ja missä metsässä te asutte, jos juuri lapsilisäpäivänä ne mammat tulee kauppoihin? Kyllä täällä kaupungissa näkee äitejä lapsineen ruoka- ja vaatekaupoissa ihan jokapäivä yhtä paljon. Veronpalautuspäivänä ehkä tavallista enemmän.
 
ap..
[QUOTE="vieras";25280389]no sä ja sun kaverit olette harvinaisen outoja. Ja missä metsässä te asutte, jos juuri lapsilisäpäivänä ne mammat tulee kauppoihin? Kyllä täällä kaupungissa näkee äitejä lapsineen ruoka- ja vaatekaupoissa ihan jokapäivä yhtä paljon. Veronpalautuspäivänä ehkä tavallista enemmän.[/QUOTE]

No me asutaan Haukiputaalla.
 
No onpa sit hyvä että miehen palkka tuli tänään ja mennään tänään ruokaostoksille ettei kukaan vaan luule köyhäksi.
Toivottavasti muistetaan kaikki ettei tarvii vaan huomenna enää hakea mitään. OMG!
 
essip
Varmasti on päiväykset yli joulun. Maidossahan on viikko päiväystä. Eilen ostin maitoa ja päiväys oli 28.12. Ja moni muukin menossa huomenna kauppaan, tuskin kaikki lapsilisillä. Ja mitä väliä? Sekaan vaan! :)
 
rete
No voihan pee! Ei tullut mieleenkään toi lapsilisäjuttu!! Me ei keritä töiden takia tänään kauppaan ja piti mennä huomenna, mut eipä taideta mennä sit lainkaan ennen joulua, ettei vaan kukaan luule meitä köyhiksi ja siis mun elämäni loppuis siihen, jos saisin köyhän maineen. On täälläkin toisilla huolet, huh heijaa!!! Ja jos menen huomenna kauppaan, niin taidanpa vetästä vielä oikeen tuulipuvunkin päälle, ettei jää kelleen epäselvyyksiä :) :)
 

Yhteistyössä