VOI HITTO mikä tilanne!!!!! oon raskaana.

  • Viestiketjun aloittaja vvvvvv
  • Ensimmäinen viesti
3:n äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lohtuu:
tiedän naisen jolla on neljä poikaa ja jokaisella eri isä
joo, kiitti. Mut ku tollase tapaukset on yleensä jotain lähiö-luuseri-tyyppejä, joilla ei oo mitään rimaa miesten suhteen. Ja mulla tää mies on eka kenen kaa oon ees sängyssä sitten eron!!! Ja siitä on 1,5 vuotta.

Auts! Mulla on 3 lasta joilla kaikilla eri isät. En ole mikään lähiöluuseri enkä hypi sängystä toiseen. Lapset ovat isoilla ikäeroilla, ei vain suhteet sitte toimineet. Kuopuksen isän kanssa asustelen edelleen saman katon alla. Meni erojen välissä itselläkin pitkään ennenkuin sänkyyn menin miehen kanssa. Ei pitäs yleistää noin ikävästi kummiskaa :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jane-08:
Kyllä sä "ap" selviät!!! Voimia! :hug:
Kiitos. En mä epäile sitä, ettenkö selviäis. Mulla on hyvä duuni ja isät on kummatkin fiksuja tyyppejä. Kunhan vaan yritän käsitellä tätä asiaa. Enpä olis osannu kuvitella tätä tilannetta...
 
ap, täällä taas täydellisessä pikkuperheissänsä laput silmillä elelevät pikkurouvat kertovat kommenttejensa.

älä välitä :hug:

kuka tahansa meistä voisi olla samassa tilanteessa.

kelle tahansa voi tulla ero, puolison kuolema jne.

sen jälkeenkin on elämää. myös seksielämää. ja aina kun on seksiä, on myös mahdollisuus tulla raskaaksi.

emme elä enää keskiaikaa. myös yh saa harrastaa seksiä, silläkin uhalla että ehkäisystä huolimatta voi tulla raskaaksi ja on pian kahden lapsen yh.

"yllärilapset" ovat ihan tavallisia pitkässä parisuhteessakin, jossa on jo edellisiä lapsia. silloin ne vain ovat jostain kumman syystä hyväksyttävämpiä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja C mom:
ap, täällä taas täydellisessä pikkuperheissänsä laput silmillä elelevät pikkurouvat kertovat kommenttejensa.

älä välitä :hug:

kuka tahansa meistä voisi olla samassa tilanteessa.

kelle tahansa voi tulla ero, puolison kuolema jne.

sen jälkeenkin on elämää. myös seksielämää. ja aina kun on seksiä, on myös mahdollisuus tulla raskaaksi.

emme elä enää keskiaikaa. myös yh saa harrastaa seksiä, silläkin uhalla että ehkäisystä huolimatta voi tulla raskaaksi ja on pian kahden lapsen yh.

"yllärilapset" ovat ihan tavallisia pitkässä parisuhteessakin, jossa on jo edellisiä lapsia. silloin ne vain ovat jostain kumman syystä hyväksyttävämpiä :/
kiitos sullekin, viisas nainen

 
Justiinsa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jane-08:
Kyllä sä "ap" selviät!!! Voimia! :hug:
Kiitos. En mä epäile sitä, ettenkö selviäis. Mulla on hyvä duuni ja isät on kummatkin fiksuja tyyppejä. Kunhan vaan yritän käsitellä tätä asiaa. Enpä olis osannu kuvitella tätä tilannetta...
Isät on fiksuja tyyppejä?Mitä tämä tarkoittaa?Sitä että haluaa osallistua lapsen hoitoon niin henkisesti kuin fyysisestikin?Ja mistä tiedät miten tämä mies suhtautuu..
 
aika typerä kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:
No ethän tiedä vielä miten tämän raskauden kanssa käy.Miksi et pysty abortiin?
Jos ihminen sanoo ettei pysty aborttiin ni eikö se oo itsestään selvä että kyse on siitä että hän pitää jo sitä pientä alkiota ihmisenä jota ei halua tappaa. Toiset ajattelee sitten toisin.
 
