Voi hitto, mistähän sitä si jatkaisi...

Kun mä päätin uhrata sairauslomapäiväni siivoamiseen sen mitä kykenin ja ny on si kaik levällään... :ashamed:


Mihin mä panen nämä kaikki ylimääräset romut, joita kaikki laatikot tursuaa? :eek:
Kon ne paperit on kumminkii niin tärkeitä, ja ne sodanaikaset kauppakuitit ja lelut ja romut ja jaja.... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Ei mun lompakkoa ja yhtä mekkoa sattunut löytymään? |O :whistle:
Oon nimittäin 2päivää etsinyt eikä löydy mistään :headwall:
Ei ollu hameita, mut mä voin tuoda huomenaamulla tein oven taakse koirien elläinlääkärikuitit, kassillisen vappupalloja ja serpenttiiniä ja heitänpä sekaan bonuksena linnun talipalloja ja sulakkeitaki...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Ei mun lompakkoa ja yhtä mekkoa sattunut löytymään? |O :whistle:
Oon nimittäin 2päivää etsinyt eikä löydy mistään :headwall:
Ei ollu hameita, mut mä voin tuoda huomenaamulla tein oven taakse koirien elläinlääkärikuitit, kassillisen vappupalloja ja serpenttiiniä ja heitänpä sekaan bonuksena linnun talipalloja ja sulakkeitaki...
Sulakkeet ja vappupallot kelpaa, muulla ei ehkä käyttöä :D
Tervetuloa Kemiin :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Sulakkeet ja vappupallot kelpaa, muulla ei ehkä käyttöä :D
Tervetuloa Kemiin :wave:
O.K.

Mä en oikeesti tajua, kon olet siivonnu ja tyhjänny ja si jää hemmetisti semmosta kamaa, mikä ei kuulu minnekään. Niitä siis käytännössä joku vuodenaika vielä tarvitaan, mutt niille ei ole mitään virallista paikkaa ja si ne lillii konteissa ja niitä siirrellään paikasta toiseen. |O .

Ei must ole orkanisaattoriks... :|
 

Yhteistyössä