Voi hiivatin hiivatti!!!!!!!

Että nuo miehet jaksaa joskus olla äärimmäisen raskaita! Mulla on tänään vapaapäivä, eli olin ajatellut kyllä nukkua koska uni muutenkin vähän kortilla ollut raskauden takia. Mies lähtee noin puoli 6 aikaan töihin, niin tänään se pirulainen tuli makkariin ettimään paria sukallensa ja levitti koko vaatekaappinsa lattialle ja rupes esitelmöimään kuinka löytyy vaan paritonta jne.... No eihän mulle enää uni tullut sen jälkeen. Ja kaiken lisäksi tuo mokoma häippäsi töihin ja jätti kaikki vaatteensa pitkin lattiaa. Voi *%¤#""* sanon mä. Olen sitä mieltä että lähes nelikymppinen ukko osaa kyllä itse järkätä kaappinsa eikä tarvii siihen hommaan vaimonsa apua, mutta näköjään olen väärässä. Sapettaa.

Huomenta siis kaikille.

:/
 
Kaiken kukkuraksi kyseinen hemmo jaksaa lähes päivittäin napista siitä kun on sekaista ja vaatteita sikin sokin. No DA??? Viimeksi eilen väänsimme asiasta kättä, mutta hän ei kuulemma ole vaatevastaava. Okei....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Anna sen vaatekasan olla siinä lattialla ja korjatkoon herra itse oman kasansa, kun sen siihen levitti. KUmmalllista tuommonen "vaatevastaava"...meillä kaikki korjaavat vaatteita lattioilta ja pesevät niitä ym. ym...
Muuten hyvä mutta sitten se kasa on tuolla hamaan tappiin asti. Olen myös lapsille opettanut että vaatteet laitetaan omille paikoilleen, mutta sitten tämä iso lapsi ei kykene... ostan sille tänään tuonne kaappiin laatikon johon pistän joka ikisen sukan minkä täältä löydän. Kaivakoot sieltä. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Anna sen vaatekasan olla siinä lattialla ja korjatkoon herra itse oman kasansa, kun sen siihen levitti. KUmmalllista tuommonen "vaatevastaava"...meillä kaikki korjaavat vaatteita lattioilta ja pesevät niitä ym. ym...
Muuten hyvä mutta sitten se kasa on tuolla hamaan tappiin asti. Olen myös lapsille opettanut että vaatteet laitetaan omille paikoilleen, mutta sitten tämä iso lapsi ei kykene... ostan sille tänään tuonne kaappiin laatikon johon pistän joka ikisen sukan minkä täältä löydän. Kaivakoot sieltä. :kieh:

Noi laatikot on kyl hyvät...meil on kans käytössä molemilla...miulla on yhdessä liivit, yhdessä sukat ja yhdessä alushousut... miehellä sit kaks koria, joissa toisessa sukat ja toisessa alushousut... Pysyypähän tallessa...
 

Yhteistyössä