Voi kyllä mä sitte sairastan, kun nuo lapset kasvaa isoiksi...

Mä makaan raatona peiton alla heti, ku pienikin nuha iskee. Nyt kahdella lapsella on keuhkoputkentulehdus, kahdella korvatulehdus ja kaikki huutaa ja kiukuttelee, minä kuumeessa ja olo on aivan kamala... Tekis mieli vaan maata, mutta kun ei :snotty: Olis niin mahtavaa maata koomassa peiton alla pari päivää ja mässyttää suklaata naamaan :whistle:
 
Mä makaan raatona peiton alla heti, ku pienikin nuha iskee. Nyt kahdella lapsella on keuhkoputkentulehdus, kahdella korvatulehdus ja kaikki huutaa ja kiukuttelee, minä kuumeessa ja olo on aivan kamala... Tekis mieli vaan maata, mutta kun ei :snotty: Olis niin mahtavaa maata koomassa peiton alla pari päivää ja mässyttää suklaata naamaan :whistle:
Voimia :hug: Niin aion tehdä minäkin.
 
[QUOTE="vieras";23143927]Sehän siinä onkin: kun lapset on isoja, et enää sairasta puoliakaan siitä mitä ennen :)[/QUOTE]

Jee, ehkä sitte selviää vuoden ilman mahatautia :whistle: Neljän lapsen kanssa tuntuu, ettei tässä talossa tervettä päivää näy, aina jollain on jotain :kieh:
 
v
Tiedän tunteen. Nytkin menossa kolmas oksennusmahatauti vajaan kolmen kuukauden sisään. Ja välissä pari räkätautia. Ja itte saa hoitaa vaikka pää olis kainalossa ja kuolema oottas ovella.
 

Yhteistyössä