voi sentään tuota miestä

vierailija
En lue yhtään ko. persoonaa koskevaa uutista tai juttua.
Rita Tainola kirjoittaa lämpimästi ihmisistä. Hän muisteli joskus jossain jutussaan vierailuaan toisen hirmuhallitsijan luona. Mies koki kurjan kohtalon piileskelemällä lopun aikansa maakuopassa.
 
vierailija
En lue yhtään ko. persoonaa koskevaa uutista tai juttua.
Rita Tainola kirjoittaa lämpimästi ihmisistä. Hän muisteli joskus jossain jutussaan vierailuaan toisen hirmuhallitsijan luona. Mies koki kurjan kohtalon piileskelemällä lopun aikansa maakuopassa.
Minä en laita päätäni pensaaseen, luen tuostakin massamurhaajasta uutta tietoa

Toivon samaa kohtaloa hänelle kuin maakuoppa-Saddam Husseinille, kuopasta hän pääsi komeasti köyden jatkeeksi kuten moni muukin siinä hallinnossa 👍
Kemikaali-Ali oli yksi heistä
 
Taas vale median luomia satuja. Yhtään nyt puolustelematta tuota ukkoa. Mutta, media toimii herrojen propaganda välineenä. Hyvin, hyvin varauksella luen ja suhtaudun median uutisiin.
Mä en ole globalisti, kaukana siitä, mutta ei media valehtele, jos Putin tuommosia allekirjoittaa.

Tuohan on nanosekunnissa todistettavissa Venäjän sanomalehdistä ja ties keneltä siellä asuvalta.
 
vierailija
Minä en laita päätäni pensaaseen, luen tuostakin massamurhaajasta uutta tietoa

Toivon samaa kohtaloa hänelle kuin maakuoppa-Saddam Husseinille, kuopasta hän pääsi komeasti köyden jatkeeksi kuten moni muukin siinä hallinnossa
Kemikaali-Ali oli yksi heistä
En olisi ikinä jonkin sortin pasifistina uskonut tätä sanovani, mutta yhdyn toiveeseesi.
 
vierailija
Mites tuo venäläisten itse harjoittama kidutus Ukrainalla ja omassa maassa?

"Coercing someone to testify and abuse of power involving the use of torture are now considered especially grave crimes with maximum punishments of up to 12 years in prison. Or, in the event of the victim’s death, up to 15 years in prison."

 
vierailija
”Minä en laita päätäni pensaaseen”
Ikääntyessäni olen oppinut säästämään hermojani.
Ennen tykkäsin katsoa saksalaisia dekkareita ja nykyään jätän ne väliin. Vanha Kettu oli persoonana ihana eikä sarjan juonella ollut väliä.
Dekkareissa paha saa yleensa palkkansa.
Luin muutama vuosi sitten Liza Marklundin dekkarin jossa tarinan mies sai kyytiä olan takaa.
Ihmisen psyyke on monikerroksinen. Suosikkisaippuasarjassani Amerikan aikaa Sheilan rooli on huippuunsa viritetty. Odotan mielenkiinnolla mihin käsikirjoittajat päätyvät koukeroissa. Roolin näyttelijä on huippuhyvä eikä häneen ihastunut vamginvartijakaan ole B-luokkaa.
Minulle Putin on kuin jonkun sarjakuvan hahmo. Pallinaama, jonka aina skippaan kuten muutamat tämän palstan surkuhupaisat kirjoittajat.
 

Yhteistyössä