voi helve*** mikä tilaajalahja kaksplussalta tuli!!!!

  • Viestiketjun aloittaja hiukan katkera
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
no häh?? :| :D
Näkisit tuon pussukan...:whistle: Ihan onneton, pieni, epäkäytännöllinen. Vauva-lehden kun pari vuotta sitten tilasin, sain hoitolaukun ja usein on tilaajalahjana ollut kantoliina tms.
Tää 2+:n yllätyslahja oli tosiaankin yllätyslahja...
Mä sain kaks niitä kämästä meikkilaukkua, toinen oli pieni ja toinen vielä pienempi..
 
vieras
vauva-lehdestä on joskus tullut hoitolaukku, on ollu yli 4 vuotta käytössä ja hyvin on kestänyt menossa mukana ja kun toisen kerran joskus tilasin niin tuli semmonen nätti pussilakanasetti. maku-lehdestä tuli semmonen joku parhaat piirakat kirja ja nyt pitäis tulla toi kassi mikä tossa ylempänäkin on kun tilas 2+ perhe-lehden.
 
eka tulossa
Kylläpä on ollut hienoja lahjoja joskus :eek:

Nyt näyttää olevan 2+:lla tollanen kankainen matkaistuin, onkohan siitä mihinkään?
http://www.tilaajalahja.info/kaksplus/lasten-matkaistuin.html

Eipä tosin meillä vielä tarvetta ole kun vasta parin kuukauden päästä vauveli syntyy, mutta lehti tekis mieli tilata joten onpa sitten tulevaisuudessa tollanenkin olemassa :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eka tulossa:
Kylläpä on ollut hienoja lahjoja joskus :eek:

Nyt näyttää olevan 2+:lla tollanen kankainen matkaistuin, onkohan siitä mihinkään?
http://www.tilaajalahja.info/kaksplus/lasten-matkaistuin.html

Eipä tosin meillä vielä tarvetta ole kun vasta parin kuukauden päästä vauveli syntyy, mutta lehti tekis mieli tilata joten onpa sitten tulevaisuudessa tollanenkin olemassa :)
Meille tuli tuo ja no joo....
Menee vaan mataselkäisiin penkkeihin ja ulkonäkö pettää kyllä tuosta kuvasta...
Mutta käytössä ollut muutaman kerran ja toimi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja eka tulossa:
Kylläpä on ollut hienoja lahjoja joskus :eek:

Nyt näyttää olevan 2+:lla tollanen kankainen matkaistuin, onkohan siitä mihinkään?
http://www.tilaajalahja.info/kaksplus/lasten-matkaistuin.html

Eipä tosin meillä vielä tarvetta ole kun vasta parin kuukauden päästä vauveli syntyy, mutta lehti tekis mieli tilata joten onpa sitten tulevaisuudessa tollanenkin olemassa :)
Mä sain ton matkaistuimen tilaajalahjaks ja aika onneton kapistus on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiukan katkera:
tilasin lehden ja siinä luvattiin tilaajalahjana arvokas yllätyslahja...
viime viikolla tuli kirjekjuori jossa oli todella kämäinen sininen pienen, piene meikkipussi...

mitäs muille tullut?

Joku tuollainen tuli,teki mieli laittaa menemään takaisin ja kiittää etten moista upeutta tarvitse.

 
kämänen kassi
siinä oli teille kaksplussan yllätystä kerrakseen.on ne nauraaneet partaansa kun lupasivat teille naiset yllätystä.laittakaas palautetta omalle nettituottaja petterille.
 
Kyy
Mä en koskaan tilaa mitään, jos tilaajalahja ei miellytä. :D Ja irtisanon kaikki tilaukset heti ensimmäisen laskun jälkeen. Sit tilaan taas uudestaan kun niillä on hyvät tarjoukset/tilaajalahjat. :D Näin se tulee edulliseksi ja kannattavaksi. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tulikellukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
meidän perhe-lehdellä oli tilaajalahjana joku vuosi takaperin turvaistuin...että juu,hieman eri sarjassa painii nää tilaajalahjat :D
Mä en ole saanut Meidän Perheeltä mittään ,ikinä... :snotty:
mä sain viimeks digitaalisen paistomittarin jossa ei ollut suomenkielisiä käyttöohjeita. annoin sen sit eteenpäin ja luotan tuohon vanhaan tavalliseen. joissain lehdissä on kyllä tosian arvokkaita lahjoja.. esim moccamaster ei ihan pienellä hinnalla kaupastakaan mukaan lähde.
 
vieras
Mä sain kaveritilauslahjana Meidän perhe-lehdeltä Brion turva-istuimen autoon ovh n. 100e. Ihan huippu! Saa esikoinen vaihtaa nyt siihen ja kuopus pääsee toiseen. Mun kaverille siis tulee lehti ja mä tilasin hänen kautta. Kaveri lahjoitti mulle kuitenkin istuimen, koska ei itse tarvitse. Ihana ystävä.
 
pihi vai viisas?
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Mä en koskaan tilaa mitään, jos tilaajalahja ei miellytä. :D Ja irtisanon kaikki tilaukset heti ensimmäisen laskun jälkeen. Sit tilaan taas uudestaan kun niillä on hyvät tarjoukset/tilaajalahjat. :D Näin se tulee edulliseksi ja kannattavaksi. :D
peesi. mun tilauslahjani:
brio sitteri
philips itkuhälytin
3 mariskoolia
reimatec talvihaalari
+muut pienemmät härpäkkeet :D

+KAUPAN PÄÄLLE LUETTAVAA!
 
-Vauva-lehden tilaajalahjana aikoinaan sain : Philips itkuhälyttimet.

-2+ sain aikoinaan tilaajalahjana : korvakuumemittari.

-Meidän Perhe tilaajalahjana parivuotta sitten : limenvärinen mariskooli + 6kk lehdet kaupanpäälle.
 
lehtimyyjä
Muutama vuotta sitten Sanoma Magazinesilla töissä oltuani, voin sanoa, että kyllä ne jotku lahjat on oikeasti hienoja!

Kerran meillä oli tarjous, 6kk Nalle Puh -lehti joka maksoi meidän tarjouksessa 21e ja tilaajalahjana mariskooli (arvo 40e).

Itse olin ihan fiiliksissä ja innoissaan soittelin asiakkaille, puolet eivät edes halunneet kuulla tarjousta koska olin kuulemma inhottava huijari ja iso osa ei uskonut!

Mutta ymmärsin että siksi sai myydä näin hyvää tarjousta koska tiettyyn aikaan vuodesta eri lehtien lukijamäärät mitataan ja Nalle Puh haluttiin äkkiä nostaa jonkun kilpailijan tasolle?

Kuitenkin, kannattaa joskus tarjous kuunnella, voi tulla positiiviakin yllätyksiä ;)
 

Yhteistyössä