kylkyl
Sama tilanne tääl! Tosin ei aikasempii lapsii ja ukko (ex) ei näe omasta mielestä muuta vaihtoehtoo ku abortin... Hitto et on vaikeeta kun ei tiedä sitä oikeaa ratkasua ja kohta se pitäis tehä.
Voimia sulle joka keskustelun alotit :)
 
totta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
et sä kovin erikoinen tapaus oo tänä päivänä kahden lapsen yh:nä joilla eri isät.
niinpä.Nykyään saat enenmpi selitellä jos sinulla on iso perhe ja kaikkilla sama isä.
tää on muuten täyttä totta, meillä 5 lasta ja yhdessä ollan oltu kohta 15 vuotta..Sen erään kerran oon kuullut kyliltä, neuvolasta, lääkäristä ym..missä liikunkin että onko KAIKILLA lapsilla muka sama isä ja miten te nyt noin kauan ootte yhdessä olleet?? Mua onneks nuo kommentit vaan naurattaa =)
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lohtuu:
tiedän naisen jolla on neljä poikaa ja jokaisella eri isä
joo, kiitti. Mut ku tollase tapaukset on yleensä jotain lähiö-luuseri-tyyppejä, joilla ei oo mitään rimaa miesten suhteen. Ja mulla tää mies on eka kenen kaa oon ees sängyssä sitten eron!!! Ja siitä on 1,5 vuotta.
Ei tuokaan nyt pidä paikkaansa....
 
kyllä sä ap pärjäät! ''shit happens'' mut ei se vältämättä ole niin kamalaa kun miltä susta nyt tuntuu. Kun totut ajatukseen ja uuteen tilanteeseen niin kyllä se siitä. Ehkäsy voi pettää, ainoastaan selibaatti on 100% ehkäsykeino. kyllä se siitä! :)
 
ei pahalla
mä en vaan voi ymmärtää, että jos tietää että ehkäisy petti niin miksei voi hakea vielä jälkiehkäisyä? Itse uskon vakaasti, että jos ehkäisyä käyttää oikein ja tarkasti niin ei noita vahinkoja satu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kylkyl:
Sama tilanne tääl! Tosin ei aikasempii lapsii ja ukko (ex) ei näe omasta mielestä muuta vaihtoehtoo ku abortin... Hitto et on vaikeeta kun ei tiedä sitä oikeaa ratkasua ja kohta se pitäis tehä.
Voimia sulle joka keskustelun alotit :)
Pidä ihmeessä se lapsi!!! Niin minä tein yli 7-vuotta sitten vastaavassa tilanteessa ja päivääkään en ole katunut lastani tai päätöstäni, siitäkään huolimatta että lapsen isä ei suostu lasta tapaamaan.

 
vi***
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla :
mä en vaan voi ymmärtää, että jos tietää että ehkäisy petti niin miksei voi hakea vielä jälkiehkäisyä? Itse uskon vakaasti, että jos ehkäisyä käyttää oikein ja tarkasti niin ei noita vahinkoja satu.
Oletko idiootti koskaan kuullut siitä, että ehkäisy pettää mutta sen pettämisen huomaa vasta kun on jo raskaana!!!
E-pillereiden pettämistä on vaikea huomata!

Vai ihanko te idiootit syötte jälkiehkäisypillerin joka panon jälkeen varmuudeksi, ei kovin tervettä!
Eikä sekään aina ehkäise!!
 
ei pahalla
Alkuperäinen kirjoittaja vi***:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla :
mä en vaan voi ymmärtää, että jos tietää että ehkäisy petti niin miksei voi hakea vielä jälkiehkäisyä? Itse uskon vakaasti, että jos ehkäisyä käyttää oikein ja tarkasti niin ei noita vahinkoja satu.
Oletko idiootti koskaan kuullut siitä, että ehkäisy pettää mutta sen pettämisen huomaa vasta kun on jo raskaana!!!
E-pillereiden pettämistä on vaikea huomata!

