VOI LUOJA päästiin tuetulle kesälomalle koko perhe!!!

  • Viestiketjun aloittaja Onnellinen!
  • Ensimmäinen viesti
Onnellinen!
Nyt on niin mahtava olo! Yyterin kylpylään päästään koko perheen kanssa ja ystäväpehe pääsi samaan paikkaan ja samaan aikaan, tänään oli tullut ilmoitus, voi apua että oon onnellinen! ksjfsl<dhfb<djkf<sdjkf< AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
 
"vieraana"
MTLH:n kautta, heinäkuussa päästään matkaan <3 Lapsi on 6v, ja pisin reissu on ollut eläinpuistoon.. Tuntuu ihanalta kun saa viedä lapsen reissuun!
Kiitos tiedosta. Meillä hakemus solarikselle ja toive olisi heinäkuu. Solariksen sivuilla oli teksti, että toukokuun lopulla tulisi tieto heinä/elokuun hakijoille, mutta monestihan ne tulee ennemmin.
 
Onnellinen!
[QUOTE="vieraana";29784595]Kiitos tiedosta. Meillä hakemus solarikselle ja toive olisi heinäkuu. Solariksen sivuilla oli teksti, että toukokuun lopulla tulisi tieto heinä/elokuun hakijoille, mutta monestihan ne tulee ennemmin.[/QUOTE]

Joo ei mekään odotettu sitä vastausta vielä pitkään aikaan, sattumalta katsoin sähköpostin tänään. :)
 
"vvieras"
Mitä erikoista niissä tuetuissa lomissa on? Onko niissä jotain ohjelmaa/terapiaa tms? Eroaako ne jotenkin itsemaksetuista/lahjaksisaaduista kylpylälomista?

Onko olemassa jotain talvilomia, lähellä murtsikkalatuja?
 
mä...
[QUOTE="vvieras";29784783]Mitä erikoista niissä tuetuissa lomissa on? Onko niissä jotain ohjelmaa/terapiaa tms? Eroaako ne jotenkin itsemaksetuista/lahjaksisaaduista kylpylälomista?

Onko olemassa jotain talvilomia, lähellä murtsikkalatuja?[/QUOTE]

Ei eroa. Hotelli järjesti ohjelmaa, johon tuetut lomalaiset saivat osallistua ilmaiseksi (kuului täysihoitoon) ja muut asiakkaat sitten maksoivat oman osallistumisensa itse. Onhan niitä lomia ympäri vuoden :)
 
Järjestäjänä joskus
Lomien kriteereitä on aika paljon ja ne voivat vaihdella asiakkaan taustoista riippuen. Sosiaaliset, taloudelliset ym.. Syyt ovat osa tuetun loman "kriteereistä"
 
"joo"
Yyterin kylpylä on sellainen mummopappakylpylä :D mut ihan ok paikka. Ollaan kerran oltu ja ei tykätty siitä ku tosiaan kaikki oli tylliin toinen jalka haudassa ikäistä porukkaa ja äly vähän mitään lapsille.
Onnea kuitenkin tuetusta lomasta :D
 
lomaa odottaen
No en tiiä miten pääsee. Meillä on ollut miehen mt-ongelmaa, lapsen kuolemaa ja sen tuomat henkiset ja taloudelliset ongelmia, kuolettava perinnöllinen sairaus, mies tällä hetkellä työttömänä ja mä osa-aikatöissä. Eläviä lapsia on kaksi. Lisäks mulla on autoimmuunisairaus. Eipä lomia vaan irtoo. En tiiä millä perusteilla muut niitä saa, mut nää syyt ei ainakaan riitä tuettuun lomaan.
 
"joopajoo"
Mekin päästiin Summassaareen, hain myös Yyteriin ja sinne olisin mennyt paljon mieluummin. Kehtaisikohan sinne soittaa ja yrittää vaihtoa? B) Hyvä tietysti tuokin mutta aika ankea paikka ainakin kuvien perusteella. Voin kuvitella jo nyt kuinka lapset kyllästyy kun ei ole tarpeeksi tekemistä..
 
No en tiiä miten pääsee. Meillä on ollut miehen mt-ongelmaa, lapsen kuolemaa ja sen tuomat henkiset ja taloudelliset ongelmia, kuolettava perinnöllinen sairaus, mies tällä hetkellä työttömänä ja mä osa-aikatöissä. Eläviä lapsia on kaksi. Lisäks mulla on autoimmuunisairaus. Eipä lomia vaan irtoo. En tiiä millä perusteilla muut niitä saa, mut nää syyt ei ainakaan riitä tuettuun lomaan.
Kuulutko johonkin potilasjärjestöön? Ammattiliittoon? Niiden kautta saattaa saada loman helpommin. Lomia myöntävät mm. MTLH, Solaris ja Hyvinvointilomat ry. Jos lomalle ehdottomasti haluaa, niin kannattaa hakea niille vähemmän suosituille loma-ajoille ja ei niin suosittuihin paikkoihin.
 
"viera"
[QUOTE="joopajoo";29785493]Mekin päästiin Summassaareen, hain myös Yyteriin ja sinne olisin mennyt paljon mieluummin. Kehtaisikohan sinne soittaa ja yrittää vaihtoa? B) Hyvä tietysti tuokin mutta aika ankea paikka ainakin kuvien perusteella. Voin kuvitella jo nyt kuinka lapset kyllästyy kun ei ole tarpeeksi tekemistä..[/QUOTE]

Oikeasti. Tee palvelus ja peru lomanne. Minusta paikka näytti ihanalta ja ainakin meidän loma kuluisi jo pelkästään kylpylässä. Ei ole tuettu loma tarkoitettu tuollaista kermaperseperhettä varten...
 
"joopajoo"
[QUOTE="viera";29785656]Oikeasti. Tee palvelus ja peru lomanne. Minusta paikka näytti ihanalta ja ainakin meidän loma kuluisi jo pelkästään kylpylässä. Ei ole tuettu loma tarkoitettu tuollaista kermaperseperhettä varten...[/QUOTE]

Kermaperseperhe.. :D Sanoisin että ihan kaikkea muuta. Mutta joo, ei tarvii ottaa itseensä. Toki voit itsekin hakea lomaa sieltä. ;) Kylpylä ei siellä järin suuri ole, uima-allas sieltä toki löytyy. Ja olen toki kiitollinen että lomalle päästään. Ehkä sitten yllätyn iloisesti kun en odota liikoja. ;)
 
"viera"
[QUOTE="joopajoo";29785685]Kermaperseperhe.. :D Sanoisin että ihan kaikkea muuta. Mutta joo, ei tarvii ottaa itseensä. Toki voit itsekin hakea lomaa sieltä. ;) Kylpylä ei siellä järin suuri ole, uima-allas sieltä toki löytyy. Ja olen toki kiitollinen että lomalle päästään. Ehkä sitten yllätyn iloisesti kun en odota liikoja. ;)[/QUOTE]

Todella erikoinen asenne, jos olette kaikkea muuta. Ehkä olette sitten lomailleet liikaa. Ei kiitos, saimme loman jo muualta. Tosin meillä oli ehtoina "mistä ja milloin vaan" Ehkä siksi päästiinkin sinne, mikä ekaksi hakuehdoksi laitettiin, kun joku piti laittaa :)
 

Yhteistyössä