Voi nolo...

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
nolo
Olin unohtanut käytetyn siteen, kestositeen, vessan lattialle!!! Mies vaan totesi tuossa et siellä lapsen kestovaippaämpärissä on sitten yksi sinunkin "vaippa" voi elämä, miten mä oon voinu sen siihen unohtaa, mua niiiiiiin nolottaa.
 
toinennolo
Muaki nolottaa kuukautiset ihan hirveesti. En niistä puhu edes miehelleni. Ja tämä juontaa juureensa kun teininä juoksin kirkuen ulos kylppäristä (säikähdin hämähäkkiä :D ) ja isäni meni katsomaan mikä siel kylppäris mut säikäytti. Ja olin juuri riisunut kylppärin lattialle alkkarit, joissa vielä paikoillaan käytetty rätti... Sillon mua nolotti NIIIIN paljon =(
 
Omaa miestä en nolostele, jotakuta vierasta tai kyläilijää kyllä.
Mies kyllä tietää että tarvin normaalisti kerran kuussa vaippoja minäkin ja tuo niitä mulle kaupastakin pyydettäessä.
Mutta sillon kyllä pitää olla tarkat ohjeet ja värikoodit kun pelkkä normaali siivekäs saattaa johtaa kulun esim. broilerivalikoimaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Omaa miestä en nolostele, jotakuta vierasta tai kyläilijää kyllä.
Mies kyllä tietää että tarvin normaalisti kerran kuussa vaippoja minäkin ja tuo niitä mulle kaupastakin pyydettäessä.
Mutta sillon kyllä pitää olla tarkat ohjeet ja värikoodit kun pelkkä normaali siivekäs saattaa johtaa kulun esim. broilerivalikoimaan.
Joo tuo kaupasta meilläkin suojia, mutta ei mun mies ole kertaakaan nähnyt silti sidettä verisenä.

Vaikka itse olen näitä verisiä haisevia tuotteita 12 vuotiaasta asti pyöritellyt niin ihan mielelläni silti jätän katsomatta tuotoksen itsekin, vaikka osaankin siihen näkyyn valmistautua ennakkoon. Toisin kuin nyt jos unohtaisin keskelle vessaa tällaisen ja mies sinne tietämättä menisi.

Olkoon kuin luonnollista tahansa, ei se mikään ihana ja normaali arkipäiväienn näky ole aviomiehellekään että vaimon verinen alapäärätti lojuu lattialla, ei ainakaan minusta pitäisi olla mikään maailman luonnollisin tilanne :) Vahinko se olisi , joten voisi tuo ehkä nolottaakin siinätapauskessa. Mutta mä tykkäänkin heittää jätökset roskiin.

kyllä meilläkin anoppi on sellainen joka jättää kuset ja ulosteet pönttöön vettä säästääkseen seuraavalle jatkuvasti, mutta esimerkiksi vaikka meidänkin taloudessa vessassakäyminen on luonnollista, me vedämme jälkemme alas ja huuhdomme vielä pöntönkin.
 
mulle kävi aikoinaan niin et teininä olin isänluona ja laitoin vahingos vaatteitten mukana siteen pesukoneesee, isukki tyhjensi konetta ja kiikutti pian pestyn siteen ja kysy: tätä ei varmaan ollut tarkoitus pestä......... se oli noloo sillon se :ashamed:
 
vieras
Mulle kävi kerran niin, että olin käärinyt siteen paperiin ja nostanut sen pesukoneen päälle suihkuun mennessä ja sinnehän se unohtui. Pitkäksi aikaa! Yhtäkkiä ehkä viikkoa myöhemmin mies kiikuttaa kylppäristä sitä myttyä ja kysyy, onko tämä joku lapsen taideteos vai mikä paperimassamytty... Nolotti myöntää, että minun taidettahan siinä oli...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sillon kun vielä käytin kertsejä niin kyllä mies mulle niitä kaupasta osti, mutta ei se oo sama kun verinen side keskellä vessan lattiaa...mua niin nolottaa vieläkin.
No sun mies ei sit varmaan ollut synnytyksessä mukana kun sua niin hävettää toi kuukautisasiakin? Siinä sentään se veri tulee ihan tavarasta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sillon kun vielä käytin kertsejä niin kyllä mies mulle niitä kaupasta osti, mutta ei se oo sama kun verinen side keskellä vessan lattiaa...mua niin nolottaa vieläkin.
No sun mies ei sit varmaan ollut synnytyksessä mukana kun sua niin hävettää toi kuukautisasiakin? Siinä sentään se veri tulee ihan tavarasta.
oli mukana, mutta siinä vierssä ei tosiaan katsellut alapäähän.
sielläkin aloin ennen synnytykseen menoa vuotaan verta kun ne teki alapää tutkimuksen ja onneksi olin vaa nii ilokaasuissa etten hävenny niin paljoo niitä verisiä alushousuja ja tippoja lattialla...mies sano myöhemmin et oli vaan säikähtänytet mitä tapahtuu...
 
vieras
Siis ei ole totta!!!! Hävettäisi veri synnytyksessä, jos ei olisi ilokaasuissa... Melkein pyörryin, kun tämän luin. Pitäisi varmaan synnyttää häveliäästi lakanan alla, niin kuin joskus. Huh huh.

Me asutaan Suomessa 2010-luvulla ja jotkut häpeää kuukautisia! Kääk.
 

Yhteistyössä