Voi tuota minun siskoa...!

Isosysteri toi sellaisen ihmisenkokoisen säkillisen joululahjoja meille :eek: Siinä on varmaan kolme kertaa sen verran kun ollaan itse hankittu kaikille lahjottaville!!!

Tasoitteli vaan, että älä pelkää, ei noi ole rahallisesti paljon maksaneet mutta huh! Mihin tuon edes piilotan?! :LOL:

Sitten se lähti hehkuttaen ja kiitellen kun vei mennessään mun tekemän valaistun talvitaulun. Perään tuli vielä hehkutusviestiä että taulu on olkkarin seinällä vaikka poika olis halunnut sen omaan huoneeseensa.

Voiko ihanampaa siskoa olla olemassakaan? Ensin se on mun elämäni ainoa turvalinen "aikuinen", sitten maailman ihanin isosisko :heart:
 
Ja se siskon ihanuus ei ole nyt verrattavissa siihen tavaran määrään :D Ei todellakaan!
Siihen on nyt ilmeisesti iskenyt joku joulukärpänen, veikkaanpa että itsetehtyä löytyypi paljon. :heart:

Siskon hyppysissä on melkein kolmenkymmenen vuoden aikana kertynyttä ompelutaitoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gwendolyne:
Ja se siskon ihanuus ei ole nyt verrattavissa siihen tavaran määrään :D Ei todellakaan!
Sillen on nyt ilmeisesti iskenyt joku joulukärpänen, veikkaanpa että itsetehtyä löytyypi paljon. :heart:
Ei tietenkään, tuo kertoo ihanasta sisarussuhteesta kun molemmat voitte hymyssä suin kertoa omista siskoista ja olla iloisia tapaamisenne jälkeen, varmaan yhtä hyvä olo aina muidenkin vierailujen jälkeen vaikkei niihin mitään lahjoja liitykkään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gwendolyne:
Ja se siskon ihanuus ei ole nyt verrattavissa siihen tavaran määrään :D Ei todellakaan!
Sillen on nyt ilmeisesti iskenyt joku joulukärpänen, veikkaanpa että itsetehtyä löytyypi paljon. :heart:
Ei tietenkään, tuo kertoo ihanasta sisarussuhteesta kun molemmat voitte hymyssä suin kertoa omista siskoista ja olla iloisia tapaamisenne jälkeen, varmaan yhtä hyvä olo aina muidenkin vierailujen jälkeen vaikkei niihin mitään lahjoja liitykkään..
Juuri näin :heart: Aina halataan kun nähdään ja halataan kun hyvästellään. Ja halataan kun kiitetään jostain joten ilmeisesti kovasti toisistamme tykätään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu the redhead:
saako kysyä mistä nimimerkkisi on ? tuli vain yksi kirja mieleen, mutta voin sotkea asiota...:)
http://www.tvihermaa.com/taidetekstiilit_104.html

Meillä on tämä(kin) näistä Tuija Vihermaan tekstiileistä seinällä, joka on minun lempparini. :)

Siitä sitten nappasin nimen Gwendolyne.
 

Yhteistyössä