Voi että tää palsta on surkea

Tämä palsta on ihan surkea.

- Te olette tylsiä. Täällä ei ole yhtään syvällistä keskustelua mistään aiheesta. Poissaolollaan loistavat politiikka, kulttuuri, tiede ja taide. Tai jos jotain keskustelua onkin, niin se on sellaista pikkusievää hymistelyä. Missä on kritiikki ja kyseenalaistaminen?

- Suurin asiallisista osa ketjuista käsittelee raskaustestien viivoja, lasten talvivaatteita, paistinpannuja ja junassa myytäviä sämpylöitä. Hirveen jännää.

- Täällä riekkuvat rasistit ja lassukat. No, onhan niillä nyt jokin viihdearvo mutta kuitenkin.

- Kunnollista keskustelua täällä ei ole. En tiedä johtuuko se siitä, että kaikki on täällä joka asiasta samaa mieltä vai siitä, että väsymys on haperruttanut teidän aivonne.

- Ai niin joo, tosiaan. Puolet ketjuista käsittelee väsymystä.

+ Se "Mitä vittua muovikulho" -ketju oli oikeasti hauska.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn: onko teillä joskus ollut elämää ja aivotoimintaa mutta pikkulapsiajanväsymys on tappanut ne vaan oletteko te aina olleet tuollaisia?
 
oon pannu merkille saman ja vetäissyt tulkinnan että tylsyys johtuu siitä että suurin osa on nuoria naisia joiden elämänkokemus ja tietämys on niin ohutta ettei niillä eväillä yksinkertaisesti voi keskustella muusta kuin plussista ja haalareista
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
HippuTAR
Mä ainaki käyn täälä paljolti just sen takia että täälä ei ole niitä syvällisiä keskusteluja, semmosia pieniä hetkiä pitkin päivää jolloin ei tarvi aivotoimintaa :D.
Välillä täältä sitäpaitsi saa oikeesti toimivia neuvoja arjen pikkupulmiin ja toisinaan isompiinkiin. Jos nyt Chef sattuu lukemaan tätä ketjua niin: iso kiitos sulle, oot auttanu mua enemmän ku pystyt kuvittelemaankaan :flower:.

Ja onneksi ei oo politiikkaa, mä saan sitä keskustelua ylitsevuotavan annoksen aina äitin kanssa puhuessani.
 
Keittiönoita
No mä keskustelen syvällisistä ihan muilla foorumeilla ja erityisesti irl. Ymmärrän kuitenkin pointtisi. Joskus oli palstalla galluppeja, mitä palsta palstailijoille merkitsee ja valtaosalle tämä oli viihdettä. Eli palstalle tultiin, kun haluttiin laittaa aivot narikkaan ja rentoutua.
 
HippuTAR
oon pannu merkille saman ja vetäissyt tulkinnan että tylsyys johtuu siitä että suurin osa on nuoria naisia joiden elämänkokemus ja tietämys on niin ohutta ettei niillä eväillä yksinkertaisesti voi keskustella muusta kuin plussista ja haalareista
Kyllä meitä kultaisen nuoruusiän ylittäneitäkin taitaa olla koko joukko. Sitäpaitsi ikä ei määrittele elämänkokemuksen määrää tai kiinnostuksenkohteiden laatua.
 
  • Tykkää
Reactions: Astrid123
noh.
Mikä estää sua aloittamasta tälläisiä sun mieleesi olevia ketjuja? Aina kun sun nikkiin täällä törmään, valitat vaan palstan kurjuudesta. Aloita joku oikein provosoiva aloitus sinua kiinnostavasta aiheesta. Kyllä provoamiset täällä ilolla otetaan vastaan. Ja aloita monia aloituksia, niin menestysketjun synty on vielä varmempaa. Kaikkein suosituntahan täällä on toisten mollaaminen. Kannattaa sunkin valita pari palstalaista silmätikuksi ja alat pitämään kirjaa niiden sanomisista, niin jossain vaiheessa pystyt aiheuttaa kunnon draamaa muistiinpanojesi avulla.
 
Keittiönoita
Ja kyllä mäkin välillä kaipaan aikaa, jolloin täällä hyvässä hengessä väännettiin politiikasta, uskonnoista jne. Mutta jossain vaiheessa oli enää vain persut vastaan muu maailma ja uskonnotkin taidettiin kaluta loppuun. Ja kyllähän aihe kuin aihe vähän haalistuu, jos valtaosa kommentoijista on trollailijoita. Käy vähän niinkuin tuolle ruokahaasteellekin eli porukka lakkaa osallistumasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"hei"
Mä veikkaan että aika iso osa kirjoittajista ei vaan osaa perustellusti kirjoittaa vaikeammista tai syvällisemmistä aiheista. Paljon paremmin tunnetaan pinnalliset aiheet vaikka sitten hiuslisökeistä persekuviin ym ym

Mulla on mennyt luotto tähän masilmaa. Pinta tunkee läpi joka rööristä. Lehdet myy valmiita vastauksia ja mielikuvia. Itse ei tartte tikku ristiin laittaa....
 
Olen kyllä pannut merkille ap:n kuvaamaa kehitystä. Tämä oli vielä joitakin vuosia sitten viihdyttävä palsta, jolla käytiin paskanjauhannan lisäksi laadukasta ja vaihtelevaa keskustelua. Kaiken kaikkiaan keskustelu on huomattavasti vaisumpaa tätä nykyä, kaikista aiheista. Syväluotaavammat aiheet vaietaan nopeasti kuoliaaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Moraalinvartija

Yhteistyössä