Voi ETTÄ noi välikausivaatteetkin maksaa mannaa....

Lokki
Jos asuu pääkaupunkiseudulla(tai edes joku tuttu) niin sielläjhän on jesperjunioreissa vielä kevään mallit alennuksessa. Puvut 30e,takit 20 ja housut 15....kosteussuojattuhja kaikki.
 
vieras
Kyllähän niitä halpakaupoista löytyy. Ostin pojalle fleecevuorella takki-housu asun 23e. Ei siihen hintaan saa itse tekemälläkään hyvää asua. Kaupoista saa usein halvemmalla kuin huutiksesta.
 
Niin, mikä on mannaa ja mitä vaatteilta vaatii. ;)

Meillä on Prisman vaatteita, eikä ole mielestäni kovin kalliita. Kun meillä kuitenkin käytetään kuravaatteita siinä päällä huonolla kelillä, niin en kaipaa suuria ominaisuuksia.

Talvikamat on sitten erikseen. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Halpahallissakin ollut kivoja ja suht edullisia vaatteita :)
Täällä peräkylässä ei oo ees mitään halpaketjuja...

Vaadin puvulta kosteudenpitävyyttä, en juuri muuta. Kävin paikallisesta lastenvaateliikkeestä katsomassa niin ei alle satasen saanut koko pukua. Ja se onkin ainokainen paikka josta täällä vois puvun saada. Pitää varmaan lähteä sadan kilsan päähän ostamaan halvemmalla (ja hävitä bensakuluissa :LOL: )
 
Tämä on yksi asia mitä aina täällä palstalla käydessä ihmettelen- mikä ihmeen välikausiasu :xmas:
Mä en vielä koskaan ole saanut menemään paljoa rahaa noihin. Tuulipuku ja tarvittaessa kurahousut. Hyvin on pärjätty. Joskus ostan, joskus ompelen ja joskus olemme saaneet pieneksi jääneitä.
 
sari
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mä tänään just ostin tirpalle kosteussuojatun vk puvun ja samal talvihaalarin. Yht 152?. Molemmat oli ales ja toppis viime vuoden mallistoo (niinku sillä olis jotain väliä) ja molemmis lukee reimatec :ashamed:
Jaaaaaaa mistä??
 

Yhteistyössä