voi perse tätä päivää meilläkin!

aamulla kauheella kiireellä taas niinku tavanomaista lapset tarhaan ja esikoinen kouluun,sieltä sitte ite julkisilla kouluun päin.ollessani just koululla soittivat tarhasta että keskimmäinen on kipeenä siellä.nooh ei auta muu kääntyy ympäri ja lähtee matkaamaan tarhaan ja hakemaan lapsia.kuopus tuli siis samaa matkaa kotiin sieltä.päästiin kotiin niin vedet oli katki koko kämpästä tänään alkavan vessa remontina takia |O omaan suihkuun ei siis tulla ihan vähää aikaa pääsemään.käydään tuolla n.2km päässä suihkussa.onnex on sentään kaks vessaa niin päästään sentäs vessaa.äsken sitte soitettiin esikoisen koulusta että poju oli juossu jotakin kenkätelinettä päin,silmä ihan turvoksissa ja lupasit oikee komeaa mustaa silmää.no nyt sit lopux me ollaan kaikki täällä kotona toinen oksentaa ja toinen makaa jääpussi silmässä sohvalla.että sellasta meillä tänää...
 
Voimia sinne! :hug: Mä kans vähän valitan, ku mies iltavuoros ja multa viikko sitte leikattu umppari ja nyt pitäis olla sit muksujen kaa koko viikko illat yksin! :( Pian tarttis lähtee hakeen keskimmäistä päiväkodista kävellen, noh matkaa vaan vajaa kilsa. Sit vielä on noi koirat ja talo ku räjähdyksen jäljiltä... plääh!

Tää viikko varmaan loppuu siihen, että mun haava aukee! :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Voimia sinne! :hug: Mä kans vähän valitan, ku mies iltavuoros ja multa viikko sitte leikattu umppari ja nyt pitäis olla sit muksujen kaa koko viikko illat yksin! :( Pian tarttis lähtee hakeen keskimmäistä päiväkodista kävellen, noh matkaa vaan vajaa kilsa. Sit vielä on noi koirat ja talo ku räjähdyksen jäljiltä... plääh!

Tää viikko varmaan loppuu siihen, että mun haava aukee! :x
voi ei!eikö se voi oikeestikkin aukee liiasta "rehkimisestä"hei tsemppejä sinnekkin. :hug:
 

Yhteistyössä