Voi itkupotku.

  • Viestiketjun aloittaja neitonen
  • Ensimmäinen viesti
neitonen
Varmaan joku on joutunut sitä omaa kelloaan säätämään (tai hajottamaan lekalla) - kertokaa kullat miten se onnistuu? En jaksa kahta vuotta haluta jotain näin kovasti :(
 
Siihen ei auta kuin yrittää suunnata se energia ja ajatukset muualle, saattaa toimia väliaikasesti. Jos ei onnistu, niin ei sit maha mitään ku vaan alkaa hommiin ja toimia sen kuumeen mukasesti.
Mulla on toiminu kierukan laittaminen, vaikka joskus tulis hetkellinen kuume, niin menis aikaa että pääsis lekuriin ja poistattamaan kierukan, niin ei ainaskaan tuu tehtyä järkeilyn vastasia päätöksiä hetken huumassa. Ehtii järki voittaa ajoissa. ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Siihen ei auta kuin yrittää suunnata se energia ja ajatukset muualle, saattaa toimia väliaikasesti. Jos ei onnistu, niin ei sit maha mitään ku vaan alkaa hommiin ja toimia sen kuumeen mukasesti.
Mulla on toiminu kierukan laittaminen, vaikka joskus tulis hetkellinen kuume, niin menis aikaa että pääsis lekuriin ja poistattamaan kierukan, niin ei ainaskaan tuu tehtyä järkeilyn vastasia päätöksiä hetken huumassa. Ehtii järki voittaa ajoissa. ;)
Juu mulla on kierukka, se onkin pelastus :D Tosin seuraava tarkistuskäynti kuukauden päästä ja gynekin aina vitsailee että jokos se polttelisi päästä lapsia tekemään, ehkä sauraavan kerran sanonkin että otappa pois >:D ;) Mieli kyllä tekisi vaan ei järki anna.

Viime vuonna toimi kun suunnattiin kaikki energia terveellisten elämäntapojen vaalimiseen (ruokailu, liikunta). Se on nyt jäänyt, taaskohan sitä jaksaisi koittaa? :) Olisi sitten taas vatsalihakset mitkä voisi pilata raskautumalla ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammuli87:
Minkä takia pitäisi kaksi vuotta odotella? opiskelujen taki? :)
Juu just siksi ja koska miehellä ei ole vielä töitä :) Syksyllä on jos hyvin käy. olen muuten sinun ikäisesi! *halaus*
Voimia odotteluun :) kyllä se kaksi vuotta nopeasti vierähtää, koitat vaan olla mahdollisimman paljon liikeessä ettei ehdi asiaa ajatella :D tyhmä neuvo varmaan mutta parempaakaan en keksi :D heh :hug:

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mammuli87:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammuli87:
Minkä takia pitäisi kaksi vuotta odotella? opiskelujen taki? :)
Juu just siksi ja koska miehellä ei ole vielä töitä :) Syksyllä on jos hyvin käy. olen muuten sinun ikäisesi! *halaus*
Voimia odotteluun :) kyllä se kaksi vuotta nopeasti vierähtää, koitat vaan olla mahdollisimman paljon liikeessä ettei ehdi asiaa ajatella :D tyhmä neuvo varmaan mutta parempaakaan en keksi :D heh :hug:
Kiitos :) Tuokin neuvo auttoi jo kovasti, ei se helppoa ole vaan eipä taida muukaan auttaa =)
 
ap
*huoh* On mullakin ongelmat =) Tuo mies ei kyllä yhtään auta asiaa kun hän on huomannut että olen jutellut kaikkia perheenperustamissuunnitelmia ääneen, niin on järkevästi sanonut että odotetaan vielä - mutta miksi se sitten on niin ihana että on alkanut tekemään paljon enemmän kotitöitä (siis välillä enemmän kuin minä :eek: ) ja olemaan muutenkin taas niin kovin suloinen? Ei paljon auta asiaa kun tulee mieleen kuinka hyvä isä hän olisi :)
 

Yhteistyössä