Voi vinetto! Oli tarkoitus lähteä ystävän kanssa piiiiitkästä aikaa baariin. Kappas, miehelle ei sovi.

  • Viestiketjun aloittaja kyrpä ottassa
  • Ensimmäinen viesti
kyrpä ottassa
Kääk, että ärsyttää !!

Olen viimeksi käynyt marraskuussa yhdellä keikalla (kotiin tulin 01), muuten olen istunut kaikki viikonloput kotona. Tympii kieltämättä, että mies KIELTÄÄ minua menemästä, vetoaa siihen, että menee itse huomenna töihin.

Oli tarkoitus lähteä parhaan ystäväni kanssa vähän terassille istumaan ja tuulettumaan. Oltaisiin grillailtu ensin tässä meillä, saunottu ja sitten menty. Ystäväni on kaiken lisäksi ollut sidottuna 9kk kotiinsa imetyksen takia ja nyt pitkästä aikaa olisi ollut mahdollisuus mennä yhdessä.

Toisaalta tekisi mieli lähteä miehen vastuteluista huolimatta, mutta en ehkä jaksa sitä murjotusta seuraavaa viikkoa.

Miten te tekisitte?
 
Onks teillä lapsia? Jos ei, ni mä lähtisin EHDOTTOMASTI viihteelle ja melko todennäköisesti menis ukkokin vaihtoon samalla. Mutta jos on lapsia, ni sit tietty hankaloittaa jos mies oikein vittupääksi heittäytyy eikä suostu lapsia katsomaan ja eroaminenkin toki vaikeempaa. Mä kymmenen vuotta elin tommosessa paskassa, ei kiitos enää! Se ei koskaan ns. suoraan kieltänyt menemästä mutta teki aina kaikkensa et lähteminen olis mahdollisimman vaikeeta ja sit se jälkikäteen vittuilu ja murjottaminen ni lopulta oli helpompi jättää menemättä kuin kattoa sitä mökötystä ja aukomista montaa viikkoa...
 
VS
Meillä sovitaan nämä jutut hyvissä ajoin viikolla, ettei jää sitten kaivamaan kumpaakaan. Ja ei mun mies mua estä menemästä, vaikka hällä olisi seuraavana päivänä työpv. Tosin, en kylläkään koskaan juo, ja olen aina autolla liikkeellä, eli hyviin jaksan seuraavan päivän lasten kans.

Mikä sitä miestä siinä vaivaa? Sehän saa mennä nukkumaan ihan kaikessa rauhassa?
 
No riippuu siitä, onko teillä esimerkiksi lapsia ja missä kunnossa olet huomenna, onko miehen esimerkiksi kuskattava sinua tai tehtävä muita järjestelyjä tämän asian takia. Itse ainakin vastustin miehen baariin lähtöä, kun itse olin seuraavana päivänä lähdössä töihin, koska tiesin, että mies ei ennen kello kolmea iltapäivällä liikauta evääkään ja minun olisi pitänyt vielä ennen töihin lähtöäni tehdä perheelle ruoka jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyrpä ottassa;26434959:
Olemme uusioperhe (3v yhdessä) ja lapset eivät ole tänä viikonloppuna meillä. Meillä menee tämä kuvio niin, että lapset ovat joka toinen viikonloppu etävanhemmillaan ja tämä on nyt juuri se viikonloppu kun on lapsivapaata.

Taidan laittaa kaljat kylmenemään... :D
No siinä tapauksessa tietysti menet.
 
"kkk"
Siis mikset voi lähteä jos MIEHELLÄ on huomenna töitä? Eikä lapsiakaan ole hoidettavana? Eikö ole hyvä että saat huomenna krapuloida rauhassa, miestä häiritsemättä.
 
Tietysti menisin.

Miksi mies vetoaa huomisiin töihinsä? Miten se sinun viihteelle menoon vaikuttaa, jos teille on lapsia nin etkö sinä kuitenkin ne huomenna hoida kerta mies on töissä?

Vai onko tässä kyse siitä että sulla ei saa olla kivaa jos miehelläsikään ei ole?
 
"jenni"
Menet todellakin ja annat miehen nurista! :) Meillä on 1vuotias tytön tyllerö ja tänään on piiitkästä aikaa mahis mulla lähteä juhlimaan parhaan ystäväni synttäreitä. Miehellä alkaa huomenna työt klo 13, mutta aikoi herätä huomenna tytön kanssa ja saan nukkua jos nukuttaa. Eli toisinsanoen nousen viimeistään klo 9 :) En tosiaankaa aatellut mitään perseitä tänään vetää vaan maks 5-6 siideriä! Ja mulle ei tuu koskaan rapulaakaan :) Jos nukkuis sitten huomenna poikkeuksellisesti päikkärit tytön kans jos tuntuu siltä. :) Hauskaa iltaa sulle ja mulle! :)
 
kyrpä ottassa
Hän ei saa kuulemma nukuttua, kun minä en ole kotona. Käyn niin harvoin missään, että sieppaa kyllä tämä kiukuttelu. Äkkiseltään laskettuna vuoden sisällä olen ollut ainoastaan sillä marraskuisella keikalla ns. "ulkona". Missään muualla en ole iltamenoilla ollut.
 
"jenni"
Alkuperäinen kirjoittaja kyrpä ottassa;26435004:
Hän ei saa kuulemma nukuttua, kun minä en ole kotona. Käyn niin harvoin missään, että sieppaa kyllä tämä kiukuttelu. Äkkiseltään laskettuna vuoden sisällä olen ollut ainoastaan sillä marraskuisella keikalla ns. "ulkona". Missään muualla en ole iltamenoilla ollut.

Ei pysty munkaan mies kunnolla nukkumaan jos oon jossakin, mutta se ei ole koskaan ollut syy etten voisi lähteä. Omapa on ongelmansa. Samoin se menee jos mies on jossakin.
 
"kkk"
No jos mies ei saa nukuttua niin sehän voi olla teille sitten kuskina. Nukutte sitten yhdessä huomenna päikkärit kun mies pääsee töistä.

Taitaa olla pieni luottamuspula takana??
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja kyrpä ottassa;26435004:
Hän ei saa kuulemma nukuttua, kun minä en ole kotona. Käyn niin harvoin missään, että sieppaa kyllä tämä kiukuttelu. Äkkiseltään laskettuna vuoden sisällä olen ollut ainoastaan sillä marraskuisella keikalla ns. "ulkona". Missään muualla en ole iltamenoilla ollut.
Ei helvetti.:LOL:
 
kyrpä ottassa
Siinäpä on miehelläsi "oiva" tekosyy pitää sinut aina nukkumaanmeno aikaan kotona.

Suosittelen aloittamaan miehelle unikoulua.

Ja sinulle oikein hauskaa iltaa kaverisi kanssa tänään!

:D :D :D taidan alottaa unikoulun sitten vasta huomenna, kun en ole itse tänä iltana "tassuttelemassa". Ehkä jätän oman yöpaidan miehelle unikaveriksi, niin luultavasti tästä yhdestä yöstä ei tule sille traumoja ;)

PS: laitoin just bisset jääkaappiin kylmenemään, kiitos nam.
 

Yhteistyössä