Vai ihanko te idiootit syötte jälkiehkäisypillerin joka panon jälkeen varmuudeksi, ei kovin tervettä!
Eikä sekään aina ehkäise!!
Kyllä minä idiootti olen kuullut. Mutta jos ei missään nimessä ole valmis saamaan lasta, käyttää esim. kortsua ja pillereitä yhtäaikaa. Silloin ehkäisyn pettäminen on aika epätodennäköistä.

Niin ja miksi pitää alkaa nimittelemään tuollain heti? Et voi tietää vaikka nostaisin syytteen sua vastaan! Kannattaa miettiä miten netissäkin käyttäytyy ;)
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:
Alkuperäinen kirjoittaja vi***:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla :
mä en vaan voi ymmärtää, että jos tietää että ehkäisy petti niin miksei voi hakea vielä jälkiehkäisyä? Itse uskon vakaasti, että jos ehkäisyä käyttää oikein ja tarkasti niin ei noita vahinkoja satu.
Oletko idiootti koskaan kuullut siitä, että ehkäisy pettää mutta sen pettämisen huomaa vasta kun on jo raskaana!!!
E-pillereiden pettämistä on vaikea huomata!

Vai ihanko te idiootit syötte jälkiehkäisypillerin joka panon jälkeen varmuudeksi, ei kovin tervettä!
Eikä sekään aina ehkäise!!
Kyllä minä idiootti olen kuullut. Mutta jos ei missään nimessä ole valmis saamaan lasta, käyttää esim. kortsua ja pillereitä yhtäaikaa. Silloin ehkäisyn pettäminen on aika epätodennäköistä.

Niin ja miksi pitää alkaa nimittelemään tuollain heti? Et voi tietää vaikka nostaisin syytteen sua vastaan! Kannattaa miettiä miten netissäkin käyttäytyy ;)
Valitettavasti ratkaisu on toisen henkilön ei meidän. Itse en mene tekemään aborttia oska loppuun viedyt raskaudet ovat minulle todella harvinaista. Niin ja mikään ehkäisykeino ei toimi minulla. En voi käyttää edes allergisille kehitettyjä kondoomeja.
jokainen tekee omat ratkaisunsa.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:
Alkuperäinen kirjoittaja vi***:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla :
mä en vaan voi ymmärtää, että jos tietää että ehkäisy petti niin miksei voi hakea vielä jälkiehkäisyä? Itse uskon vakaasti, että jos ehkäisyä käyttää oikein ja tarkasti niin ei noita vahinkoja satu.
Oletko idiootti koskaan kuullut siitä, että ehkäisy pettää mutta sen pettämisen huomaa vasta kun on jo raskaana!!!
E-pillereiden pettämistä on vaikea huomata!

Vai ihanko te idiootit syötte jälkiehkäisypillerin joka panon jälkeen varmuudeksi, ei kovin tervettä!
Eikä sekään aina ehkäise!!
Kyllä minä idiootti olen kuullut. Mutta jos ei missään nimessä ole valmis saamaan lasta, käyttää esim. kortsua ja pillereitä yhtäaikaa. Silloin ehkäisyn pettäminen on aika epätodennäköistä.

Niin ja miksi pitää alkaa nimittelemään tuollain heti? Et voi tietää vaikka nostaisin syytteen sua vastaan! Kannattaa miettiä miten netissäkin käyttäytyy ;)

Tässä ei ole ollut kyse siitä, ettei missään nimessä ole valmis saamaan lasta.
Vaikka ehkäisyn pettäminen on epätod.näköistä, ei kuitenkaan mahdotonta.
Ei mahdotonta vaikka olisi kondomi sekä pillerit.

Niin, joidenkin on vaikea ja hankala hyväksyä sitä, että ehkäisy voi todella pettää, vaikka olisi 5 ehkäisyä.

Miksi ihmeessä paasata ehkäisystä, kun nyt puhutaan alkaneesta raskaudesta. Mitä se jälkiviisaus tai veetuilu enää auttaa?
Ei mitään.


 

Yhteistyössä