Voi hitto että tää maa kaipaa...

  • Viestiketjun aloittaja qaz
  • Ensimmäinen viesti
*
Oot vissiin jonkun kerran aikaisemmin käyttänyt, kun näyttää tuo kirjoituskin takkuavan..... Eikös nuo mömmöt noihin aivosoluihin vaikuta jonkun verran. Elikkäs Sinuna olisin ihan ilman mitään.
 
qaz
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Elikkäs Sinuna olisin ihan ilman mitään.
Minä olen ilman mitään. Ollut niin kauan kun on lapsia.

Eilen tuli eskarilaisen kanssa käytyä katsomassa sataman tulishowta ja aivan käsittämättömän pahalta ihmiselo näytti. Väkivaltaa ja viinaa. Siitä on tullut joku hiton normi.
 
kaa
Alkuperäinen kirjoittaja qaz:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Elikkäs Sinuna olisin ihan ilman mitään.
Minä olen ilman mitään. Ollut niin kauan kun on lapsia.

Eilen tuli eskarilaisen kanssa käytyä katsomassa sataman tulishowta ja aivan käsittämättömän pahalta ihmiselo näytti. Väkivaltaa ja viinaa. Siitä on tullut joku hiton normi.
oisko sitten parempi väkivaltaa ja huumeita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaa:
Alkuperäinen kirjoittaja qaz:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Elikkäs Sinuna olisin ihan ilman mitään.
Minä olen ilman mitään. Ollut niin kauan kun on lapsia.

Eilen tuli eskarilaisen kanssa käytyä katsomassa sataman tulishowta ja aivan käsittämättömän pahalta ihmiselo näytti. Väkivaltaa ja viinaa. Siitä on tullut joku hiton normi.
oisko sitten parempi väkivaltaa ja huumeita?
jepjep.. Nää pilvenpolttajathan on tunnettuja siitä että ovat ensimmäisenä aina tappelemassa ja harjoittamassa väkivaltaa :LOL: :LOL:
 
no en kyllä kannata
Joopa joo, lähipiirissä yks jolla se pilvenpoltto siirty vähä kovempiin aineisiin ja siitä ei mitää hyvää kyllä seuraa. Onneks päässy nyt kuiville.
 
qaz
Tuli vaan aamulla jotenkin turhautunut olo, kun illalla oli kaupunki täynnä viinaa ja väkivaltaa ja aamun uutisissa heti väkivaltaa ja päihdeongelmaa. Tämäkin palsta täynnä kertomuksia ruumiista ja hakatuista heti aamusta.

Kyllä jottai tarttis tehrä.
 
qaz
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kannabis on ihan jees. Esim. Hollannin malli voisi olla hyvä täälläkin.
Hollannin malli voisi olla hyvä, niinkuin minkä tahansa keskieurooppalaisen maan malli.

Missään muussa läntisen euroopan maassa ei ole niin paljon väkivaltaa kuin suomessa.

Olemme ykkösiä tapoissa, pahoinpitelyissä ja raiskauksissa.

Amsterdamin pitäminen huumekaupunkina on muuten aika perusteetonta. Siellä on ihan kappalemääräisestikin vähemmän kovien huumeiden käyttöjiä kuin Helsingissä, vaikka se on väkiluvultaan huomattavasti suurempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja qaz:
Amsterdamin pitäminen huumekaupunkina on muuten aika perusteetonta. Siellä on ihan kappalemääräisestikin vähemmän kovien huumeiden käyttöjiä kuin Helsingissä, vaikka se on väkiluvultaan huomattavasti suurempi.
Ja tuo ei todellakaan tue sitä palstallakin usein nähtyä teoriaa, jonka mukaan kannabis olisi portti kovempiin aineisiin.
 
qaz
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ihmisistä tulis entistä laiskempia ja löysempiä, en kannata. Tappaa luovuuden moinen.
Jep, on tullut nähtyä turhan läheltä.
On myös elämää ilman päihteitä, miksi se kannabis mikään pelastus olisi..
Se olisi pelastus siksi, että se ei aiheuta ongelmia muille kuin käyttäjälleen. Syyttömät eivät kärsisi. Alkoholi aiheuttaa väkivaltaa. Alkoholi aiheuttaa älämölöä. Alkoholi vie hautaan.
 

Yhteistyössä