voi juma taas näitä suomen rangaistuksia.. (sori jos ollu jo)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Toi on kyllä niin sairasta toimintaa. Voi herranjestas!
Pistää niin vihaksi että esim. raha ja talousrikokset määritellään usein arvokkaammaksi kuin pienen tytön koskemattomuus.
Näinpä.:/
Kyllä sais jotain muutoksia tulla näihin lakipykäliin.
 
wh
Mä sain 2 vuotta parista varkaudesta ja näpistyksestä, sitten tollanen selvii vähemmällä. Kuka kehtaa vielä väittää että tää on joku v..un oikeusvaltio. Lapsia saa vetää p..seseen mutta auta armias jos viet jotain kaupasta tai vähän lainaat jonkun autoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Toi on kyllä niin sairasta toimintaa. Voi herranjestas!
Pistää niin vihaksi että esim. raha ja talousrikokset määritellään usein arvokkaammaksi kuin pienen tytön koskemattomuus.
Näinpä.:/
Kyllä sais jotain muutoksia tulla näihin lakipykäliin.
No olis ihan saa*anan korkee aika tulla muutosta!
 
:(
Tunnen tuon lapsen ja sen perheen. Tää oli niin hirveä tapaus, juuri tuota ennen oli sattunut kaikkea muutakin kamalaa perheessä. Tuon miehenkin olen tavannut, hän oli kaiketi jotenkin henkisesti kehittymätön (siis oisko ollut jotenkin vammainen), joten voi siksi olla noin pieni tuomio. Aivan törkeää silti! Kun vielä tiedän kuinka tuo tyttö mieheen luotti ja kuinka asia lopulta tuli ilmi, niin kyllä puistattaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Tunnen tuon lapsen ja sen perheen. Tää oli niin hirveä tapaus, juuri tuota ennen oli sattunut kaikkea muutakin kamalaa perheessä. Tuon miehenkin olen tavannut, hän oli kaiketi jotenkin henkisesti kehittymätön (siis oisko ollut jotenkin vammainen), joten voi siksi olla noin pieni tuomio. Aivan törkeää silti! Kun vielä tiedän kuinka tuo tyttö mieheen luotti ja kuinka asia lopulta tuli ilmi, niin kyllä puistattaa.
Vaikka olisikin niin miten voi semmoinen ihminen päästä kävelemään vapaasti muiden ihmisten keskuudessa? Ei pysty käsittämään.
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Tunnen tuon lapsen ja sen perheen. Tää oli niin hirveä tapaus, juuri tuota ennen oli sattunut kaikkea muutakin kamalaa perheessä. Tuon miehenkin olen tavannut, hän oli kaiketi jotenkin henkisesti kehittymätön (siis oisko ollut jotenkin vammainen), joten voi siksi olla noin pieni tuomio. Aivan törkeää silti! Kun vielä tiedän kuinka tuo tyttö mieheen luotti ja kuinka asia lopulta tuli ilmi, niin kyllä puistattaa.
Vaikka olisikin niin miten voi semmoinen ihminen päästä kävelemään vapaasti muiden ihmisten keskuudessa? Ei pysty käsittämään.
Maailma on niin epäreilu paikka. :headwall: Tämmöstä ei saisi edes ikinä tapahtua!
 

Yhteistyössä