Voi pas...sipoliisi. :( Mitä voi juottaa vatsatautiselle...

..8 kuiselle?? Ei huoli vettä eikä sen paremmin muutakaan pullosta. Rinnalla alkaa huutaa, ei kelpaa. Mitä sille tarjois ja miten? Kuinka äkkiä tollanen pieni kuivuu? Ei ole aamukuuden jälkeen juonut kun 50ml maitoa pullosta, sekin puoliväkisin.. :(
 
meidän 9 kk neiti oli viime viikolla vatsataudissa ja suostui juomaan floridral juomaa, saa apteekista, joi sitä pullosta ja voihan sitä antaa lusikalla, jos ei muuten suostu ottamaan. maistui paremmin kuin osmosal on koskaan maistunut
 
BIG
Jos ei muuta,niin tosiaan ruiskulla vaan osmoa tai sitä toista. paketissa annostusohjeet/vrk ja sen mukaan jaat painolla. Tunni välein sit ruiskulla annat. Toiminu aina meillä,kun eivät huoli vapaaehtoisesti mitään. Pakko antaa väkisin,jos ei itse huoli.
 
Hedelmäsoseissa on nestettä, ja jos ei muuten niin sitten ruiskulla tonne poskensivuun alat tuikkimaan vaikka mehua. Osmosaalia voit tehdä itse kotonakin, ei tarvitse maksaa siitä apteekista haettuna, kun se ei edes lopppupeleissä riitä mihinkään :whistle:
 
maissihiiri
Mä oon tehnyt pienelle mehua hedelmäsoseesta ja vedestä, saa hyvin ravistettua sekaisin tuttipullossa. Käytännössä sillä ei ole mitään merkitystä mitä juo, kunhan vaan juo.
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Hedelmäsoseissa on nestettä, ja jos ei muuten niin sitten ruiskulla tonne poskensivuun alat tuikkimaan vaikka mehua. Osmosaalia voit tehdä itse kotonakin, ei tarvitse maksaa siitä apteekista haettuna, kun se ei edes lopppupeleissä riitä mihinkään :whistle:
miten tehdä ite?

ja toinen juttu, tietääkö joku, oliko niin että ananasmehua ei kantsi antaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Hedelmäsoseissa on nestettä, ja jos ei muuten niin sitten ruiskulla tonne poskensivuun alat tuikkimaan vaikka mehua. Osmosaalia voit tehdä itse kotonakin, ei tarvitse maksaa siitä apteekista haettuna, kun se ei edes lopppupeleissä riitä mihinkään :whistle:
Osmosaalia olen tarjonnut joskus tasan esikolle, se on niiiiin hirveen makusta litkua ettei ihme kun ei mene lapsella alas! Tuota Floridalia käskin miehen hakea varuiksi, mut kunhan koetetaan nyt kaikki konstit vedellä, mehulla ja ruiskulla ja mukilla ja...
 

Yhteistyössä