Voi pylly, ku on vaikeeta lähteä juhlimaan :/

Hääpäivä edessä. Viijes jo, mutta ensimmäinen, jota juhlistettaan (joka vuosi ollut vaikka sun mitä muuta ja aina on juhliminen jiänyt).

Tyttöseni (1,5v.) saapi appivanhempani seurakseen siksi aikaa, kun myö miehen kanssa rillutellaan. Mitä loistavinta seuraa siis kaikilla.

Luotan iliman muuta appivanhempiini lapseni hoitajana, ja kovasti tykkään ajatuksesta lähteä miehen kanssa kahelleen juhlimaan tärkeää päivää, mutta kyllä ossoo olla vaikeeta lähteä iliman lasta mihinkään :eek:

En edes piäse hyvvää yötä toivottammaan pienelle :(

Äh. Jos mie jäisinkin kotio ja laittaisin miehen juhlimaan vanhempiensa kanssa :D
 
IhanaValo
Miekin tajuan..mies on yrittäny houkutella terassillekin tms. kahestaan, mut tuntuu ajatuskin aika vaikeelta kun pitäis nuo pallerot kotia jättää/viedä anopille hoitoon.
Saapi nähä, joko elokuussa raaskis paremmin, miehellä on synttärit.Vai juhlitaanko vaan kotona :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
no tuo on sen merkki et juuri pitäs lähtee....tekee kuule hyvää
Mie olen tätäkin vähän tuuminut. Järki sannoo, että olisi ihan fiksuakin irroittautua yhen illan verran. Hauskaakin todennäköisesti olisi koko poppoolla.

Olen tainnu hitsautua vähän turhankin kovasti kiinni tyttöseeni :ashamed: Mutta kun se on vuan niin kauhian hyvää seuraa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
no tuo on sen merkki et juuri pitäs lähtee....tekee kuule hyvää
Mie olen tätäkin vähän tuuminut. Järki sannoo, että olisi ihan fiksuakin irroittautua yhen illan verran. Hauskaakin todennäköisesti olisi koko poppoolla.

Olen tainnu hitsautua vähän turhankin kovasti kiinni tyttöseeni :ashamed: Mutta kun se on vuan niin kauhian hyvää seuraa :heart:
aivan ja vielä ihanampaa seuraa on kun olet yhen illan ollut poissa.ai kun ihanaa nähdä taas oma kullanmuru ja pitää muistaa hoitaa myös sitä omaa suhdetta :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sweet baby J:
Niin se täytyy tehdä! Ei kait nuo pienokaiset kuole siihen että ne hoitoon jää.. Ollaanhan sitä taas aamulla kotona. Mulla ehkä pahinta on se että appivanhemmat hoitaa, en tiiä mikä hitto siinä on.. :|
Miulla ei tuo asia haittaa, kun tiijän appivanhempien pärjäävän hienosti. Ja varsin kivalta tuntuu se, että hekin saavat viettää oikein kunnon laatuaikaa typykän kanssa, mutta silti märehin :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
aivan ja vielä ihanampaa seuraa on kun olet yhen illan ollut poissa.ai kun ihanaa nähdä taas oma kullanmuru ja pitää muistaa hoitaa myös sitä omaa suhdetta :heart:
Näihän se juuri on.
Myö ollaan kovasti rakastuneita näin 11 yhteisen vuoden jälkeenkin, mutta täytyy kyllä myöntää, että aika kauan ollaan menty vähän turhan kämppäkaveri-meiningillä :ashamed:

Jos nyt sitten yhtenä iltana kahtois miestä oikein syvälle silimiin ja rakastuisi tuas vähän lissää. Ei kai se pahhaa tee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Miekin tajuan..mies on yrittäny houkutella terassillekin tms. kahestaan, mut tuntuu ajatuskin aika vaikeelta kun pitäis nuo pallerot kotia jättää/viedä anopille hoitoon.
Saapi nähä, joko elokuussa raaskis paremmin, miehellä on synttärit.Vai juhlitaanko vaan kotona :D
Sinnuukin siis pittää potkia perssuuksille :D
Sovitaanko näin, että mie raaskin lähteä heinäkuussa viettämään hääpäivää ja sie raaskit lähteä elokussa juhlimaan mieheis synttäreitä? Ulos asti, koti ei riitä ;)
 

Yhteistyössä