Voi tätä puheen pälpätystä!!

Kaipaako muiden 3-vuotiaiden kotiäidit välillä happea?! Musta tuntuu että tuo poika puhuu pälpättää nin paljon koko ajan, että mä tarttisin vähän hiljaisia hetkiä jostakin :attn: B) Mitenköhän niitä sais? Onhan se hauskaa kuunnella toisaalta kun ne jutut on vielä välillä niin huvittaviakin, mutta mutta.... ei koko ajan! Ja tietysti koko ajan pitää myös vastata ja kommentoida :eek: No, se täytyy pienenmiehen eduksi mainita, että osaa kuskailla sentään kun pikkusiskoo nukkuu päiksyjä!

Joo, tää oli nyt vaan tälläinen huumormielinen purkaus ;)
 
no moi, meillä on myös 3v3kk tyttö ja pikkusisko 8kk ja tämä vanhempi puhuu ja höpöttää ihan koko ajan, kyllä tosiaankin välillä on sellanen olo että ei pysty omia ajatustöitä tekemään ollenkaan..
 
Meilläkin 3-vuotias on todellinen puhekone, ja musta se on ihanaa, mutta joskus on ihan pakko saada olla hissukseen... Ulos ja lenkille (siis ilman lasta) se tekee hyvää... ja korvatkin saa levätä hetken... =) :heart:
 
Löytyipä sitten muitakin ;) Ja jollain vielä kaksin kappalein.. tsemppiä sinne! Joo, onhan se kiva kun 2,2 v osaa sanoo mitä haluaa, mutta kun 3 v. haluaaaaaaaaaaa, niin joskus voi tulla mieleen että kun ei ihan niin paljon haluis tai osaiskaan.. B)

Meillä onneksi poika menee aikaisin nukkumaan niin on nää illat sitten hiljasempia... vaikka enhän mä helpolla illallakaan pääse kun täytyy tuota neitiä käydä vähän väliin tissitämässä :attn: :attn:
 
Minullakin poika 4v7kk joka on semmonen puhekone ollu siitä asti kun oppi puhumaan.Alkoi puhumaan tosi aikasin ja siitä asti höpöttäny aamusta iltaan.Joku kaverikin oli sanonut tarhassa että sinä puhut liikaa.Onpahan ainakin juttuseuraa kun kaksin elellään=)
 
Meillä kanssa maaliskuussa 3v täyttävä papupata :whistle: Ja tietty vastata ja kommentoida pitää joka asiaan. Nyt on vielä menossa ihana kyselyvaihe,koko ajan kysyy ihan kaikesta että mikä tuo on ja mikä tuo on...? Minä sitten yritän vastailla parhaani mukaan :D Tottakai ihana asia,että vajaa 3v puhuu täydellisesti ja varsinkin kun isoveljensä oppi paljon myöhemmin puhumaan,mutta joskus kaipaa sitä hiljaisuutta ;)
 
mul on 5v. poika ja oon jo 3vuotta toivonut et ois ees hetken hiljaa, kun puhuu koko ajan. välillä unissaankin. tarinoi koko ajan jotain tai kyselee tms... Autossa täti ehdotti, kun poika temppuja näytti takapenkillä, et kokeilis osaako olla hiljaa talon pihaan saakka (n. 5min matka). 2sek. oli hiljaa ja sit rupes ääneen miettii et "hiljaa, teille saakka........." ja siitä se taas llähti se puheen pulpatus eikä loppunu ennen ku nukahti. Välillä hän myös laulaa unissaan :LOL: On se nii sulonen :saint:
 
Hih
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 22:32 jose0105 kirjoitti:
mul on 5v. poika ja oon jo 3vuotta toivonut et ois ees hetken hiljaa, kun puhuu koko ajan. välillä unissaankin. tarinoi koko ajan jotain tai kyselee tms... Autossa täti ehdotti, kun poika temppuja näytti takapenkillä, et kokeilis osaako olla hiljaa talon pihaan saakka (n. 5min matka). 2sek. oli hiljaa ja sit rupes ääneen miettii et "hiljaa, teille saakka........." ja siitä se taas llähti se puheen pulpatus eikä loppunu ennen ku nukahti. Välillä hän myös laulaa unissaan :LOL: On se nii sulonen :saint:

:D :D :D
 

Yhteistyössä