Voi luoja, näin kuvia abortoiduista sikiöistä

mimmu
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Niin. Oon alalla työskenteleviltä kuullut, että sikiöt saattavat rapistella roskapussissa jonne ne heitetään :'(. Pikku raukat.
Hyi helvata, kylläpäs kuulosti kamalalta. Ja vahvisti mun päätöstä etten aborttiin pienin päätöksin päädy!
 
Nalletar
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Niin. Oon alalla työskenteleviltä kuullut, että sikiöt saattavat rapistella roskapussissa jonne ne heitetään :'(. Pikku raukat.
Mä olen nähnyt rv 16 abortoidun sikiön. Hetken ajan se sikiö niin sanotusti räpiköi. Jonkunlaisista heijasteistahan siinä on kyse, ei tietenkään vielä muusta. Ja se aika jonka "räpiköi" ei varmasti ollut minuuttiakaan, tuskin edes lähellä sitä. Tästä on jo monia vuosia etten enää osaa sitä aikaa niin arvioida. Onneksi abortteja tehdään vähän enää niin myöhään ja en usko, että sillä sikiöllä on sen kummemmin tuntoaistia. En tosin tiedä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Niin. Oon alalla työskenteleviltä kuullut, että sikiöt saattavat rapistella roskapussissa jonne ne heitetään :'(. Pikku raukat.
Mä olen nähnyt rv 16 abortoidun sikiön. Hetken ajan se sikiö niin sanotusti räpiköi. Jonkunlaisista heijasteistahan siinä on kyse, ei tietenkään vielä muusta. Ja se aika jonka "räpiköi" ei varmasti ollut minuuttiakaan, tuskin edes lähellä sitä. Tästä on jo monia vuosia etten enää osaa sitä aikaa niin arvioida. Onneksi abortteja tehdään vähän enää niin myöhään ja en usko, että sillä sikiöllä on sen kummemmin tuntoaistia. En tosin tiedä.
Niin tosiaan, et tiedäkään...
 
Nykyään aina harmaana
mä katsoin tänään videon keisarin leikkauksesta. Sekä siinä sivussa näin isojakin abortoituja vauvoja jotka tosin suomessa ei oltu tehty. Siellä ne jätesäkissä olivat. En laita linkkiä:S
 
Nalletar
Onhan se rankkaa...Onneksi valtaosa aborteista tehdään jo aikasilla viikoilla (silloin kun sikiö on terve). Ja se sikiö on hyvin pieni ja kehittymätön vielä vaikkapa rv 12 (riippuu tietenkin mihin vertaa). Itse en aborttia tekisi, mutta en sitä nyt täysin tuomitsekkaan.
 
joanna
jos tehdään kaavinta niin ainakaan räpiköi,ne on palasina siellä. niistä entiä jotka lääkkeellä tulee pihalle,varsinkaan jos tehdään jo lähempänä puoltaväliä. rajahan on 22 viikkoo jos vakava kehityshäiriö tai down
 

Yhteistyössä