Voi halvattu! miten mä saan ruuan pois jostain tuolta nenän ja kurkun välimaastosta,

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
söin kiirees ruokani ennen kauppaan lähtöä ja eikö mulla menny joku riisin(?) kappale johki rööriin. oon rykiny ja tehny vaikka mitä, se ei vaan tuu pois. Kurkussaki se jotenki tuntuu, ja nenässä, tai sit siel välissä :D

Auttakaa ny mua :D Millä mä saan sen poooooiiiissss??? :D
 
"Outsa"
Mulla meni kerran porkkanaraasteen pala nielurisojen päälle. Se oli inhottavaa. Oliskohan sulla samassa paikassa? Mulla veden juoti ja yskiminne ei auttanut. Olisikohan se ollut nauraminen ja sitä kautta hikan saaminen jotka auttoivat saamaan tuon pirulaisen pois.
 
"vieras"
Oisko se voinut luiskahtaa nielurisoihin (vai kitarisatko ne on?). No kuitenkin niihin millä joillain ihmisillä tulee proppuja. Voit varovasti painella risoja hammasharjan toisella päällä, jos siellä tuntuisi.
 
tuttua
Mulla oli joskus monta kuukautta karkin pala nenässä. Aluksi vaivasi kovasti, mutta aikaa myöten tunne hävivi lähes kokonaan ja unohdinkin sen. sit vaan jossain kohtaa se pala tuli ulos ja sen huomasi heti olossa.
 
:(
[QUOTE="Outsa";25287951]Mulla meni kerran porkkanaraasteen pala nielurisojen päälle. Se oli inhottavaa. Oliskohan sulla samassa paikassa? Mulla veden juoti ja yskiminne ei auttanut. Olisikohan se ollut nauraminen ja sitä kautta hikan saaminen jotka auttoivat saamaan tuon pirulaisen pois.[/QUOTE]

Oon koittanu niistää, rykiä kurkkua, juonu, kakoa ja vaikka mitä. Ei tuu!
 
"vieras"
Ryystät vaan sisäänpäin niin kauan, että se irtoaa. Kannattaa juoda pari lasillista appelsiinimehua, jostakin syystä appelsiinimehu tekee nenä-nielu-röörien limasta erityisen irtoavaa, löllöä. Siinä on kyllä se ikävä puoli, että tollaisessa tapauksessa se köntti yleensä lentää ekaksi henkitorveen, eli sen jälkeen joutuu köhimään sen ulos henkitorvesta. Onnea yritykselle :D
 
:(
[QUOTE="vieras";25288079]Ryystät vaan sisäänpäin niin kauan, että se irtoaa. Kannattaa juoda pari lasillista appelsiinimehua, jostakin syystä appelsiinimehu tekee nenä-nielu-röörien limasta erityisen irtoavaa, löllöä. Siinä on kyllä se ikävä puoli, että tollaisessa tapauksessa se köntti yleensä lentää ekaksi henkitorveen, eli sen jälkeen joutuu köhimään sen ulos henkitorvesta. Onnea yritykselle :D[/QUOTE]

Appelsiinimehua ei just ny satu oleen :D

Aivastanutki oon (kaameessa flunssassa) eikä irtoo!

Mulla ehkä lähtee järki :D
 
"asd"
Itsellä on kanssa joskus menny tolleen (viimeksi eilen) ja ihan sisäänpäin ryystämällä ne on aina lähteneet. Tunne on vaan pirun inhoittava. Koita oikein silleen nykivästi ryystätä.
 
:(
[QUOTE="asd";25288450]Itsellä on kanssa joskus menny tolleen (viimeksi eilen) ja ihan sisäänpäin ryystämällä ne on aina lähteneet. Tunne on vaan pirun inhoittava. Koita oikein silleen nykivästi ryystätä.[/QUOTE]

5h oon koittanu ryystää jos mitenki päin :D Ei täs muuten mikään ketuttaiskaan näin paljon, mut tää TUNNE on ihan hirvee :D

No, jos ukko kitisee huomenna jotain, voin sanoo et vedin eilen jo herneet nokkaan eikä vieläkään oo tullu pois ;)

|O
 
"vieras"
Nenäontelon huuuhtelu pitäisi suorittaa jollakin konstein. Kaikki palat eivät lähde itsestään pois, vaan tulehduttavat. Voi tehdä muillakin tavoin kuin sarvikuonolla. Ohjeet netistä.
 

Yhteistyössä