voi halvattu...hirvee vauvakuume

:ashamed: ihan kauhee kertakaikkiaan..ihan kauheeta.ja mä niin luulin et ei mulle tulis, mut kuin kävi :eek: kuumeilen niin kovasti et kohta varmaan olen valeraskaana...ei vaan tähän väliin pysty kun just alotan opinnot 1,5 vuodeks ni pitäis saada ne jaloista ensin pois...
esikoinenkin täytti 2 vuotta..sen puoleen kaveria kaipaa...
minkälaisia ikäeroja teillä muilla on? ja miten lapset tulee toimeen keskenään?ja ennen kaikkeamiten mä saan pois nää ajatukset tällä hetkellä :D
 
heh
esikoisen jälkeen päätin ettei ikinä,kosmaan meille toista lasta. toisin kävi kuopus on nyt reilut 2kk, erittäin helppo vauva.. ja vauvakuume nostaa taas päätään! ikäeroa on 3v, tasan. ehkä meille tuleee viellä kolmas lapsi, kouluun ensin ja sitte katon asioita uuestaan. siirsin koulun alkamista jo vuella ku aloin oottaan kuopusta.
 
Ihana
Täällä on muitakin kuumeilijoita :)
Meillä on ensimmäinen vajaa 3v ja pikku kakkonen reilu 1v. Meille EI pitänyt enää lapsia tulla ja minulle laitettiin kierukka. Nyt kamala vauvakuume ja asia kierukanpoistoa vaille selvä, KAIT...
 
Meillä lapsilla iköeroa 1v4kk. Mulle todellakin riittää nämä kaksi vallan mainiosti, mutta miehellä kaamee vauvakuume ja yrittää kaikkensa käännyttääkseen minut,vaan huonolla menestyksellä. Että meillä näin päin =)
 
No mulla meinaa kanssa aina välistä olla ja ihan oikeasti mka mietin vauvan yrittämistä välillä :eek:
Järki sanoo, että ei vielä ja toistaiseksi järki on voittanut ;)

Kolmas lapsi on aiottu tehdä, mies teksii heti mutta itse haluan vähän enemmän ikäeroa.Lapset täyttävät pian 4v ja 2v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
No mulla meinaa kanssa aina välistä olla ja ihan oikeasti mka mietin vauvan yrittämistä välillä :eek:
Järki sanoo, että ei vielä ja toistaiseksi järki on voittanut ;)

Kolmas lapsi on aiottu tehdä, mies teksii heti mutta itse haluan vähän enemmän ikäeroa.Lapset täyttävät pian 4v ja 2v.
Hahaa, puolen vuoden päästä on hyvä aika alkaa kuumeilla, nimim. Buranaa, Panadolia ja kuumetta nostaa vaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
No mulla meinaa kanssa aina välistä olla ja ihan oikeasti mka mietin vauvan yrittämistä välillä :eek:
Järki sanoo, että ei vielä ja toistaiseksi järki on voittanut ;)

Kolmas lapsi on aiottu tehdä, mies teksii heti mutta itse haluan vähän enemmän ikäeroa.Lapset täyttävät pian 4v ja 2v.
Hahaa, puolen vuoden päästä on hyvä aika alkaa kuumeilla, nimim. Buranaa, Panadolia ja kuumetta nostaa vaan ;)
No sitähän mieskin on, että eikö me voitais syksyllä alkaa yrittään nii kerkeis lapset kuitenkin täyttää vuoden enemmän ennenkuin syntyisi :whistle:

Mutta minä vaan jarruttelen :D
Ihme homma mulla tuo, että kun alkaa nuorempi lähestymään 1½v - 2v niin johan alkaa kuume nousemaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
No mulla meinaa kanssa aina välistä olla ja ihan oikeasti mka mietin vauvan yrittämistä välillä :eek:
Järki sanoo, että ei vielä ja toistaiseksi järki on voittanut ;)

Kolmas lapsi on aiottu tehdä, mies teksii heti mutta itse haluan vähän enemmän ikäeroa.Lapset täyttävät pian 4v ja 2v.
Hahaa, puolen vuoden päästä on hyvä aika alkaa kuumeilla, nimim. Buranaa, Panadolia ja kuumetta nostaa vaan ;)
No sitähän mieskin on, että eikö me voitais syksyllä alkaa yrittään nii kerkeis lapset kuitenkin täyttää vuoden enemmän ennenkuin syntyisi :whistle:

Mutta minä vaan jarruttelen :D
Ihme homma mulla tuo, että kun alkaa nuorempi lähestymään 1½v - 2v niin johan alkaa kuume nousemaan :LOL:
Toi johtuu siitä et siun pää näkee et tää nuorin ei oo enää vauva, ja siun pää on riippuvainen vauvoista :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Ihme homma mulla tuo, että kun alkaa nuorempi lähestymään 1½v - 2v niin johan alkaa kuume nousemaan :LOL:
Toi johtuu siitä et siun pää näkee et tää nuorin ei oo enää vauva, ja siun pää on riippuvainen vauvoista :xmas:
Mutta kerropas mikä järki siinä sitten on, kun juurikin tuossa iässä ainakin meidän tyttärillä on ensimmäinen ihana kamala niiin kovin hermoja raastava uhma menossa! |O

Luulisi kuumeen nousevan ennen tuota aikaa, kun kaikki vielä nii ihanaa ja rauhallista :saint:
Miksi "pilata" kaikki uudella kiukuttelijalla :whistle:
 
suurperhe
Meillä ikäerot aina 18kk-2 1/2v,itse kouluttaudun aina raskauksien aikana tai välillä hiukan pidemmälle; ).Ja juu.ei tuo kuume juuri ärkeä kuuntele,onneksi mies sasnoi ettei haittaa vaikka nuita tulisi 12.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Ihme homma mulla tuo, että kun alkaa nuorempi lähestymään 1½v - 2v niin johan alkaa kuume nousemaan :LOL:
Toi johtuu siitä et siun pää näkee et tää nuorin ei oo enää vauva, ja siun pää on riippuvainen vauvoista :xmas:
Mutta kerropas mikä järki siinä sitten on, kun juurikin tuossa iässä ainakin meidän tyttärillä on ensimmäinen ihana kamala niiin kovin hermoja raastava uhma menossa! |O

Luulisi kuumeen nousevan ennen tuota aikaa, kun kaikki vielä nii ihanaa ja rauhallista :saint:
Miksi "pilata" kaikki uudella kiukuttelijalla :whistle:
Hmm. Tää kiukku on lapsen luonnollinen vastine, kun hää osaa lukee siun päätä ja huomaa kuumeen nousevan. Uus tulokas kun ON TIETYSTI uhka tälle nuorimmalle, kun hää menettäsi vauvan paikkasa :saint:
Sillon kun kaikki on ihanaa ja rauhallista, ei siun pääkään osaa kaivata vauvaa tietenkään. :xmas:
 
ihanaa että mulla on paljo kohtalotovereita :D mä kanssa kun olin niiiiiiin varma et yhteen jää.....mut nyt :eek: tää tunne vie mut jonneen ihan muualle...mut jos koulu kestää 1,5v ni voishan sitä puolessa välissä yrittää :xmas:
 
millipilli
Siitä mä en vielä tiedä miten nuo toimeen keskenään tulee, mutta ikäeroks tulee aika lailla tasan 3 vuotta. Poika täyttää huhtikuun lopussa 3v ja toisen laskettu aika on huhtikuun alussa. nimim. kroonisesti vauvakuumeileva :saint:
 

Yhteistyössä