Voi naiseus ja epätoivo

Eiks joku sanonu täällä palstalla muutama päivä sitten, että esim. Gefilus-piimää voisi laittaa sinne alapäähän, niin saattas tuommonen vaiva helpottua..Ja mun mielestä se ei ollut vitsi, vaikka siltä saattaapi kuullostaakin.. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:
Eiks joku sanonu täällä palstalla muutama päivä sitten, että esim. Gefilus-piimää voisi laittaa sinne alapäähän, niin saattas tuommonen vaiva helpottua..Ja mun mielestä se ei ollut vitsi, vaikka siltä saattaapi kuullostaakin.. :wave:
Mitenhän se vaikuttaa tän emätinvoiteen kanssa? Jos pitää väliä emätinvoiteessa (joka muuten kuumottaa ihan pirkuleesti) ja iskee piimää tilalle ja sitten taas myöhemmin voidetta? Oikeasti, ehkä maailman ikävin vaiva.
 
PahaSilmä
Syö maitohappobakteereja. Oletko laihtunut viimeaikoina? yleiskunto vaikuttaa myös hiivatulehdukseen siten, että huonossakunnossa sille on alttiinpi. älä syö sokeria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Syö maitohappobakteereja. Oletko laihtunut viimeaikoina? yleiskunto vaikuttaa myös hiivatulehdukseen siten, että huonossakunnossa sille on alttiinpi. älä syö sokeria.
Itse asiassa 8kiloa on kyllä tippunut, vaikuttaako sellanenkin? Ja yleiskuntokin on nyt viimeaikoina heikentynyt, olen sairastellut ja syönyt huonosti.. Siitäpä kai tämäkin vaiva nyt sitten johtuu. Täytyy käydä ostamassa noita maitohappobakteereja. Mutta onko se ihan asiaan kuuluvaa, että se pirhanan voide kuumottaa ja kutiaa kahta kauheammin? Tai kaipa se kuuluu asiaan kun alapään limakalvot ovat ärtyneitä.
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Syö maitohappobakteereja. Oletko laihtunut viimeaikoina? yleiskunto vaikuttaa myös hiivatulehdukseen siten, että huonossakunnossa sille on alttiinpi. älä syö sokeria.
Itse asiassa 8kiloa on kyllä tippunut, vaikuttaako sellanenkin? Ja yleiskuntokin on nyt viimeaikoina heikentynyt, olen sairastellut ja syönyt huonosti.. Siitäpä kai tämäkin vaiva nyt sitten johtuu. Täytyy käydä ostamassa noita maitohappobakteereja. Mutta onko se ihan asiaan kuuluvaa, että se pirhanan voide kuumottaa ja kutiaa kahta kauheammin? Tai kaipa se kuuluu asiaan kun alapään limakalvot ovat ärtyneitä.


Minä sain tota hiivaa jatkuvasti ensimmäisen lapseni odotuksen aikana ja sen jälkeen, kun painoin 38 kiloa. Ja mun siskolla oli kamala kierre, kun oli jotenkin laihtunut ihan liikaa. Ne on semmosia ne voiteet, ne tavallaan irrottaa sitä sairasta solukkoa. tosin mä käytin aina niitä "munia" ja niistä ainakin tuli alapää tosi araksi.

Sit kandee tarkistaa, että onko miehellä hiivaa havaittavissa.
 
Olen kans mainostanut tuota gefilus piimää niin sisäisesti kuin ulkoisestikin :wave:

Ja sitten kun pääset eroon hiivasta, niin jatkossa käytät säännöllisesti noita hapanmaitotuotteita niin ennaltaehkäiset, ja jos joskus meinaa päästä kutitus iskemään niin piimää vaan kaupasta ja nassuun, nimim. aikoinaan hiivakierteessä ja nyt ei enää koskaan :wave:
 

Yhteistyössä