voi tätä tuskaa..

joka kestänyt nyt perjantaista jolloin rakkaalle aviomiehelleni tuli vieraalta naiselta viesti.. Ja ennen kun alatte mussuttaan miksi luin viestin oli se että puhelin oli juuri sillä hetkellä minulla käytössä, mieheni oli vieressäni..
Ja oli vielä löytänyt sen netistä, oikea povipommi..
En tiedä mitään niin kamalaa tunnetta kun tämä mikä nyt mulla on. Muistutan jo zombieta, silmät turvoksissa ja punaiset itkemisestä ja kaikki aivan turtana..
 
En osaa sanoa paljoa muuta kuin että voimia!!! :hug: :hug:
Tunne on varmasti järkyttävä ja sanoinkuvaamaton..
Yrittäkää puhua tilanteesta, jatkosta ja miksi näin? Pyrkikää hoitamaan parisuhteenne jälleen kuntoon, vaikka siihen menisikin aikaa!
Toivon sinulle paljon jaksamista! :hug:
 
sanoi että halusi jännitystä.. sitä en tiedä miten onkinyt kyseisen naisen puh.nron. viestitelleet ovat ekan kerran reilu kuukausi sitten..
ja mä luulin että meillä on kaikki hyvin ja ollaan onnellisia.. :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2006 klo 22:10 surullinen kirjoitti:
ja mä luulin että meillä on kaikki hyvin ja ollaan onnellisia.. :'(
Tuo just onkin kamalaa, kun ei sitä koskaan näköjään vaan voi tietää :'(


Voimia suhteen selvittämiseen, toivottavasti miestä kaduttaa? :hug:
 
samat fiilikset täällä. tosin en ainakaan tiedä et miehellä olis toista, mut ekaa kertaa uhkas hakata mut!! suhde mennyt ihan pimeeksi. kaatui pohja koko hommalta. toinen muuttunut ihan vieraaksi ja jatkosta ei tietoa.
 
Kohtalotoveri
Tiedän tuon tunteen erit. hyvin.Se sattuu,loukkaa ym suunnattoman paljon..hajoaa koko unelmien maailma siihen paikkaan..saman kokenut!!!Erottu onneksi ollaan..monista muistakin syistä!Voimia sinulle :hug:
 
Nyt taasen muutama kyynel vierähtänyt kun tajusin et on kamalampaa kun on ns. hakemalla hakenut seuraa eikä esim. kuppilassa vaikka suudellu ykskaks toista naista.. en tarkoita sitä että tuo viimesin olisi ollut parempi mutta ehkä se olisi enemmän ymmärrettävissä..
Jos joku mies sattuu lukemaan näitä niin voisitteko kertoa kuinka moni teistä on niin hullaantunut näkemästää naisesta netissä että on ruvennut viestittelemään??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 12:22 surullinen kirjoitti:
Nyt taasen muutama kyynel vierähtänyt kun tajusin et on kamalampaa kun on ns. hakemalla hakenut seuraa eikä esim. kuppilassa vaikka suudellu ykskaks toista naista.. en tarkoita sitä että tuo viimesin olisi ollut parempi mutta ehkä se olisi enemmän ymmärrettävissä..
Jos joku mies sattuu lukemaan näitä niin voisitteko kertoa kuinka moni teistä on niin hullaantunut näkemästää naisesta netissä että on ruvennut viestittelemään??

Olen kylläkin nainen, mutta vastaan kysymykseesi silti. Netti (chatit ja "treffisivut") ovat pullollaan varattuja miehiä, ja ovat valmiita paljon muuhunkin kuin "vain" viestittelyyn. Ja jottei nyt menisi yksipuoliseksi "mollaamiseksi" niin on siellä paljon varattuja naisiakin.
 

Yhteistyössä