Voi tahma millanen olo mulla on!

Kylmetin itteni juhannuksena, niistämistä on jatkunu neljättä päivää, kurkku kipee, mutta ei kuumetta. Kai. Olo on niin hutera ja voimaton, viime yönä ei saanu nukuttua kun ei henki kulkenu mihinkään suuntaan.

Millähän tämän myrkyttäis pois, kun ei kerta viruksestakaan oo kyse, vaan omasta tyhmyydestä.
 
auts
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Kylmetin itteni juhannuksena, niistämistä on jatkunu neljättä päivää, kurkku kipee, mutta ei kuumetta. Kai. Olo on niin hutera ja voimaton, viime yönä ei saanu nukuttua kun ei henki kulkenu mihinkään suuntaan.

Millähän tämän myrkyttäis pois, kun ei kerta viruksestakaan oo kyse, vaan omasta tyhmyydestä.
No kyllä on virus.Tai vaihtoehtoisesti bakteeri tai allergia mutta yli 90% virus. aika parantaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
ei pysty enempää. Oon juonu tänäänkin jo 5 mukillista, muki/hereillä oltu tunti.

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Kylmetin itteni juhannuksena, niistämistä on jatkunu neljättä päivää, kurkku kipee, mutta ei kuumetta. Kai. Olo on niin hutera ja voimaton, viime yönä ei saanu nukuttua kun ei henki kulkenu mihinkään suuntaan.

Millähän tämän myrkyttäis pois, kun ei kerta viruksestakaan oo kyse, vaan omasta tyhmyydestä.
No kyllä on virus.Tai vaihtoehtoisesti bakteeri tai allergia mutta yli 90% virus. aika parantaa
Siis joo, aivan. Pää on täyttyny rää´ällä ei siellä oo aivoille enää tilaa. Tai vaihtoehtoisesti mä oon niistäny aivot pihalle. :snotty:
 

Yhteistyössä