Voi itku mitä tuo mies on ostanut joululahjaksi!

  • Viestiketjun aloittaja mies vaihtoon?
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="pulassa";27736197]Nyt sä ap olet pahassa pulassa. Jos saat imurin, kiukuttelet miehellesi ja uhkaat jo nyt erolla. Mutta jos imuri ei tulekaan sinulle aattona, mökötät kun pohdit, kuka kettu sen imurin sai... ;)[/QUOTE]

Askolle se menee

 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
"vieras"
[QUOTE="vieras";27736156]Lahjojen pohjanoteeraus on ollut tiskirätit. Kyllä, luit oikein, olin paikalla, kun lahjaksi annettiin uusia tiskirättejä.[/QUOTE]

Täällä palstallahan aina kehutaan itse neulottuja tiskirättejä ja monet kaipailevat ohjetta, että tekevät niitä koko suvulle lahjaksi. Kummasti niissä aloituksissa noita tiskirättilahjoja kehutaan ja moni sanoo haluavansa sellaisen :LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27736156]Lahjojen pohjanoteeraus on ollut tiskirätit. Kyllä, luit oikein, olin paikalla, kun lahjaksi annettiin uusia tiskirättejä.[/QUOTE]

Mä ottaisin erittäin mielelläni lahjaksi esim. nättejä bamburättejä ;) Mielummin niitä kuin vaikka koruja.
 
"mimmi"
[QUOTE="vieras";27736265]Mä ottaisin erittäin mielelläni lahjaksi esim. nättejä bamburättejä ;) Mielummin niitä kuin vaikka koruja.[/QUOTE]

Olen saanut myös tiskirättejä ja siivouskirjan. :D
 
Minni-hiiri harmaana
[QUOTE="vieras";27736156]Lahjojen pohjanoteeraus on ollut tiskirätit. Kyllä, luit oikein, olin paikalla, kun lahjaksi annettiin uusia tiskirättejä.[/QUOTE]

Annetaanko sitten lahjaksi vanhojakin tiskirättejä? :O
 
Meille tuli tänään makkariimme (=pakettivarasto) sellanen liki mittaiseni paketti, leveyttäkin varmaan metri ja syvyyttä joku 25-30 cm. Nimilapun perusteella osoitettu minulle. Uteliaisuus valtaa mieleni, oletan, etteiimuri noilla mitoilla eikä etenkään siksi, että mies toi uuden imurinkin kotiin. Sitä ei oltu paketoitu, vaikkakin meinas antaa sen tokaluokkalaiselle pojalle!
 
  • Tykkää
Reactions: Data
entäs?
..mainitsit olevas jossain määrin utelias, oisko mahdollista että mieskin tietää sen ja tuo imuripaketti on ihan tarkoituksella kiusallaan puolihuolimattomasti esillä, ihan just siksi että mies tietää sun sen näkevän? ..se kuittihan voi olla kenen vaan, periaatteessa..? ..oikea joululahja on sit jotain ihan muuta? :)
 
Mä olen vissiin pahasti viallinen yksilö kun olisin tosi iloinen uudesta imurista tai vaikka kivoista uusista tiskiräteistä. Tunnustan, olen kyllä aikamoinen siivousintoilija, eikä ole keskuspölynimuria tönössä. Itseasiassa ajattelin toivoa rikkakihveliä jos vanhemmat kyselee lahjatoivetta... :D Eihän tuo tietty kauheen romanttista lahjomista ole jos sellaista kaipaa.
 
[QUOTE="aloittaja";27736002]Kuitin mukaan oli ihan perus-Miele, tarjouksessa ollut. Ei mikään robotti-imuri tai rikka-imuri. Ja minä vielä annoin miehelle useamman vaihtoehdon (kirja tai cd tai korvikset) ihan yksityiskohtaisesti, että valitsee jonkun näistä. Kyllä tuo mies tietää, että meillä on keskusimuri, kun juuri siihen huollon teki (siis tyhjensi sen säiliön ja vaihtoi suodattimen). Tuntuu vain ettei se koskaan kuuntele, mitä sille sanon.[/QUOTE]

Eli mies tietää että teitin keskuspölynimuri hajoaa jossain lähitulevaisuudessa, kiitos ns.huoltonsa. Ajatteli että on imuri sitten valmiina odottamassa.

Itseasiassa, viime jouluna mä toivoin joululahjaksi juurikin uutta imuria ja höyrypesuria. Mies osti ne kummatkin ja tänä jouluna tekisi mieli pyytää sellaista pientä pöytämallista rikkaimuria mutten kehtaa kun se pitää mua muutenkin ihme siivousintoilijana.
 

Yhteistyössä