Voi vi**u!!

Eikö sitä voi viikonloppuna huudattaa bassoo, tarvii just sillon kun muksut nukkuu ja on menossa kouluun/tarhaan |O |O |O

AAAAAAARGH mulla menee hermo tohon yölintuun!!!!!!! :snotty:

Kiitos naapurit, KIITOS!!! |O
 
bobo
ihanaa tietää, että en oo ainoa jolla on tollasia naapureita, ja vielä niin että ne oikeesti häirittee.. kun jos oon jollekki koittanu sanoo asiasta, ni ne vaan vähättelee ja sanoo et kyl siihen tottuu.. ja paskat!
kammottavaa. saispa jostaki omakotitalon ja kiitettävän tontin, ni eit tarttis kuunnella yläkerran tai alakerran tai muutenvaan naapurin ääniä.. täs talossa kun on muutenki niin huono äänieristys, että kuulee ko naapuri pierasee. :(
 
Eikö oo niin ärsyttävää?! mullaki ku on ollu siskon tyttö viikon loppuisin joskus ja tyttö ollu tosi väsyny päivällä niin se herää siihen jumputukseen joskus tekis mieli mennä sinne ovelle että tuuppa ite yrittää nukkuu täällä tuminassa !! ajattelisivat joskus muitakin NAAPURIT !! mutta meidän naapurin mummo on niin paras , se jopa yksi päivä haisteli postilaatikostamme eikä älynnyt että seisoin ovella :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:
Asiasta kukkaruukkuun, mites sun rakkauselämäs? ;)
Viitaten siihen ketjuun kortin palauttajasta... (kai se sinä olit?)
Joo, olinhan se minä. Aikas nihkeesti, on herra vähän liian nopea liikkeissään, olis pitäny tavata sen vanhemmatkin viikon tapailun jälkeen :whistle: Käytiin me tossa kahvilla, mut en tiedä.. :snotty:
 
...
Täällä naapuri on vanha mummo joka soittaa tälläkin hetkellä jotain kirkonmenoja! Soitto poliisille ei auta koska se ei päästä ketään sisälle! Pitää ovessaan varmuuslukkoa lukossa koko ajan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:
Asiasta kukkaruukkuun, mites sun rakkauselämäs? ;)
Viitaten siihen ketjuun kortin palauttajasta... (kai se sinä olit?)
Joo, olinhan se minä. Aikas nihkeesti, on herra vähän liian nopea liikkeissään, olis pitäny tavata sen vanhemmatkin viikon tapailun jälkeen :whistle: Käytiin me tossa kahvilla, mut en tiedä.. :snotty:
Anna palaa vaan jos siltä tuntuu! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipu:
Asiasta kukkaruukkuun, mites sun rakkauselämäs? ;)
Viitaten siihen ketjuun kortin palauttajasta... (kai se sinä olit?)
Joo, olinhan se minä. Aikas nihkeesti, on herra vähän liian nopea liikkeissään, olis pitäny tavata sen vanhemmatkin viikon tapailun jälkeen :whistle: Käytiin me tossa kahvilla, mut en tiedä.. :snotty:
Anna palaa vaan jos siltä tuntuu! :whistle:
Niin, antaisin jos tuntuis siltä.. mut ainoo on vaan kun mua alkaa ahdistaan tollanen. Mihin sillä on kiire? En tiedä, eikä se itsekään. Mulla ei ole kiire.. :whistle: ;)
 

Yhteistyössä