voi vi...u, pitäs saada jotenkin sellainen juttu, että ukot ei pystyis sairastumaan

ne kun tekee saatana kuolemaa, vaikka kyseessä ei ole kuin tavallinen vatsatauti |O . lapsetkin on siinä samassa, ja paljon vähemmän, vain murto-osan valittavat siitä mitä tuo ukko. mitenkähän tuo saatana pärjää, jos siihen iskee tuo possutauti :headwall: :headwall: :headwall: . en ymmärrä miten aikuinen ihminen jaksaa. |O |O
 
snusmumrigen
Toi on NIIN totta!!! Meillä mies tulee vielä aina sillon kipeeks jos mä oon kipee. Joutuu sit kipeenä hoitaan lapsen ja miehen, joista jälkimmäinen ei voi edes sormeaan nostaa, vaikkei olis kun pikku flunssa.
 
heh
Joo voi juma että osaa omakin ukko olla niin drama queen, kun vähän tulee kuumetta. Juu ei voi syödä, ei voi kävellä kymmentä askelta enempää, stna edes kalsareita voi vaihtaa kun niin heikottaa. Miten MÄ sitten pystyn 39 asteen kuumeessa tekemään ruokaa, hoitamaan lasta ym ym ym.???
 
apsi
Mulla on samanlainen mies. Terveenä ollaan niin kovaa karjua että, mutta jos mittarilukema nousee yli 37,5 niin kuolema on jo ovella. Kautta aikain mua on nyppiny se, ettei ukko huolehdi musta yhtään jos mä olen kipeä, mutta päinvastaisessa tilanteessa äijää pitää hyysätä ja hyssyttää. Joskus olin ihan hemmetin sairaana, ukko terve kuin pukki. Aikani raakuin makkarista, saisko kuumaa mehua. Eväkään ei liikkunut olkkarin puolella. Raahauduin keittiöön, ja jo kuului perään. "Tee hei mullekin sitä mehua!" Voi vattu kun otti kuulaan!
 
bbs
täällä taas ukon saa pakottaa sänkyyn vaikka kuumetta on 40.c. kerran sillä oli käsi murtunut eikä sanonut mitään siitä kunnes huomasin ettei tee sillä mitään piti silloinkin pakottaa se lääkäriin kun ei kuulemma olisi tarvinnut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Miten MÄ sitten pystyn 39 asteen kuumeessa tekemään ruokaa, hoitamaan lasta ym ym ym.???
Tämä se on yksi suurimmista mysteereistä kautta aikojen ; )
Meillä mies makaa yksin pimeässä huoneessa kaiken päivää, kun on vähän kuumetta/lämpöä. Ja syö paketin buranaa.
 
vieruli
Meillä oli viikonloppuna sekä minä että 2 ja 5 vuotiaat lapset flunssassa, itsellä hieman kuumetta ja olen viimeisilläni raskaana. Yritin laittaa asuntoa kuntoon vauvantuloa varten lasten kanssa, koska mies monien viikkojen lupauksesta huolimatta ei ollut saanut mitään tehtyä, ja nyt viikonloppuna hän ei PYSTYNYT tekemään MITÄÄN, koska hänellä oli NISKA KIPEÄ!!! Samalla minulle lankesi kodin siivous, ruuan laitto, lasten aamu ja iltatoimet ym,ym, ja mitä mies teki? makasi sohvalla koko viikonlopun ja valitti kun on niin hirveä olo,ei pääse edes sohvalta ylös... VEETUTTAA!
 
lopen kyllästynyt
oih niin tuttua tekstiä..Jos ihan vähän on kipeä niin pitää oikein tahallaan yrittää niiskuttaa niin että talo raikaa..aargh..valivali, mitään ei voi tehdä..kuolema tulee..valivali vali... Paras oli taannoin kun olin itse kuumeessa ja menin nukkumaan, niin ukko tuli herättämään ja sanoi että "mene nyt tekemään jotain kun toi poika meni pesemään itsensä vanish-vedellä "( pyykit oli likoamassa ämpärissä ja poitsu oli sen päälleen kaatanut). Ei sitten voinut poikaansa vahtia sitä aikaa kun minä kerrankin olisin kuumeeni pois levännyt!Tai edes että olisi itse tehnyt asialle jotain..
Tai sitten soitetaan omalle äidille ja kysellään parannuskeinoja, ne kun on kuitenkin niin paljon parempia kuin minun sanomani..
Jaaha, itsellä kurkku kipeä ja palelee, mikähän fiasko tässä on taas edessä?
 

Yhteistyössä