Voi kun noloa..Meillä oli uusi äitituttavuus kylässä ensimmäistä kertaa..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Oli tosi mukavaa ja juttu luisti hyvin meidän välillä, lapsilla oli kivaa yms. Kunnes mun 3-vuotias poikani täräytti: " Katteltiin Veeran (pikkusiskon) kanssa kun äitillä oli suriseva laite joka teki äitin tosi iloiseksi" Mä menin sen jälkeen toooosi punaiseksi ja änkkäsin jotain epämääräistä. Ajattelin, että mitä helvakkoa tuo poika selittää. No, tämä äiti liukeni aika äkkiä tuon jälkeen paikalta.

Myöhemmin tuli mieleen, että ai niin, aamulla kun lapset leikki, niin ajattelin pitkästä aikaa ajella epilaattorilla mun säärikarvat vessassa. Kommentoin sen jälkeen jotain, että onpas äiti nyt tosi tyytyväinen.

Voi vitsit..:/ :D
 
hauskaa
no vaikka oliskin ollut sellainen kiva aikuisen naisen lelu kyseessä, niin sanompa vain et aika tiukkasieluinen ihminen on sinulla ollut kylässä, jos ei sellaistakaan hyväksy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hauskaa:
no vaikka oliskin ollut sellainen kiva aikuisen naisen lelu kyseessä, niin sanompa vain et aika tiukkasieluinen ihminen on sinulla ollut kylässä, jos ei sellaistakaan hyväksy.
Ei kai siinä muuten mitään, mutta kun ne lapset sanoi katselevansa vieressä, kun äiti sitä surinalaitetta käyttää. :D Tai niin mä ainakin ymmärsin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hauskaa:
no vaikka oliskin ollut sellainen kiva aikuisen naisen lelu kyseessä, niin sanompa vain et aika tiukkasieluinen ihminen on sinulla ollut kylässä, jos ei sellaistakaan hyväksy.
Mutta tuossahan lapset näkivät sen äidin "ilon" eli voi olla kuvitellut, että äiti käyttää vibraattoria lasten nähden.
 
hauskaa
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja hauskaa:
no vaikka oliskin ollut sellainen kiva aikuisen naisen lelu kyseessä, niin sanompa vain et aika tiukkasieluinen ihminen on sinulla ollut kylässä, jos ei sellaistakaan hyväksy.
Ei kai siinä muuten mitään, mutta kun ne lapset sanoi katselevansa vieressä, kun äiti sitä surinalaitetta käyttää. :D Tai niin mä ainakin ymmärsin.
no niinpä olikin, sisälukutaito kadoksissa taasen :), mutta näkeehän nuo lapsukaiset joskus vahingossa aikuisten "jumppatuokion" aamutuimaan..
 
hauskaa
Alkuperäinen kirjoittaja hauskaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja hauskaa:
no vaikka oliskin ollut sellainen kiva aikuisen naisen lelu kyseessä, niin sanompa vain et aika tiukkasieluinen ihminen on sinulla ollut kylässä, jos ei sellaistakaan hyväksy.
Ei kai siinä muuten mitään, mutta kun ne lapset sanoi katselevansa vieressä, kun äiti sitä surinalaitetta käyttää. :D Tai niin mä ainakin ymmärsin.
no niinpä olikin, sisälukutaito kadoksissa taasen :), mutta näkeehän nuo lapsukaiset joskus vahingossa aikuisten "jumppatuokion" aamutuimaan..
niin ja en tarkoittanut että ap:n lapset näkee. "Nuo" tarkoitti yleisesti lapsia, joillekin niin siis voi käydä, ok, mä lopetan tän selittelyn tasan nyt. Ajatus takkuaa ja kirjoittaminen vieläkin enemmän..

 

Yhteistyössä