Voi luoja miten minä rakastan tuota lasta!

Lapsi tuossa vähän aikaa sitten istui tässä sylissä väsyneenä ja kysyi:"äiti, rakastatko sinä minua?" Siinä tippa itku kurkussa vastasin:"Tottakai, enemmän kuin mitään muuta". :heart: :snotty:

Tajusin, että olemme kuitenkin tavattoman onnekkaita, kun olemme tuon yhden rakkaan lapsen saaneet. Ja vaikka sitä toista ei koskaan tulisi niin meillä on tuo yksi, jolle antaa rakkautta. jotenkin nyt heräsin ajattelemaan kuukausia itsesäälissä kierineenä, että ei minulla ole aihetta olla katkera. Jos meille on tarkoitettu yksi lapsi, niin olisi tavattoman itsekästä jäädä vatvomaan sitä että miksi toista ei kuulu. Se olisi pois tältä ainokaiselta.

En tiedä ymmärsikö tästä kukaan mitään, kunhan kerroin oivallukseni. :heart: :)
 
Meillä myös 6v yrityksen/hoitojen tuloksena tuli poika ja olin ihmeissäni, että kuinka voin rakastaa jotain niin paljon. Kun se toinenkin lapsi ilmoitti tulostaan(hoitojen avulla) niin olen kyllä edelleen sitä mieltä, että miten voi tuota toistakin rakastaa niiiin paljon, että ihan pakahtua meinaa...On ne vaan ihania...
 
vv
meillä myös kolme, ja tuleet hoidoitta, silti rakastan jokaista enemmän kuin mitään muuta. ja onneksi tunne taitaa olla molemminpuolista, kun esikoinen kerran sanoi: ai oikeesti :eek: enemmän kuin omaa äitiäs? :eek:
 
:heart:
Meilläkin vain 1 lapsi, toista toivotaan mutta jos ei tule niin ei sitten.
Iki onnellinen ainokaisestanikin :heart: :heart: :heart: :heart:
Välillä silleen sydän pakahtuu siitä rakkauden tunteesta, kun ois perhosia vatsassa yms.
:heart:
 

Yhteistyössä