Voi hitto! Olipa rahvaanomaiset synttäritarjottavat!

  • Viestiketjun aloittaja neitikäin
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Pieras";28720751]Joko tää on provo, tai sä oot dille. Hyvää päivän jatkoa.[/QUOTE]Mitä, sanoitko provo? Ei sellaisia tällä palstalla ole. Muualla ehkä, mutta ei täällä. Koskaan.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän ap:ta;28720904:
Älkääs nyt, mä ymmärrän ap:n pettymyksen! Onhan tuo nyt aika moukkamaista, sillä sipsien kanssa tulee aina olla dippi. A i n a.
Nyt minulla on moukanmerkki otsassa... voieiiiiii... koskaan ole synttäreillä tarjonnut dippiä (enkä tarjoa tästä eteenkään päin.. :D )
 
Ihana idea! Kiitos ap:lle taidan ottaakin tästä teeman miehen nelikymppisille. Naposteltavia tikkuihin ja kaaliin ja nakkipiiloja, tuulihattuja ehkä perinteinen leipäkakku ja tavan kermakakku, popcorneja ja sipsejä ja karnevaalikeksejäkin, mokkapalat tottakai ja tuo tiikerikakkukin.

Mulla on ollut ihan oikeasti vähän ikävä tota juustotikkusiilipäätä, sen vierellä on niin monet synttärit aikanaan seisoskeltu.
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
ymmärrän ap:ta
[QUOTE="vieras";28720908]Nyt minulla on moukanmerkki otsassa... voieiiiiii... koskaan ole synttäreillä tarjonnut dippiä (enkä tarjoa tästä eteenkään päin.. :D )[/QUOTE]

Jösses! No mut onneks tuli puheeks :D
Eikö tossa listassa ollut mokkapalojakaan... Kaikki parhaat puuttui, joten ihan kohtuullista vetää hernepelto nenäänsä. ;)

Tai tehdä viikon huonoin provo.
 
Älkääs nyt sentääs solvatko mokkapaloja,ne tai siis "Tuuloman tortuthan" on lähes kansallisruoka jo, legendaarinen kerrassaan, vähän jo hipoo pullan suosiota.
Mä olen päässyt yli siitä monivuotisesta ja piinaavasta ärsytysvaiheesta, että niitä on jokaisessa suomalaisessa alle keski-ikäisen kahvipöydässä, ja nykyään melkein odotan niitä. Eli olen päässyt asian yli. :D Oikeesti ne on hyviä, kahvin ja suklaan yhdistäminen ei ole koskaan huono vaihtoehto. :p
 
Eiköhän noi aapeen mainitsemat ole jo ihan kunniakasta retroa?

Meilläkin oli hääjuhlassa karjalanpaistia rosollin kera sekä karjalanpiirakoita munavoilla ja kinuskikakku, hyvin upposi ja mitä oon hääohjelmia katsonut niin ei ees kovin yleinen menu enää, vaikka maittoi vieraille tosi hyvin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän ap:ta;28720904:
Älkääs nyt, mä ymmärrän ap:n pettymyksen! Onhan tuo nyt aika moukkamaista, sillä sipsien kanssa tulee aina olla dippi. A i n a.
Mut hyi kun ihmiset tupladippaa! Ei ne kuitenkaan sitä dippiä kakkulautaselleen lusikoi.
 
"Assi"
Harmi kun tämä provoilija ap ei nyt sitten laita mitä herkkuja olisi pitänyt olla tarjolla... olisi kiva tietää, että mitkä herkut on nyt piireissä IN. Macaronsit nyt ainakin, cupcakes maybe?? Sitten varmaan jotain croissantteja missä on sisällä mozarellaa, tomaattia, rucolaa, tuoretta basilikaa? Ja sitten varmaan kakun pitäisi olla joku juustokakku vaiko joku marenkikakku? Tai banoffee? Odotan mielenkiinnolla mitä tuo sitten olisi. Mun mielestä oli kyllä hyvät tarjoilut. Meidän lapsetkin olisivat näistä tarjottavista tosi tyytyväisiä. Tyttö pyysikin viimeksi mansikkakakkua synttäreilleen. Ei olisi tietenkään pitänyt tehdä :)
 

Yhteistyössä